[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:44

De vraag 'doet dit of dit pijn' word ik overigens ook helemaal zat. :7

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:45

Ik denk trouwens niet dat veel mensen zich hier 'welkom' voelen in dit topic door antwoorden die of kortaf zijn of gewoon sarcastisch enzo.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:46

Dan reageer je daar niet meer op anthea :Z

Ik snap dat het vermoeiend kan zijn om steeds weer te moeten typen, google is your friend.
Maar je komt dit topic binnen het gaat over piercings, ik vind het geen luie vraag hoor :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:47

Hoeveel moeite is het om even in de beginpost te kijken, of 'snug piercing' in te typen op google?!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:48

Hoeveel moeite is het om je niet druk te maken over die vragen, en ze gewoon te negeren desnoods?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:49

Ik maak me niet druk hoor, maar ik vind het wel belachelijk. Die beginpost is er niet voor niets, je kan hem eigenlijk gewoon weghalen want er is geen doos die er naar kijkt.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:50

Nee en dat vind ik persoonlijk niet vreemd eigenlijk. Het topic heeft 92 pagina's niet iedereen kijkt naar de beginpost, want dit is meer een HK topic geworden, dan een topic om vragen te stellen.

Want wanneer je vragen stelt, krijg je geïrriteerde mensen, die het luie vragen vinden ....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:53

Dit een HK topic? Het gaat hier nauwelijks offtopic. Er is al een HK piercingtopic als je dat nog niet wist.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:56

Nee dat wist ik idd niet, ik vind het anders behoorlijk offtopic gaan, over stijltangen ed?
Ik ben daar nog nooit mee gepierced hoor!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:57

Nee hoor het is nog steeds een topic waar je vragen in kan stellen. Het is geen HK topic, die hebben wel al in de.. juist ja.. HK.

Overigens Saul, een beetje zelfdenken moet ook kunnen. Als je een vraag stelt, kan je eerst zelf nazoeken of het misschien al gevraagd is. Dit forum heeft een zoekoptie en anders heb je altijd google.

Ik heb destijds die FAQ gemaakt in het begin mede doordat mensen constant dezelfde vragen stellen en dat werden de mensen (begrijpelijk) een beetje zat.

Vooral de vraag of het pijn doet want dat kunnen wij niet beslissen.. als jij een watje bent die bij ieder prikje, of stootje enorme pijn heeft ja dan doet een piercing pijn. Het verschilt per persoon en per plaats waar je de piercing laat zetten (op het lichaam dus niet piercingshop)

Maar goed, anyway back on topic nu weer.

Mijn dermal hart is goed aan het genezen, behalve eentje die toen niet recht gezet was.. eigenlijk had ik vandaag teruggemoeten om hem recht te laten trekken maar er zit nu ook een ontsteking onder.. dus eerst maar rustig laten worden en dan maar weer naar mijn piercer toe :\

En mijn neuspiercing is eindelijk ook weer rustig aan het doen na het uitvallen.. is wel grappig.. zit zo'n 'gat' in mijn neus als hij eruit is xD

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:58

Ben benieuwd of hier nog iemand een 'luie' vraag durft te stellen .. zonder dat ie dan de wind van voren krijgt _O- :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:59

Ja, 2 posts oid. Geef mij maar eens een topic waar een vaste groep zit en waar het nooit offtopic gaat.

Ik heb de TS/mod een pbtje gestuurd of er een waarschuwing in de topictitel komt, voor de beginpost.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:01

Da's misschien helemaal niet zo'n slecht idee Anthea!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:05

ik heb vandaag 2 posts gezien ja, heb niet het hele topic doorgespit maar durf met zekerheid te zeggen dat er vaker offtopic gegaan wordt. En dat is ook helemaal niet erg, maar de manier waarop sommige mensen hier de snauw krijgen van GOOGLE?!

Het is logisch dat je dat soort vragen krijgen, de meeste mensen hier zijn nog relatief jong die hun eerste piercing laten zetten, en zijn gewoon ontzettend zenuwachtig.
Negeer die vragen gewoon, ben je ook van het gezever af.

Ontopic, mijn MD is ook scheef gaan zitten, ben hem zelfs bijna verloren toen ik er achterhaakte, hij is gewoon netjes rechtgezet, en nu weer mooi aan het genezen :)

Wanneer denk je terug te kunnen naar de piercer Myryana?
Is het ernstig ontstoken? Zou persoonlijk namelijk niet te lang wachten, maargoed dat is persoonlijk hè, daar kan iedereen anders over denken.

