Kan het nog niet helemaal zeggen. Moet even wennen aan het elektrische (maakt geluid

Heb al twee keer gekolfd vanmorgen en de tweede keer schoot de melk al beter toe. Kolf vandaag even wat vaker, om de productie wat op te vijzelen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SusanH schreef:Nou ja zeg, lijkt wel de dag van de vreemde nachten. Hier ook rare nacht want ineens kwam ze later voor de avondvoeding, en viel gelijk in slaap wat ze anders nooit doet. Ik denk mooi, kan ik een flinke ruk maken, komt ze ineens weer om de 3 uur de hele nacht en is om 6.30 fris en fruitig wakker...ik dus niet.
Lynn: kan je niks van zeggen volgens mij. Ik dacht ook een paar dagen dat Marinde van 8 naar 7 voedingen was gegaan maar nu zitten we alweer een week of 2 op 8. Die langere nachten heb ik er een paar van gehad en nu dus ineens niet meer. Ik zou juist in tegenstelling tot Cyntje afwachten hoe laat hij zelf komt, maar ik voed volledig op verzoek, doe jij ook begrijp ik? Wakker maken werkt volgens mij niet, iig niet bij Marinde die tukt gewoon verder en drinkt dan niet, en komt alsnog op de tijd dat ze zelf wil, maar dat doet Senna ook als ik jou zo lees. Er mag best 6 uur tussen zitten hoor, als ze wat ouder worden. En hoe lang ze drinken maakt ook niet uit ze pakken echt wel wat ze nodig hebben, als hij verder een tevreden indruk maakt is het prima, toch?