Afvallen, wie nog meer? (14 jaar)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 17:16

Ik ging heel goed, totdat ik tussenuren + pauze achter elkaar had..

Anoniem

Re: Afvallen, wie nog meer? (14 jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 17:20

ik heb het vandaag ook redelijk goed volgehouden :) buiten een glaasje cola ben ik toch gezond bezig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 17:21

Glaasje cola op z'n tijd mag toch wel :j Heeeel af en toe pak ik ook een blikje fris. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 17:22

Heel lang geleden wou iemand nog een foto waar ik helemaal op sta, het is best een debiele foto en zo maarja, daar moet je maar even overheen kijken, ik sta er iig helemaal op.. Mijn benen/armen zijn echt niet dik, maar m'n buik wel écht heel erg. -O-

Afbeelding

Ik ben vandaag trouwens wel van de cola afgebleven, eindelijk. :D

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 18:57

Je bent echt niet dik hoor ;)

Maar zo hebben we allemaal onze probleemzones...Bij mij is het echt mijn bovenbenen en lovehandles. Die worden dikker als ik aankom. Terwijl ik niet bepaald weinig weeg (70 bij 1.67) zie je het totaal niet aan me, heb slanke, lange benen, redelijk weinig vet op m'n buik maar mijn bovenbenen en lovehandles..Vreselijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:04

Het gaat toch om hoe je je voelt hé.
En ik ben gewoon niet blij met dit gewicht/figuur..

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:06

Dat is bij mij ook vooral de reden dat ik af wil vallen.

Ik voel me echt heel onprettig zo. Durf niet te zwemmen, in pashokjes barst ik in huilen uit en durf niks leuks meer te dragen omdat ik bang ben dat ik er dik in uit zie.

En dan heb ik het nog niet over de opmerkingen die ik er over kreeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:13

Ja ik dus ook. Ik ben echt spiegel obsessed haha, ik wil er niet inkijken maar ik doe het wel steeds.

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:16

Ik durf er nauwelijks in te kijken, gebruik alleen een spiegel om me make-up te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:18

Ik sta echt meer dan 2.5 uur voor de spiegel op een dag. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:09

Dat je nauwelijks in de spiegel durft te kijken lijkt me nou niet echt goed :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:11

Ik zie op de foto een mooi meisje waar imo geen grammetje vanaf hoeft.

Leer tevreden te zijn met jezelf, laat je niet beinvloeden door anderen. Dan sta je een stuk zekerder en gelukkiger in het leven :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:16

Ik zie echt zo'n ander meisje als ik naar die foto kijk.. :o

en klopt dat dat niet goed is, Anthea. En het is m'n eigen schuld, want ik kon hulp krijgen maar wou/hoefde het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:32

:wave:
ik wou eigenlijk even vragen of mijn gewicht goed was...
ben 13,5 jaar, ca 1,75 m en weeg 60 kilo geloof ik, eet (bijna) nooit chips en snoep enzo, af en toe een bekertje limonade of chocomel ter afwisseling van water en melk en met huiswerk maken knabbel ik graag ergens op, vroeger pakte ik dan wel eens een bakje pinda's of pepernoten als we die hadden, tegenwoordig neem ik dan ff een kauwgompje. nou ben ik best wel tevreden met mezelf hoor, maar vind het zo veel klinken vergeleken met mijn vriendinnen... die zijn ca. 1,65 en 45/48 kilo. ik ben dus 10 cm groter en 10 tot 15 kilo zwaarder. Ik weet dat ik niet moet kijken naar anderen maar naar mezelf, maar vroeg het me gewoon af :) moet zeggen dat ik wel heel slank ben geworden toen ik de lucht in schoot

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:34

Denk dat je zelf wel kan zien of je gewicht goed is of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:36

volgens mij wel ja, maar was benieuwd naar de mening van anderen ;) heb volgens mij niet zo snel een foto...

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 22:13

Moiryn schreef:
Dat is bij mij ook vooral de reden dat ik af wil vallen.

Ik voel me echt heel onprettig zo. Durf niet te zwemmen, in pashokjes barst ik in huilen uit en durf niks leuks meer te dragen omdat ik bang ben dat ik er dik in uit zie.

En dan heb ik het nog niet over de opmerkingen die ik er over kreeg.

Dat heb ik ook. Wil niet naar het strand, voel me dan niet prettig. Durf ook niet in 'leuke' kleren rond te lopen... Ik ben dol op zwemmen maar durf niet naar het zwembad omdat ik mezelf zo dik vind. En pashokjes.. ong. iedere keer met winkelen (waar ik dus echt een hekel aan heb) barst ik wel in huilen uit.
En ik voel me altijd zo gigantisch l*llig in een paardrijbroek... en als ik zit wil ik altijd mijn tas of wat dan ook op schoot, zodat ik mijn benen niet hoef te zien. ;(

Edit: even wat minder negatief gemaakt :o
Laatst bijgewerkt door Lien_ op 02-09-09 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 22:15

Even offtopic, maar wat heb jij een super leuk beest onder je kont Lien_. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 22:16

Ik zie mensen met een uitstekend rolletje niet als een mislukte rollade. Als die mensen dit lezen veroorzaak je alleen maar een negatief zelfbeeld. En dat kan juist totaal de verkeerde kant op gaan :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 22:21

En dat vind ik dus heel raar van mezelf. Als ik hele 'dikke' (ja sorry) mensen zie lopen, dan kijk ik altijd naar het mooie van ze. En stoort het me tótaal niet.. Maar bij mezelf stoor ik me er wel aan, terwijl ik toch slanker ben dan hun.. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 22:26

ik probeer het ook altijd positief in te zien. Maar zodra we gaan zwemmen voel ik me weer dik.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:34

rasta_love schreef:
:wave:
ik wou eigenlijk even vragen of mijn gewicht goed was...
ben 13,5 jaar, ca 1,75 m en weeg 60 kilo geloof ik, eet (bijna) nooit chips en snoep enzo, af en toe een bekertje limonade of chocomel ter afwisseling van water en melk en met huiswerk maken knabbel ik graag ergens op, vroeger pakte ik dan wel eens een bakje pinda's of pepernoten als we die hadden, tegenwoordig neem ik dan ff een kauwgompje. nou ben ik best wel tevreden met mezelf hoor, maar vind het zo veel klinken vergeleken met mijn vriendinnen... die zijn ca. 1,65 en 45/48 kilo. ik ben dus 10 cm groter en 10 tot 15 kilo zwaarder. Ik weet dat ik niet moet kijken naar anderen maar naar mezelf, maar vroeg het me gewoon af :) moet zeggen dat ik wel heel slank ben geworden toen ik de lucht in schoot

Waarschijnlijk ben jij anders gebouwd, heb je al meer spieren, meer borsten e.d :) Ik was ook altijd 45 kilo, tot twee jaar geleden.. ik was nogsteeds goed in verhouding maar tegenover mijn vriendinnen als we kilo's vergeleken kon ik weleens 15 kilo meer wegen ja.. ;) waarschijnlijk heb je dus meer bovenbeen bijvoorbeeld, sommige meisjes van dertien hebben nog van die takjes, en een enkele behoud die luciferstokjes ;)

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:36

met mij gaat het weer goed :)
vanochtend bruin broodje met kaas en 2 bekers water
nu een appeltje :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:21

bij mij ook vanmorgen een bruin broodje met kaas :D

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 16:02