Tja dan ben je uitgepraat he

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Nu het mijn moeder nog wijs gemaakt krijgenIk zeg dan altijd "ja maar broer heeft ook een tongpiercing!" en dan krijg ik het antwoord: "je broer heeft geen lip en navelpiercing en geen MD's
"
Tja dan ben je uitgepraat heIk wil nog zoveeheeel maar het zal wachten worden tot mams het er mee eens is
Maar in tussentijd mag ik wel dromen toch?
Sietsx3 schreef:pharagirlke schreef:Nu het mijn moeder nog wijs gemaakt krijgenIk zeg dan altijd "ja maar broer heeft ook een tongpiercing!" en dan krijg ik het antwoord: "je broer heeft geen lip en navelpiercing en geen MD's
"
Tja dan ben je uitgepraat heIk wil nog zoveeheeel maar het zal wachten worden tot mams het er mee eens is
Maar in tussentijd mag ik wel dromen toch?
Wat zijn MD's? (snap ik even niet hoor)
Maar hoe oud ben je dan?...
Bdoel wat gaat zij doen als jij toch die tongpiercing neemt?..
Ik heb gewoon zonder toestemming (ik wist dat het niet mocht eigenlijk xD) mijn lippiercing laten zetten.
Reactie: oh, oke...nouja ach, jij moet er mee rondlopen kind!
xDramaQueen schreef:ik vind dat niet, want tot je 21ste zijn je ouders voor je verantwoordelijk en dan pas ben je volwassen, dus ook al betaal je rekeningen vlekkie, je ouders draaien nog steeds voor alles op.
wanneer je op jezelf woont oké, maar ik vind pas dat je vanaf je 21ste mag zeggen ik ben volwassen en ik doe wat ik wil, daarvoor zijn nog steeds je ouders de baas, ik vind het dus wel respectloos om iets te laten zetten terwijl je ouders je het verbieden,ze zorgen altijd voor je en onderhouden je altijd, want echt niet dat jij vanaf je 18de ook ineens al je eten betaald en je onderdakeen ziektekostenverzekering betalen maakt je dus niet ineens volwassen, en de tandarts is vergoed tot je 21ste.
dit is een mening en die mag ik altijd uiten.