Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lous schreef:Das waar, kijk als je die piercings al hebt ja dan hebben ze ervoor gekozen. Maar vriendlief deed al moeilijk toen ik zei dat ik nog een tragus wilde. En toen ik zei dat ik nog ergens een tattoeage wilde zei hij dat hij het dan uit zou maken.
daarnaast is de tepel erg ruw, wanneer hij dus schuift terwijl de huid droog is
Lous schreef:Hij moet niet zeuren, er schoot een idee door mijn hoofd om een kleine tattoo op mijn pols te laten zetten..
) 
Echt, dit soort dingen doen me gewoonlijk niet zoveel, ben wel wat gewend maar ehhh ik moet toegeven... die zag ik niet aankomen
) Ohja, en ze vinden het zielig voor mijn vriend want het zoent zo vervelend. Mijn vraag daarop: Heb je het ooit geprobeert dan? Nee dat hadden ze niet, maar het zoende wel vervelend. Maar hoe laat ik mijn ouders nou merken dat het echt niet zo verschrikkelijk is.. Zou het misschien iets zijn om mijn ouders proberen over te halen om mee te gaan naar de piercingshop? En als ze dat niet willen hoe haal ik ze dan over dat ze er iets meer ok mee zijn?
? 

x_Mliss schreef:Nou hier in [***] piercen ze echt niet als je nog geen 16 ben en zonder toestemming van je ouders binnen komt wandelen.