Zijn ze voor Dinky niet bang? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zijn ze voor Dinky niet bang? 

dames
)

Angela_ schreef:Ik merk dat ik enorm veel last heb van het weer.. Vandaag een sombere, grauwe dag = Angela ook somber en lusteloos. Hebben meer mensen hier last van?

gelukkig was de pony snel genoeg uit mijn buurt en lag ik op de grond waardoor ik nog net op tijd mijn ongelooflijke woede (eerst natuurlijk flink scheldend) in een ongelooflijke jankbui heb om kunnen zetten.. Waarna ik de pony rustig weer heb gepakt en een kwartier heb staan janken met mijn gezicht in haar dikke manen... En nee dit waren niet de manen waarin ik uit wílde huilen... Bah wat mis ik mijn maatje helemaal erg op zo'n moment..
Ik begin weer actiever te worden, zie de positieve punten, zie wat ik al geleerd heb en kan onder woorden brengen wat ik nog wil / nodig heb. Verder lukt het me aardig om een goede balans te vinden tussen inspanning en ontspanning. Het gaat helemaal de goede kant op
Voor mij schijnt de zon weer een beetje!!
En dat van Droeffie: jij weet hoe het zit, laat ze maar kletsen!!
Je gaat zo goed, ben blij dat je je dat nu zelf ook realiseert en dat je de moeilijke dingen wat makkelijker naast je neer kunt leggen.
En daardoor zoek ik weer afleiding, enz. Terwijl ik, als ik eenmaal opgestart ben, best aardige verhalen kan bedenken 
Is toch fijn om te weten. Goed dat je even lekker hebt kunnen lopen, is lekker he? Dat je moe was, was logisch. Dat gesprek is hartstikke vermoeiend, daarna nog lekker lichamelijk bezig geweest.. dus ja, logisch dat je moe was
. Dat je iedereen ontwijkt, is ook niet raar, die rust heb je nu gewoon even nodig