Foundation gaat niet helpen, dat houdt sws niet tegen het eind vande middag en die rode plekken komen er gewoon doorheen.
Ach ja, wordt al de 4e vreselijke foto dan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xAylie schreef:met mijn smoeltje gaat het toppie!
ik ben helemaal puistvrij, al dik 1 a 2 weken weer, geen littekentjes, talgbultjes en ook mee-eters verdwijnen langzaam!
ik verbaas me er echt over hoe zacht en egaal die opeens voelt, hihi.
cindytjuh schreef:Het gaat (net als bij jou) echt top!
Gister ongesteld geworden en normaal heb ik dan echt een onrustige huid.... gisteravond het maskertje gebruikt (die voel je echt werken) en wat talgbultjes weggeknepen
... nu (bijna) helemaal gaaf!!
Kan het echt iedereen aanraden, is stukken goedkoper dan alles wat ik eerder geprobeerd heb, en het resultaat is (voor mij) echt verbluffend!
nr_1 schreef:cindytjuh schreef:Het gaat (net als bij jou) echt top!
Gister ongesteld geworden en normaal heb ik dan echt een onrustige huid.... gisteravond het maskertje gebruikt (die voel je echt werken) en wat talgbultjes weggeknepen
... nu (bijna) helemaal gaaf!!
Kan het echt iedereen aanraden, is stukken goedkoper dan alles wat ik eerder geprobeerd heb, en het resultaat is (voor mij) echt verbluffend!
cindytjuh,
Werkt het echt? en welke spullen heb je nu van dit merk? ik heb even op de site gekeken en het lijkt mij wel fijn spul. ik heb ontzettend last van mee eters en rode bultjes, werkt het hier ook bij? of echt alleen bij puisten met pus er in?
wendyelst schreef:Die courtin kan je die ook gewoon bij de tuinen halen?! Ik heb nu de Dr organic tea tree cream.. Heb bijna geen last meer van pukkeltjes alleen nog in de maandelijkse perioden weer flink!:(