me/cvs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Marije__

Re: me/cvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 09:15

Oeps jullie praten echt enorm veel met enorme lappen tekst dus ik lees een andere keer bij anders snap ik er niets van :P

@Paula, en toch kan een jaar er tussenuit heel veel goed doen! Ik doe het nu ook en heb het een half jaar gedaan voor mijn examenjaar en het heeft mij wel goed gedaan.. ik voelde me daarna helemaal niet beter dan er voor maar ik begon met een frisse start en met veel afpsraken (want in principe ben je gehandicapt en val je onder die regel) moet er wat te regelen zijn!

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 09:20

amsterdam zegt van wel dat ik m.e heb omdat ik in janu pas hart klachten heb gekregen.en de stempel m.e heb ik al twee jaar.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 09:22

Paula schreef:
Oeps, bij sommige medicijnen is het dan zo dat je er niets van opneemt.

Nee idd.. Dus laten we maar op het goede hopen! Maar ze waren zo verschikkelijk klein, je moest gaan liggen en ze dan onder je tong laten vallen vanuit het zakje, want je mocht ze niet aanraken met je handen. En normaal kan ik absoluut geen pillen doorslikken, kun je nagaan hoe klein ze waren :+

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 09:25

@MP: Ja ik heb ook al gesprekken gehad met school, maar daar kwam dus uit dat er maar weinig te regelen is. :+ Jaar 3 en 4 waren er wel meer mogelijkheden geloof ik maar zover ben ik nog niet.
@miss_kippie; Maar die reuma heb je al wel langer? Daar is toch ook vermoeidheid een belangrijk symptoom van? Ik snap niet echt wat ze verder nog willen vinden dan...
@Marilla; Haha, ik zie het even helemaal voor me hoe je dat pilletje in je mond probeer te mikken. :+ Is 'ie er niet naast gevallen? :P

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 09:40

Nee, ik voelde hem duidelijk op m'n tong liggen :D Maar doordat je dan ligt valt ie al snel verder naar achteren en slik je al snel. Maar hij had de 1e keer gezegd dat het pilletje nog wel werkt als je hem doorslikt, maar doordat je hem opzuigt komt het sneller in je bloed ofzo. Dus we hopen maar dat ie toch helpt! Maar het is zo lastig om iets wat op je tong valt, onder je tong terecht te krijgen! Vooral als het echt heel klein is!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 09:41

Hmm balen Paula! Nja eerlijk si eerlijk, ik heb er wél van af gezien. Wilde altijd geneeskunde doen met als alternatief verpleefkunde maar ga waarschijnlijk in februari met fotografie beginnen: 1 dag per week

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 09:44

@marilla: ermee stoppen ga ik op dit moment nog niet doen. normaal kan ik rustig een uurtje meelopen, maar langer gaat niet. Het rijden erna gaat dan ook weer wel. Maar gisteren ging het gewoon even niet, en dat ziet de instructrice van de eerste 2 uur niet....

@paula: ik ga de opleiding laboratoriumtechniek doen. Ik heb hem expres op MBO niveau gepakt omdat ik een lekker rustig jaar wil hebben. Een groot gedeelte van wat ik in het eerste jaar moet leren heb ik al gehad. En voor de moeilijke vakken (engels en nederlands) krijg ik vrijstelling als het goed is omdat ik die op HAVO of VWO niveau heb afgesloten.
Het zijn trouwens niet mijn eigen paarden waar ik heen ga op de dinsdag, het zijn paarden van de rsvg, een stichting waar gehandicapte mensen komen rijden. Zelf rijd ik mee in een helpersles, waar ik dus gewoon op die manier mag rijden als ik wil, gaat iets niet, dan oef ik het niet te doen.
Mijn schoonouders hebben 2 shetlanders, waarvan 1 nu beleerd wordt, maar daar ben ik jammer genoeg ook al 2 weken niet geweest, terwijl ik er eigenlijk wel graag heen wil.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 09:47

Pff paarden... k heb dus ook eentje staan en hij wordt gelukkig goed verzorgd.. maar ik ben nu al 2 weken niet geweest omdat ik iedere avond flinke koorts heb.. Hoop écht dat ik morgenavond heen kan:=

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 09:48

reuma heb ik al 13 jaar maar nooit moe bij geweest.ik weet zelf ook niet wat ik nog daar te zoeken heb dus vandaar ik amsterdam op een laag pitte zet.dokter kurk is het er niet meer eens maar ik heb er gewoon geen zin in.ik loop van zh naar zh en dan ook nog eens naar hun.mijn paard gaat echt niet weg.gelukkig heb ik een vriend die ook paardrijd. :Y)

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 09:50

ik hoop dat die van ons binnenkort weer naar huis komen, dat kan alleen als max (shet) rustig genoeg is voor de kar en mijn schoonmoeder goed met hem kan mennen, anders mag hij niet weg daar zonder garantie dat hij goed beleerd is

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 09:50

Ik had voor Prom een bijrijdster maar die is nu richting Amsterdam om te studeren... echt supersupersuperbalen...

