[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zack

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 12:09

voor mij dus never nooit een tepel piercing :D O:)

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 12:30

Die van mij heeft nooit vervelend gedaan (tenzij blijven haken enzo) en staafje had ik na 6 maanden versiwweld.. nooit ergens last van gehad :')

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 12:55

Lous schreef:
Das waar, kijk als je die piercings al hebt ja dan hebben ze ervoor gekozen. Maar vriendlief deed al moeilijk toen ik zei dat ik nog een tragus wilde. En toen ik zei dat ik nog ergens een tattoeage wilde zei hij dat hij het dan uit zou maken. :Y)

Tjee zeg, dat zou voor mij een reden zijn om meteen de heleboel vol te tattoeren en piercen, niemand, maar dan ook echt niemand heeft op welke manier invloed op wat ik met MIJN lijf wil doen!!
Ik heb piercings en tattoo's, maar als het mijn wederhelft niet aanstaat, tja dan is daar het gat van de deur :Y)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 13:07

Yv_ schreef:
En nóg last?? Zo dan, dacht dat ik er lang over had gedaan met 1,5 jaar :=

erg he... := hij deed vorige week zo'n pijn, ik vraag me soms echt af waarom ik hem er nog inlaat... het zijn wel momenten hoor, 3 weken goed paar dagen heuwl slecht.

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:43

vraag me af of dat wel goed kan zijn..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 20:50

ja hoor, komt vaker bij vrouwen voor, omdat er bij ons hormonen gieren :j daarnaast is de tepel erg ruw, wanneer hij dus schuift terwijl de huid droog is :=

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 22:58

lippiercing kan je die zelf ook wisselen?
want heb geen zin om zaterdag helemaal naar de shop te gaan :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 23:01

Dat kan maar als jij nog steeds met een zwellingstaafje zit is het makkelijker als zij kunnen meten wat je nodig hebt.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 23:04

Ayasha schreef:
Dat kan maar als jij nog steeds met een zwellingstaafje zit is het makkelijker als zij kunnen meten wat je nodig hebt.

ik heb er hier al 1 liggen
die had ik mee genomen gelijk toen ik daar was..
kan altijd proberen en als ie te klein is kan ik altijd nog wisselen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 23:08

Tja, in principe is het gewoon er in steken. Vrijwel elke piercing wordt bij mij door mijn piercer gestoken, niet omdat ik het niet durf oid, maar meestal als ik het daar koop vraagt ie altijd of hij het juweeltje snel effe moet wisselen als ik daar toch ben. :+

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 23:32

Kan ik eigenlijk een opschroefballetje van chirurgisch staal op mijn titanium navelpiercing schroeven? Lijkt me zo logisch of zeg ik nu iets heel doms? :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 11:19

Ja hoor, waarom niet? Gaat om het formaat schroefdraad...

Jeetje DQ... Ik had 'm er denk ik al láng uitgehaald... Hoe voelt het met aanraken dan? Ook pijn of valt dat mee?

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 11:53

Ik zou hem er idd ook al uitgehaald hebben, kan nooit fijn zijn.. :n

Ik ga ze ook door de shop laten vervangen...

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 16:47

Lous schreef:
Hij moet niet zeuren, er schoot een idee door mijn hoofd om een kleine tattoo op mijn pols te laten zetten..

Mijn vriend is ook wel zo hoor, alleen hij geeft eerlijk zijn mening en zegt ook eerlijk dat het mij niet zal staan als ik compleet onder de tattoo's zou zitten. Het staat mij ook niet (overal tattoo's), dus op dat gebied zijn we het wel eens.
Maar als ik écht een tattoo wil met een betekenis erachter (is bij mij standaart zo) dan vind hij het ook wel goed (niet dat ik daar zijn toestemming voor nodig heb :P )

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 17:20

Oké, ik moest laatst op mijn werk dus een aantal flinke BCR's compleet maken met balletjes en al. Waren van verschillende groottes, en een stuk of 6. Ik denk dat de dikste zo'n 10 mm was. De rest verschilde echt van 1.6 tot 8.

Nougoed, toen kreeg ik de medeling dat ik maar beter handschoenen aan kon doen. Want het waren dus intiempiercings die gebruikt waren, en allemaal voor in één ..uhh ding. :+

Nougoed, niet heel fris maarja. Bleek dat die voor een lief, manklopend, schattig uitziend witharig opaatje waren! :oo Echt, dit soort dingen doen me gewoonlijk niet zoveel, ben wel wat gewend maar ehhh ik moet toegeven... die zag ik niet aankomen :=

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 18:05

"Springt het topic in"

Oh mensen wat mijn ouders nu hebben bedacht om een tongpiercing uit mijn hoofd te praten "Gniffelt stiekem".

