Het ik ben begonnen met hardlopen topic.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:42

whoehoe lang leve de hema :+ (laat ik nou net bij de hema werken ;) )
Ook ik heb die van hema ;)
Ik heb die met de gekruiste bandjes vind dat echt ideaal geen afzakkende bandjes, en jullie?

Goed ik heb al ruim een week niet gelopen :o gewoon geen tijd gehad druk met toetsen, school en werken, bah.
Morgen als ik uit school ben (hopelijk voor half 6) ga ik even een rondje doen, ik begin het echt te missen!

Die podrunner via iTunes, hebben die ook interval trainingen of lees ik dat nou verkeerd?

Anoniem

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:43

Gekruisde bandjes?

Die hebben ook intervaltrainingen!

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:51

ja of nou ja die met zo'n soort kruis op de rug
Afbeelding

Super, intervaltraining :D dat vind ik heerlijk, ga snel even kijken of ik um kan downloaden :)

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:52

Inderdaad, die bedoel ik Rosa. Zitten die wat steviger met lopen dan met gewone bandjes? Anders moet ik die ook maar eens aanschaffen.

Ik heb vandaag mijn nieuwe rondje van 6,4 km weer gelopen waarvan 5 km achter elkaar hardgelopen :)

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:57

wow super he!! pff moet ik nog even wat voor trainen haha.

ja ik vind ze zelf wel heel fijn :) ze zijn niet super stevig ofzo maar wel stevig genoeg, tenminste voor mij.
En ik heb echt een verschrikkelijke rot hekel aan bandjes die afzakken dus ben wel een beetje gek op deze :P
Heb ook nog een andere ook van de hema die heeft gewone bandjes, die is wel steviger dan deze volgens mij maar is mij eigenlijk iets te groot dus nog niet heel veel nut :+

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:07

Oke.

Ik denk dat ik gewoon maar eens naar een ligeriewinkel moet gaan voor een goede BH. Een goede ondersteuning is namelijk wel belangrijk anders hangen ze straks over 20 jaar op m'n knieën :=

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:17

hahaha, het is wel belangrijk idd :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:21

Zulk soort heb ik dus ook van de hema, alleen zijn die van mij zwart, dan lijkt het misschien anders. Heb ze voor de categorie zwaar werk zeg maar :D

Angela, doosje bonbons voor je schoonmams? Werkt altijd bij mijn mams, schoonmams heb ik wel maar die woont gelukkig heeeeeeel ver weg :o

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:23

Ik zou ook graag beginnen met hardlopen, vooral nu 't weer beter weer wordt!
Ik lees later nog even 't topic door.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:33

_Rosa schreef:
whoehoe lang leve de hema :+ (laat ik nou net bij de hema werken ;) )
Ook ik heb die van hema ;)
Ik heb die met de gekruiste bandjes vind dat echt ideaal geen afzakkende bandjes, en jullie?

Goed ik heb al ruim een week niet gelopen :o gewoon geen tijd gehad druk met toetsen, school en werken, bah.
Morgen als ik uit school ben (hopelijk voor half 6) ga ik even een rondje doen, ik begin het echt te missen!

Die podrunner via iTunes, hebben die ook interval trainingen of lees ik dat nou verkeerd?

Ideaal, die gekruiste bandjes! Ik heb er ook 1, fijn hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:34

Is die ook stevig genoeg om mee hard te lopen voor een kleine c cup?

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:03

Hier nog iemand, mijn BMI is okee (25) wel op het randje, maar wil gewoon wel wat afvallen, graag richting de 60/65 kilo. Weeg nu 75. Ben daarin tegen weg 177 lang. :) Iemand ervaring met een hond mee nemen en nemen jullie hem/haar mee aan de lijn of heb je er iets speciaals voor? Wil vooral afvallen rond mijn heupen, buik en bovenarmen. Hoe snel kan dit gaan met een beginners-hardloopschema?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:13

