Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Doet een trein toch? Of bedoel je die dingen waar je mee paardrijd?

Goed zo
Go gril go
Een grijze kees, teefje, 8 weekjes oud. Lijkt wel een beetje op mud, word iets kleiner. Ik was helemaal verliefd op der, ik hoop dat mud "mees" ook leuk vind. Mud loopt nu doelloos rond
Dat doet mij veel pijn. Ze eet alleen dingen die erg lekker zijn, anders niet. Ze is zielig. 
Hoop dat het vandaag niet zo warm word als gister, was niet leuk meer. Kon mijn warmte niet goed kwijt en kreeg last.
. 
Feestje???
Mijn mud is bij de dierenkliniek met pijn in de buik. Vanmorgen niks dan overgeven. Ze vonden iets hards in haar buik en dat zijn ze aan het onderzoeken.
Dit kreeg ze thuis ook zeiden ze. Misschien oor alle indrukken dat ze even weinig trek heeft.
Mijn hand s weer te koud en pijnlijk.
Ga denk ik de kachel ook weer aan doen. 
Maar het is waarschijnlijk geestelijk.
Dat ze goofy te erg mist, schijnzwanger. En dan nu een nieuwe puppel. Ze moet nog even blijven, heeft infuus gehad en iets tegen braken. Hoop dat ze vanavond weer naar huis mag. Ik mis haar.
. Dit had ik vorige week ook en afgelopen maandag schrokken de artsen op de OK behoorlijk van mijn huid toen de pleisters eraf gingen. Nu hebben ze andere gebruikt maar ook deze gaan niet goed

Ik ken het ERG. Hoop wel dat ze je andere plakkers geven.
Wel een lieve hubby 
Had ze zelf fanatiek opgegraven en Mees stond er bij en keek er naar. Die mocht ook even snuffelen in het hol en helpen graven 
. Vriendin kan goed koken. Er was nog wat over dus dat zit nu in de toch-al-uitpuilende-vriezer. (Het moet al in zakjes want bakjes passen al niet meer
, zakjes passen tussen de kieren, zeker als het nog niet ingevroren is, dan kan je proppen)
5 euro per stuk