Tattoo karin, dorpje naast steenwijk. Heeft men moeder haar tattoos laten zetten en ik mijn piercing.. Ze heeft maar een klein hokje maar is heel professioneel..
Caresse07
Geplaatst: 27-01-10 11:38
Oh afmeting van de shop zegt niks toch. Waar ik ga is ook maar bij iemand aan huis, maar ook heel professioneel
Ja komt ter nagedachtenis aan mijn moeder die afgelopen zomer overleden is. Zij was helemaal gek van vlinders (en bloemen) dus vandaar dat er iets met vlinders moest komen en dit plaatje kwam ik tegen en vond em erg mooi. Wilde alleen geen sterren en stippels dus dat gaat er af en verder wordt ie nog wat aangepast
Hoop het wel Begin al week te worden als ik er alleen maar aan denk waarom ik het doe
Biieniie
Geplaatst: 27-01-10 12:56
Deze tattoo heb ik van de zomer laten zetten ter nagedachtenis van mijn opa, oma en twee ooms. (mijn familie is alles voor me) Er zullen dan ook meer volgen. De reden dat ik voor sterren heb gekozen is omdat mijn vader altijd zei dat mijn oma bij de sterren was (ik was toen 8) Dat is altijd blijven hangen. Daarom vond ik dit wel mooi.
Na het zetten heb ik eigenlijk nooit last van korstjes gehad en dergelijke. Maargoed het is dan ook geen uitgebreid kunstwerk he. Overigens mijn tongpiercing 2 maanden later bij het zelfde vrouwtje laten zetten. Ook super netjes gedaan..