Voordat ik daar weer een snauw over krijg ;)

Goed idee anthea scheelt mss wat irritatie

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:07

Zie ze hier zelden offtopic gaan en lees toch vrijwel dagelijks bij lees nu al een tijdje mee, dus IMO is dat een beetje overdreven. ;)

Myryana: Heb gisteren op miami ink een meisje met een tongsplit gezien, en nav daarvan vroeg ik me af, kan je die twee delen dan onafhankelijk van elkaar bewegen? Zij kon ze nl allebei naar buiten "zetten"... :)

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:14

Ja je kan de beide tongdelen dan apart bewegen.. want je tong bestaat eigenlijk uit 2 spieren die samen werken.. =)

Saul schreef:
Ontopic, mijn MD is ook scheef gaan zitten, ben hem zelfs bijna verloren toen ik er achterhaakte, hij is gewoon netjes rechtgezet, en nu weer mooi aan het genezen :)

Wanneer denk je terug te kunnen naar de piercer Myryana?
Is het ernstig ontstoken? Zou persoonlijk namelijk niet te lang wachten, maargoed dat is persoonlijk hè, daar kan iedereen anders over denken.

Voordat ik daar weer een snauw over krijg ;)

Mijne is bewust scheef gezet, omdat er onderhuids een bultje zit waardoor we hem niet recht kregen en na 5 keer eruit halen en erin doen werd ik het beu, we zouden dit toen de week daarna rechtzetten maar toen werd ik ziek.

De ontsteking die eronder zit is niet zo heel erg.. het word minder maar ik wil gewoon niet dat hij er aan gaat lopen rommelen nu.

Oh en mijn septum zit op 3mm.. yay ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 02:33

Saul schreef:
Nee dat wist ik idd niet, ik vind het anders behoorlijk offtopic gaan, over stijltangen ed?
Ik ben daar nog nooit mee gepierced hoor!

Ik had met de stijltang m'n piercing aangeraakt, en dat deed pijn.
Dusja, ik zie niet in wat daar offtopic aan is? :')

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 03:57

Moderatoropmerking:
Even een reactie op de discussie of er al dan niet vragen gesteld mogen worden; wat mij betreft is dat prima hier in het topic. Niet iedereen weet immers evenveel van piercings af. Wanneer je geen zin hebt om een vraag te beantwoorden, doe dat dan vooral niet of verwijs op een vriendelijke manier door naar google of naar de beginpost. Niemand heeft iig iets aan een reactie in de trant van 'ik word daar zo moe van'.
Over een aantal pagina's is dit topic alweer vol en start ik een nieuwe (als jullie even een TeM'metje willen doen tegen die tijd, met 100 pagina's dus, zou dat fijn zijn +:)+ ) en dan wordt hopelijk de beginpost weer door een aantal mensen doorgelezen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:15

Thanks mod, snap dat het vervelend is als er iets word gevraagd terwijl het ergens staat maar het kan ook anders verwoord worden zoals sommige doen.

ik ben gister de hele dag buiten geweest en heb het echt heel erg koud gehad daardoor schuift niet mn piercing maar mn tepel als het ware (door de kou) dus s'avonds verging ik ineens van de pijn :oo ik ben dat ding soms zooo zat :\

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:33

Misschien moet je in de winter je tepel een mutsje opgeven?

Ik werd vrijdag helemaal gek van m'n nieuwe lippiercing...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:51

nou dat zou niet misstaan :))
als de piercing stilzit heb ik er geen last van maar als ik het koud heb beweegt ie automatisch en als dat de hele dag doorgaat is het net of er een stuk schuurpapier door je tepel gaat pffff

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:54

ik krijg al kippevel als ik er aan denk brrr.Maakt het ook niks uit wat voor sieraad erin zit?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 12:47

nee de tepel is gewoon heel ruw van binnen waardoor hij vaak jarenlang blijft etteren, heb t toen op het piercing forum gevraagd en 8 van de 10 vrouwen had er ook last van :j vaak houd het na een jaar of 2,3 ineens op maar het is echt een wonder als je er geen last van hebt

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 12:54

Dat is wel een minpunt...
Frustrerend als hij zo moeilijk geneest.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 15:01

Ik heb het idd ook, als ik hem eruit haal en er terug in doe blijf er altijd een klein puntje zooi uitkomen terwijl die voor de rest mooi kalm is.