Voor mijn gevoel kloppen de handen niet... die linker de vingers omhoog is "iets mee" en de rechterhand is de handpalm.. te uh weet niet .. stoort me ook "iets" in. Het kan ook gewoon komen doordat die gedraaid is hoor, dat kijkt ook wat lastig haha. Vind 'm verder wel erg mooi!
Denk dat het is dat de drie middelste vingers vd linkerhand nogal dicht tegen elkaar aanzitten. Helemaal gelijk en recht daar moet iets meer verschil in denk ik. En wat minder schaduw bij de wijsvinger, dan klopt het denk ik wel. *zit met computer op de kant*
smillie_
Geplaatst: 21-06-10 17:27
hoi dames, Na weer een tijdje gewoon meelezen kom ik toch maar opnieuw binnenvallen. Met reden, want ik ben net een afspraak gaan maken in de tattooshop. The Wildcat in Antwerpen, ze zijn nogal bekend hier en ik vond hun website er ook goed uitzien. http://www.wildcat.be/ Wat denken jullie?
Het is mijn eerste tattoo en ik vond de gang van zaken wel een beetje vreemd eerlijk gezegd. De jongen die mij hielp nam gewoon mijn plaatjes van internet aan, ik zei dat het maar voorbeeldplaatjes waren en dat er nog een zin in moest. Deze zin heeft hij opgeschreven, net als waar ik hem wil en of hij gewoon zwart moest. Verder dacht hij dat de grootte die ik wil, de grootte van de plaatjes was... Ik heb geantwoord dat het niet gewoon een zwarte vlek mocht worden en dat hij daar een beter zicht op had.
K heb 50 euro voorschot betaald, shampoo en calendula zalf meegekregen. Hij zei dat degene die de tattoo gaat zetten mij die dag wel meer uitleg ging geven over het gebruik etc...
Allemaal goed en wel, maar ik heb die persoon dus niet gezien, hoe kan hij nu weten wat ik juist wil? Gaat hij dan die dag zelf nog een schets maken terwijl ik er ben? Is dit een normale manier van werken? Ik kon ook 17 juli meteen al terecht, terwijl ik een wachtlijst verwacht had, aangezien ze zo bekend zijn...
Ik was in de shop zelf te zenuwachtig om al deze dingen te vragen eigenlijk
Ik zou trouwens ook tussen de 320 en de 400 euro gaan betalen. De tattoo komt vanop mijn heup, naar mijn zij en zou ongeveer 15 tot 18 centimeter worden. Is dit een normale prijs?
Wat denken jullie? Alle meningen zijn welkom, ik vind het namelijk wel errg spannend
Is geloof ik niet de juiste manier van werken nee..
bij mijn was het langs gaan, zeggen wat je wilt dan gaan ze voor je tekenen en kan je later terug komen om bijv. je ontwerp te zien en het aan te passen.
De prijs klinkt opzich wel redelijk duur? Is hij in zwart-wit of kleur? en wat word het precies?
smillie_
Geplaatst: 21-06-10 18:23
Ik heb gezegd zwart wit, maar ik dacht er eventueel nog over om misschien met 1 kleur te werken en wat accenten op te lichten, maar dat hangt natuurlijk van het ontwerp af...
Ik vond het echt zo vreemd. Waarschijnlijk schetst hij op de moment zelf en past dan aan aan de hand van mijn aanwijzigingen ofzo?
Wildcat is nogal bekend in onze streken, ik denk dat dat ook telt in de prijs. Ik had het zelf goedkoper geschat, maargoed, het is mijn 1e tattoo dusja..
Tattoo zelf wordt een wolf die naar beneden toe springt en eigenlijk neekomt op mijn heup. De onderste poten komen vlak boven mijn heup te staan en dan zo via de kop en het lijf richting mijn zij. Zijn staart bestaat uit bladeren en natuurelementen met binnen in de staart de zin 'open eyes, open arms' verwerkt... Iets moeilijk om uit te leggen, maar als je wil kan ik wel het voorbeeldplaatje opzoeken
Haha ik heb daar in januari mijn piercings laten zetten, het zijn een uh stel aparte Qua piercings was ik heel erg tevreden.. pas wel op voor de trap..
Denk dat het dan wel helemaal goed gaat komen hoor! Heb je gezegd dat je de onderste poten vlak boven je heup wilt etc? Dus niet alleen dat ie groter moet worden als die plaatjes? Want dan komt het denk wel goed.. hij geeft alles door, die gast maakt een ontwerp en dan op die datum is het zien of alles klopt, eventueel wat aanpassen. Iig dat zei toen iemand tegen een meisje die ook met een ontwerpje kwam toen ik daar stond te wachten tot al mijn dingen steriel waren.
Maar inderdaad ik vond ze toen ook wat apart, maar goed, dat heb ik op wel meer plekken gezien. En ze staan denk niet voor niks goed bekend (ik neem aan dat ze goed bekend staan en niet bekend om het slechte haha)
nee hoor, ze staan erg goed aangeschreven Jah, het was een aparte jongen, maar dat op zich vond ik niet zo erg, ik maakte mij meer zorgen dat hij wel goed opschreef wat ik wou Ik zal uitkijken met de trap, ik ben 1.85 dus het zal nodig zijn dan waarschijnlijk? Ik denk al 5 jaar over die tattoo en k ben helemaal blij dat het er nu eindelijk van gaat komen
Anders ga je even langs als je het niet helemaal vertrouwt. Om te vragen of je eerst het ontwerp mag zien. Dat je er dan nog even over nadenkt en hij daarna gezet wordt. Ik heb het aan de artiest over gelaten en daar heb ik geen spijt van gehad. Het is daardoor wel echt een mooi ontwerp geworden.
Vindt het eerlijk gezegd niet heel vreemd. Als het echt een goede tattoeerder is, kan hij aan de hand van jouw omschrijvingen vooraf een schets maken. De omschrijvingen worden nu weliswaar viavia doorgegeven, maar ik zou me nog geen zorgen maken, zeker niet als ze zo goed staan aangeschreven. Op moment dat je de afspraak hebt wordt de schets vaak vooraf doorgesproken en kunnen er uiteraard aanpassingen worden gemaakt. Wil je de schets vooraf zien? Dat kan bij veel shops vaak wel, gewoon even vooraf bellen. Is meestal geen probleem.
ik heb er al heel lang over nagedacht en wil graag een paar tattoo's laten zetten alleen weet ik niet welke goed zijn en niet zo duur zijn. maar het liefst wel in de omgeving van eindhoven. als iemand iets weet zou ik het graag willen horen.
ik werk zo ook het liefst sommige mensen willen echt alles eerst uitgeteken dhebben, terwijl teksten, en van die sierlijke lijnen/tribals etc ik liever meteen op de huid teken, dan zie je pas hoe het het mooist is dus eerst tekenen op een blaadje en dan weer freehand op de huid is dubbel werk en als ik dat uitleg, willen ze meestal nog steeds dat ik het eerst teken en ik kom om in het werk
maargoed, ik begrijp ook wel dat een tattoo for life is en hij goed moet zijn beetje vertrouwen in je tattooeerder hebben
en zeggen wat je wel en niet mooi vind, op moment van tekenen