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 10:04

Ik heb gelukkig nog zo'n 2 keer per week tijd voor die van mij. Het is niet veel, maar ach, hij geniet toch van z'n pensioen, dus het maakt niet veel uit.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 10:05

Ik heb vandaag echt een rustige dag ingelast. Ben net wezen douchen en loop nu in een kort broekje met topje. Ga vanmiddag wel weer een keer aankleden, huis opruimen en tas uitruimen en dan komt vanavond vriendlief :)
Dus lekker rustig dagje na drukke dagen!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 10:07

Ik moet 3 middagen per week werken, en dat ging heel goed hoor, dan kon ik die andere dag wel op de scooter naar Prom toe en haar lekker borstelen, als ik dan de dag erna vrij was ook wel even lekker het bos met haar in.. maar sinds die fietstest is het op de een of andere manier mis.. het gaat nu héél langzaam wat beter dus hoop dat ik snel weer naar dr toe kan :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 10:10

Ik ben op vakantie in Wateren geweest afgelopen dagen, erg dicht bij jou MP! Jullie hebben daar een heerlijke omgeving om lekker de bossen in te gaan! Waar die van mij staat kan ik alleen maar een dijk op en die heb je ook al vrij snel weer gezien.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 10:11

Oohh Wateren is zó supermooi! Als je daar een keer kunt rijden moet je dat echt doen (ik wil wel mee :P) Heerlijk over de zandvlakte.. echt gewéldig!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 10:14

Ik was op de terugweg en toen zei m'n vriend 'We hadden wel een bosrit te paard kunnen maken' Ja, toen was het te laat :(
Mijn vriend heeft een hekel aan paarden, dus had nooit verwacht dat ie dat zou willen, dus had al niets gevraagd.
Het is 2 uur rijden hier vandaan, dus denk niet dat ik daar snel nog een keer kom om te rijden ;)
Maar voelde wel veel jaloerzie als ik telkens die mensen ter paard tegen kwam!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 10:25

Jaa kan ik me voorstellen! Ik ben er 2 keer met Prom op vakantie geweest, tis voor ons toch nog een klein half uurtje rijden namelijk met trailer :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 08:49

Lekker hoor :D Ja, het was idd in de buurt, want volgens mij moest ik bij Steenwijk de snelweg af ;)

Vanmorgen om kwart over 6 ging m'n wekker al af! Vriendlief was blijven slapen en moest om 7 uur naar z'n werk. Ondanks dat ik gisteravond pas laat in slaap viel (kon echt niet slapen, had volop energie.. Gebeurd me wel vaker 's avonds laat, baal ik van, heb het liever overdag :P ) was ik om kwart over 6 ook gelijk klaarwakker en ben er maar mee uit gegaan. Nu nog voel ik me fit, dus ga er eerst maar eens van profiteren en lekker paardrijden! Dan zien we wel weer verder hoe ik de dag door kom ;)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 09:13

Klinkt lekker :D

Ik denk dat ik vandaag ook weer iets beter ben! Afgelopen nacht en de nacht ervoor weer nachten van meer dan 12 uur gemaakt en dan nog moe wakker worden, maar het lijkt nu mee te vallen! Werd nu ook uit mezelf wakker ipv de wekker..

Ga vanmiddag met mn moeder de stad in, ben benieuwd hoe dat gaat!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 10:10

Natuurlijk kon het niet goed gaan.. Was al een drama met opzadelen en tijdens het rijden merkte ik dat ze niet goed liep.. -O- Dus maar paar rondjes gestapt en toen weer afgestapt.

Wat fijn dat jij je wat beter voelt MP! Hopelijk gaat het vanmiddag goed!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 10:19

@ Paula, ja de rattenkooi opnieuw indelen is altijd erg leuk. Mijn oudje van 2,5 jaar begint nu slechter te lopen, beginnende achterhandverlamming, dus ik moest nog even extra aanpassingen doen zodat de bodem een walhalla voor m is nu aangzien hij nauwelijks meer naar boven gaat. Zal binnenkort eens een foto plaatsen. Hoeveel konijnen heb jij? Binnen? Buiten?

Gisteren heerlijk gereden. Wat is dat toch lekker na 2 jaar, echt echt echt rijden op een echt echt echt paard. Hopelijk kom ik redelijk snel weer in de running. Alhoewel het net met fietsen is, je verleert t niet, ben ik wel een heleboel verleert! Van die heerlijke (not) trekjes, zoals handje hier beentje daar, en niet netjes. Maar t peerd liep fantastisch voor haar leeftijd en kunnen.

@ misspromiss, veel plezier vandaag in de stad!
Na de fietstest? Maar die is toch al een tijdje terug? Vervelend zeg dat je er zoveel van merkt. Hopelijk knap je snel weer op.

@ Misskippie: een vriend die ook paardrijd? Leuk! Gaat dat samen? Zelfde meningen enzo?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 10:30

Ja dat is nu 3 weken geleden maar ik ben echt niet opgeknapt, heel raar.. ja nu begin ik pas weer wat op te krabbelen zegmaar!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 10:45

Dat was dan een aardige aanslag! Was jij het die schreef dat het super ging maar je ineens moest stoppen vanwege je bloeddruk?

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 14:45

Hannanas uhm gaat niet altijd goed meneer heeft nu ook wensen welk dekje hij wil rijden :7
word net gebelt door zh ik moet met spoed maandag komen mijn arts die me geopereerd heeft heeft een bacterie bij der die bacterie kan der voor zorgen dat nooit meer antibiotica bij me werkt.en omdat ik natuurlijk heel vat maar ben willen ze me testen. dus maandag word alles op kweek gezet en dan afwachten. :7 kan der ook nog wel bij :+