Sifra: mijn idee ook. Weet jij of het een goed idee is dat er sowieso ook contact w opgenomen met mijn baas (kan ik idd zelf niet, slaag gewoon letterlijk in paniek met de gedachte alleen al daaraan. Waarom weet ik niet ? Snap mezelf ook niet waarom ik daar zo'n schrik van heb... ) door mijn moeder of wie dan ook om even uit te leggen hoe of wat ? Aan 1 kant vind ik niet dat hij heel mijn medisch dossier moet kennen, maar aan de andere kant wil ik het wel correct blijven behouden tov mijn baas. Alhoewel die waarschijnlijk sowieso wel boos zal zijn want doordat ik er niet ben heeft hij het extra druk en is die zichzelf ook kapot aan het werken.]
In het begin had ik hier schuldgevoelens over maar die zijn mij nu al wel uit mijn hoofd gepraat door meerdere mensen, maar toch wil ik het daar correct blijven doen. En ik ben al in de fout gegaan door niet van in het begin aan te geven dat er meer speelde dan rugproblemen, maar dat ben ik pas voor mezelf durven toe te geven sinds enkele dagen ! Hoop dat je het nog snapt allemaal...
Verder iedereen nog een beetje een leuke dag gehad ? Hier was het iig mooi weer en hebben we wat in huis lopen rommelen. Is eindelijk weer een beetje operuimd