Faelivrin schreef:
Hier nog iemand, mijn BMI is okee (25) wel op het randje, maar wil gewoon wel wat afvallen, graag richting de 60/65 kilo. Weeg nu 75. Ben daarin tegen weg 177 lang. :) Iemand ervaring met een hond mee nemen en nemen jullie hem/haar mee aan de lijn of heb je er iets speciaals voor? Wil vooral afvallen rond mijn heupen, buik en bovenarmen. Hoe snel kan dit gaan met een beginners-hardloopschema?

hihihi, we zitten wel in dezelfde topics zeg! ;)

Ik ben in juli afgelopen jaar begonnen met hardlopen. Ik woog toen 90 kilo bij een lengte van 1.70. Ik heb heel rustig aan opgebouwd met 3 keer in de week intervaltraining. In oktober liep ik een half uur aaneengesloten. In oktober durfde ik me weer te wegen, omdat ik nu ook mijn eetpatroon wilde aanpakken. Ik woog toen nog 84 kg.

Mijn vreetbuien waren gestopt (eetprobleem :o ) en ik at weer normaal. Af en toe een lekker tussendoortje en een wijntje hier en daar mocht ik ook van mezelf. Eigenlijk heb ik me niks onthouden. Nu weeg ik 67 kilo. Ik ben over mijn hele lijf afgevallen, dus niet specifiek op bepaalde plaatsen. Ik ben bovendien veel strakker geworden. Ik ben dus in ongeveer 8 maanden in totaal 20 kilo afgevallen. Vanaf dat ik er bewust mee bezig ging staat in mijn onderschrift en dat is sinds eind oktober.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:16

Angela_ schreef:
Faelivrin schreef:

Ik ben in juli afgelopen jaar begonnen met hardlopen. Ik woog toen 90 kilo bij een lengte van 1.70. Ik heb heel rustig aan opgebouwd met 3 keer in de week intervaltraining. In oktober liep ik een half uur aaneengesloten. In oktober durfde ik me weer te wegen, omdat ik nu ook mijn eetpatroon wilde aanpakken. Ik woog toen nog 84 kg.

Mijn vreetbuien waren gestopt (eetprobleem :o ) en ik at weer normaal. Af en toe een lekker tussendoortje en een wijntje hier en daar mocht ik ook van mezelf. Eigenlijk heb ik me niks onthouden. Nu weeg ik 67 kilo. Ik ben over mijn hele lijf afgevallen, dus niet specifiek op bepaalde plaatsen. Ik ben bovendien veel strakker geworden. Ik ben dus in ongeveer 8 maanden in totaal 20 kilo afgevallen. Vanaf dat ik er bewust mee bezig ging staat in mijn onderschrift en dat is sinds eind oktober.

Zo, ik wil echt zeggen dat ik je echt superknap vindt! Respect hoor! :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:19

Wow Angela, respect +:)+

Zo dat wilde ik ff kwijt! :D

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:20

Zo Angela, respect!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:21

Inderdaad, vind ik ook! Echt top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:28

Dank jullie! Qua gewicht ben ik nu gezond, nu mijn denkwijze nog. Als ik in de spiegel kijk, zie ik nog steeds iemand met enorm veel overgewicht. ;( Gelukkig heb ik volgende week een intake voor een speciale behandelgroep bij de GGZ.

Ik durf er nu ook steeds meer en beter over te praten, ik ben niet de enige! Het beangstigd me wel dat steeds jongere meiden zo in de knoei komen met hun gewicht en gaan crashen om maar zo licht mogelijk te worden. Ik hoop dan altijd maar dat ze niet zo eindigen als ik met een onwijs laag zelfbeeld en een leven vol dieeten.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 23:18

_Rosa schreef:
ja ik vind ze zelf wel heel fijn :) ze zijn niet super stevig ofzo maar wel stevig genoeg, tenminste voor mij.
En ik heb echt een verschrikkelijke rot hekel aan bandjes die afzakken dus ben wel een beetje gek op deze :P
Heb ook nog een andere ook van de hema die heeft gewone bandjes, die is wel steviger dan deze volgens mij maar is mij eigenlijk iets te groot dus nog niet heel veel nut :+

Die BH vond ik vreselijk! Ik heb hem direct teruggebracht! Man, wat zat dat ding strak :o Niet mijn ding hoor.