Ik zou nog eens aids krijgen als ik een piercing liet zetten! Jaaahaa! Want er was een kennis van mijn ouders in egypte naar de tandarts geweest en had daar aids gekregen. Nou denk ik toch persoonlijk wel dat het in egypte allemaal net iets anders gaat als in Nederland.. Mijn tongpiercing staat nu vast, die gaat er komen! Ik denk dat ik begin volgende maand ga als ik mijn loon binnen heb gekregen. maar mijn ouders vinden het echt verschrikkelijk. Het is ordinair en dan kan ik volgens hun niet meer praten en ga zo maar door. (En dat terwijl 3 vriendinnen van me een tongpiercing hebben en ze hebben er nooit wat van gemerkt :+ ) Ohja, en ze vinden het zielig voor mijn vriend want het zoent zo vervelend. Mijn vraag daarop: Heb je het ooit geprobeert dan? Nee dat hadden ze niet, maar het zoende wel vervelend. Maar hoe laat ik mijn ouders nou merken dat het echt niet zo verschrikkelijk is.. Zou het misschien iets zijn om mijn ouders proberen over te halen om mee te gaan naar de piercingshop? En als ze dat niet willen hoe haal ik ze dan over dat ze er iets meer ok mee zijn?

In principe mag ik het gewoon legaal laten zetten maar als mijn ouders echt kwets als ik het wel doe wil ik evt. nog wel een jaartje wachten.. Maar liever zo snel mogelijk omdat ik graag donor wil worden. Nu ben ik pas net 17 dus als ik hem nu laat zetten kan ik vlak nadat ik 18 word ook donor worden. Dat vind ik zelf een hele goeie reden om het nu al te doen.

Nog tips? :D

Sietsx3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 20:44

Even een gekke vraag???

Maar wat heeft "donor" zijn hier in godsnaam mee temake :P?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 20:46

Bloed doneren? Neem ik aan? Daarvoor moet je minstens een jaar lang geen nieuwe tattoo of piercing hebben laten zetten.

Overigens, dat Egypte verhaal: als mijn ouders met zo'n argument kwamen aanzetten zou ik bij hoog en laag beweren dat ik niet naar de tandarts durf ivm angst voor aids. Wat een kulargument. In Nederland is het best makkelijk om een shop te vinden waar ze op z'n minst ziektevrij werken. :')

Overigens mag je met 16 zonder toestemming piercings laten zetten, maar een beetje meewerking van je ouders is natuurlijk wel fijn.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 21:00

Nou hier in delft piercen ze echt niet als je nog geen 16 ben en zonder toestemming van je ouders binnen komt wandelen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 21:01

Waar doen ze dat wel dan?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 21:54

In België is het in geval van piercings maar 4 maanden dat je geen bloed mag geven :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 22:56

x_Mliss schreef:
Nou hier in [***] piercen ze echt niet als je nog geen 16 ben en zonder toestemming van je ouders binnen komt wandelen.

ben bij martin, CN en dennis geweest en alleen bij Dennis vroegen ze hem :P
nja mij maakt het niet zo veel uit, ze hebben alledrie super gepierct
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 12-02-10 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 22:57

suus_ schreef:
x_Mliss schreef:
Nou hier in delft piercen ze echt niet als je nog geen 16 ben en zonder toestemming van je ouders binnen komt wandelen.

ben bij martin, CN en dennis geweest en alleen bij Dennis vroegen ze hem
hiii

Dna zou ik bij die andere bij voorbaat al niet gaan... Slechte zaak...

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 23:08

Ik wel :+

Ik hecht wat waarde aan persoonlijke verhalen over een piercer, dan ga ik liever op positieve verhalen af dan dat ik naar iemand ga die scheef of onhygiënisch prikt oid, en wel ID vraagt..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 23:13

Dat blijkt :+

Sja, iemand die de regels aan zijn laars lapt? Volgens mij zijn die leeftijden niet voor niets en is het zelfs wettelijk bepaald? Maar ik kan het mishebben hoor..
Ik weet niet, iemand die de leeftijdsregeltjes niet zo nauw neemt, klinkt mij in de oren als iemand die vlug zijn centjes wil verdienen. En persoonlijke verhalen kunnen ook misleidend zijn.. Als hij bijv. bij 13jarige meisjes tepelpiercings zou zetten, lijkt me me logisch dat die meiden alleen maar positieve verhalen rondstrooien. Knappe meiden als die op die leeftijd zien dat het niet netjes gezet is. Die zijn natuurlijk zowiezo al helemaal in de wolken dat ze 'm al hebben...

En daarbij... Wat jij bijv persoonlijk goed vind, hoef ik niet zo te vinden ;)
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 12-02-10 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt