Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lillytjuh schreef:Welke antibiotica heb je gehad? Bij de meeste is het totaal 3 weken, dus vanaf start van de kuur t/m 14 dagen na het stoppen van de kuur. Maar ik kan het met zekerheid zeggen als je me kunt vertellen welke kuur je hebt gehad.
lillytjuh schreef:tja zoals goeroe zegt... dat is eigenlijk het enige probleem. Die ene pil zeker niet vergeten!
rebati schreef:Ik heb even een vraagje, omdat ik al 4 jaar de diane pil slik (de namaakversie dan,toen voor mn huid) en die ik nu een vrij rustige huid heb ben ik overgestapt op de microgynon 30 pil.
Wat kan ik verwachte? zou ik aankomen? wie is er ook al eens van de dianepil naar de microgynon30 overgestapt?
corinepgek schreef:Kimmey schreef:Eh.. Ik heb sinds een klein jaartje de Mirena, maar de touwtjes zijn ineens foetsie :|
Maandag maar even de gyn bellen. Heeft iemand van jullie dat ook eens gehad?
Toen die van mij er 2 weken inzat was ik de touwtjes al kwijt. Mocht langskomen. Ze hebben toen een echo gemaakt om te kijken oftie er nog in zat(lijkt me toch wel opvallen als er wat uitgevallen is) Echo ding moesten ze wel inbrengen... Lekker fijn. Maargoed hij zat er nog en daar gingen ze verder niks aan doen. Moest het alleen melden als hij er weer uit moest, want dan moesten ze wat meer tijd ervoor uittrekken en trucendoos opentrekken. Normaal verwijderen ze m door aan de touwtjes te trekken(lekker lijkt me dat). Ben wel blij zonder touwtjes trouwens, merk er nu helemaal niks meer van!
Cynn_x schreef:Uhm, iemand die mij kan helpen?
Ik ben aantal jaar geleden aan de pil geweest, niks aan de hand.. toen een tijd gestopt wegens ziekte en omdat ze wilden weten waar het echt vandaan kwam; van alle pillen en rotzooi af. Jaren niks meer geslikt. Nu 2 maanden geleden weer begonnen. Na de 1ste maand; moest nog 2 dagen slikken tot stopweek, maar toen werd ik al wat ongesteld.. en nu, 2de maand.. moet nog 9 dagen slikken en komt het er wéér doorheen?
Wat denken jullie? Is deze pil te licht voor mij en moet ik een andere hebben?