Ik vind t teveel gedoe om BH's te wisselen na t werk enzo. Dan doe ik niet een ander aan, ren ik rustig in mijn knalrose of paarse BH rond onder mijn running kleren.

Citaat:
Iemand ervaring met een hond mee nemen en nemen jullie hem/haar mee aan de lijn of heb je er iets speciaals voor?

Ik ren in het bos met de hond. *D Hij gaat dus aan een gewone halsband mee, want na 5 minuutjes kan hij los.
Als je echter alleen maar aangelijnd kan rennen met de hond, adviseer ik een heupband met tuigje. Jij hebt je handen vrij en voor je hond is een tuigje lekkerder.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 23:25

heb heerlijk gelopen vanavond,de eerste 2 minuten waren het moeilijkst ;) ik moet echt even warm lopen voordat alles een beetje soepel loopt :+
heb les 17 gelopen van start to run.

ik heb geen sport bh,maar wil er wel een gaan halen bij de hema :D
heb cup D dus zou niet verkeerd zijn ;)
angela@ ook van mij respect hoor.
ik weet niet wat mijn BMI is,iemand een linkje om er achter te komen? :D
denk niet helemaal gezond gewicht haha,ben 1.75 en weeg een dikke 80 kilo (83 :o )
voordat er kindjes kwamen woog ik 68 kilo en had maat 38......nu 2 kids later en een dik jaar gestopt met roken zitten de pondjes er vast aan ;)
ik merk nu wel met lopen dat het allemaal wat strakker begint te worden.
dus dat is al een goed teken.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 00:17

Je BMI is 27,1. Je moet je lengte in het kwadraat nemen en je gewicht daardoor delen:

83/(1.75*1.75)=27.1. Bij jouw lengte mag je maximaal 75,5 wegen voor een gezond gewicht.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 08:09

Angela_ schreef:
Faelivrin schreef:

Je geeft me wel hoop. :)
Ik ben sinds zondag begonnen met hardlopen heb ernstig overgewicht. Ik was al bezig met op mijn eten letten.
Ben al 6 kilo kwijt vanaf half januari geloof ik. Hoop dat ik met het hardlopen en goed op mij eten let ook wat strakker en nog ga afvallen. Wil nog minstens 20 kilo kwijt... Eigenlijk nog meer :o
Fijn om een succesverhaal te horen dat stimuleert alleen maar :j

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 09:09

Sim0ne schreef:
Je BMI is 27,1. Je moet je lengte in het kwadraat nemen en je gewicht daardoor delen:

83/(1.75*1.75)=27.1. Bij jouw lengte mag je maximaal 75,5 wegen voor een gezond gewicht.

dank je wel :D nou dat is dus TE veel haha maar had niet anders verwacht.
word echt tijd nu dat ik er korte mette mee maak., :D

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 09:52

Ik ben vorig jaar 5 kg afgevallen (van 75 naar 70 kg) maar helaas zit alles er al weer aan. Heb in de winter nl niet echt hardgelopen en ook ging ik in de zomer 1 x per week op de fiets naar m'n werk (is 20 km) en dat heb ik in de winter ook niet gedaan. En ik ben natuurlijk weer meer gaan eten. Ik wil die 5 kg er graag weer af hebben, het liefst mag er wel 10 kg af (mijn lengte is 1.67 m).
Als het straks 's ochtends weer eerder licht is ga ik weer op de fiets naar m'n werk. Moet nl al om 6.30 vertrekken en nu is het dan nog donker. En ik loop weer 3 tot 4 keer per week hard. En ga weer beginnen met paardrijden, is er in de winter wegens omstandigheden ook niet van gekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:11

Yonker en Pebblesther: Ik weet zeker dat het jullie gaat lukken! Ik heb in de winter ook meer de neiging om te snaaien en ongezonde dingen te pakken. Zomers is een frisse fruitsalade natuurlijk veel lekkerder dan een kop warme chocomel met slagroom..