[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_zwikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 15:47

pharagirlke schreef:
plastic balletjes doen het prima op staafjes... :=

:n bij mijn labret niet hoor.. Ik had een hele leuke plastic balletje.. En die wou dus niet blijven zitten was wel mijn maat , Maar hij wou gewoon niet :n

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 15:51

Kan zijn dat je schroefdraad stuk was. Dan had je terug moeten gaan naar je piercer en hem daar laten nakijken. Als je je daarop wil baseren: Ik heb eens een titanium spike gehad en die bleef ook maar niet zitten. Was wel mijn maat.... Maar hij wilde gewoon niet. ;)

Maaaarr: Ik ben naar de piercer gegaan en bleek dat het schroefdraad stuk was.

_zwikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 16:24

pharagirlke schreef:
Kan zijn dat je schroefdraad stuk was. Dan had je terug moeten gaan naar je piercer en hem daar laten nakijken. Als je je daarop wil baseren: Ik heb eens een titanium spike gehad en die bleef ook maar niet zitten. Was wel mijn maat.... Maar hij wilde gewoon niet. ;)

Maaaarr: Ik ben naar de piercer gegaan en bleek dat het schroefdraad stuk was.

Ik ben op dat moment naar mn piercer geweest :j , En hij zei ook dat plastic balletjes niet erg geschikt waren :=

_zwikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 16:47

pharagirlke schreef:
Eh... Daar zal ik maar niet op reageren :')

Mijn schroef draad was niet kapot ;) Want hij had me net een nieuwe staafje er in gedaan en daarna die balletje er weer opgedraaid. Maar die viel er gewoon weer af.

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 16:48

In het balletje zit ook schroefdraad....

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 17:52

Mag ik hier melden dat ik zenuwachtig ben om morgen m'n tongpiercing te laten zetten? Maar ik heb al een heel gaaf balletje (als hij gewisseld mag worden enzo hoor) dus dat is al een stimulans.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 17:55

:D Succes! Snap dat je zenuwachtig bent hoor. Ik denk dat iedereen stiekem nog wel een beetje zenuwachtig is voor een piercing (zelfs mijn piercer gaf dat toe :D). Dat is de charme ook wel een beetje :D

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 18:16

druppeltje schreef:
Mag ik hier melden dat ik zenuwachtig ben om morgen m'n tongpiercing te laten zetten? Maar ik heb al een heel gaaf balletje (als hij gewisseld mag worden enzo hoor) dus dat is al een stimulans.

Het is altijd wel een beetje spannend, een nieuwe piercing :) Maar achteraf ga je meteen denken: oooh, was het dat maar?
Dat was bij mijn tongpiercing toch zo. Succes morgen!

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 18:40

haha dat was bij mijn tongpiercing ook zo.. ik dacht, huh was t dit al??

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 18:51

druppeltje schreef:

succes! ik vind het stiekem wel jammer als het piercen al voorbij is :o

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:16

Aaah dank jullie wel! Iedereen zegt ook dat navel pijner doet dan tong, dus dan hou ik me daar maar aan vast. Morgen rond deze tijd heb ik hem! Spannend...

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 07:20

Korleon schreef:
haha dat was bij mijn tongpiercing ook zo.. ik dacht, huh was t dit al??

En ik had precies hetzelfde..
Ik heb ook geen napijn gehad, ( heb um nu 3 dagen)

Succes :) !

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 17:02

pfoeh! Hij zit! Ik heb last van het staafje, die is echt superlang en het doet ook wel beetje pijn. Slikken gaat heeeel moeilijk, voor mijn gevoel blijf ik maar speeksel aanmaken. Het werd ook echt ff zwart, maar dat had ik al verwacht. 20 minuutjes gezeten en toen deed ik het weer :D
Ik ben blij dat hij zit!

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 18:26

Pffff, ben al een half uur met een banaan bezig. Gelukkig heb ik tussen de middag al warm eten op, maar het eten valt wel ff tegen.

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 18:29

druppeltje schreef:
Pffff, ben al een half uur met een banaan bezig. Gelukkig heb ik tussen de middag al warm eten op, maar het eten valt wel ff tegen.

Ach even een paar daagjes doorzetten meid :D . Komt allemaal goed.... Ik heb in het begin ook de frietjes helemaal onder mijn kiezen moeten duwen anders kon ik ook niet goed eten....

Als je een tongpiercing laat zetten voel je pas wat je eigenlijk allemaal met je tong doet vind ik persoonlijk ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 19:11

Ik heb een stel zúlke toffe balletjes gezien op die website waar iedereen hier bij zweert!

En wat goedkóóp :):)

Zo eens uitvissen hoe dat werkt met bestellen en zo. Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voor ze geleverd zijn?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 19:16

Trouwens, erg leuk om te lezen die ervaringen met tongpiercings :P Mooie voorbereiding, ik wil ook eentje...

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 19:17

Aaaah thx, dat doet me goed! Ik begin me echt af te vragen waar ik aan begonnen ben. Valt me echt ff tegen :D.
Ik heb net gespoeld en nu lijkt het wel gekalmeerd. Ik ben benieuwd voor morgen, zou ik dan al frietjes kunnen eten? Hetzij heel erg achterin duwen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 19:22

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch? :+

Ik moet zeggen, in het begin had ik wel wat 'last' maar ik ben echt blij dat ik m'n piercing heb laten zetten :D Kan er nog steeds geen genoeg van krijgen... :P

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 00:34

_San87_ schreef:
Ik heb een stel zúlke toffe balletjes gezien op die website waar iedereen hier bij zweert!

En wat goedkóóp :):)

Zo eens uitvissen hoe dat werkt met bestellen en zo. Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voor ze geleverd zijn?

AOP?
Die bust je bestelling zogauw ze het geld binnen hebben.
Ik las op het piercingforum over ervaringen van klanten die hun bestelling de volgende dag al binnen hadden. :)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 10:34

ik had van AOP bijna altijd de volgende dag m'n bestelling binnen, maar TNT heeft steeds langer werk tegenwoordig

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 21:20

Zo beroerd het gister ging met m'n netgezette tongpiercing, gaat het nu eigenlijk wel goed! Ik heb al macaroni en chips (ja sorry ik ben zo verslaafd aan chips) op. Tong is op zich wel dik, maar ijsje helpt goed!

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:24

tong is nogsteeds een beetje opgezwollen.

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 17:19

k had korter staafje erin, zat niet fijn, langer erin zat helemaal niet fijn dus nu heb ik amar weer korter... neem ze toch altijd mee dus kan snel wisselen indien nodig :P

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 17:31

Nou ik ga voor eind volgende week mijn lip laten doen :P

Ik vind een ringetje mooier staan bij mij (ja ik heb 't eerst met nepperds geprobeerd of 't wel stond :+ ) maar een staafje heelt sneller. Ik wil hem rechts onder hebben of in 't midden. Maar wat kan ik het beste laten doen volgens jullie? Een ring of een staafje?