kimmie1 schreef:@ Floortje: wat een super reactie van je baas zeg, helemaal goed. Is er geen mogelijkheid om daar te blijven voor vier dagen, of op een andere, rustigere functie? Lijkt me heel erg rot om daar dan weg te moeten terwijl je het zo naar je zin hebt.
Hier nog zelfde toestand als gisteravond. Hou me maar een beetje rustig. Ik denk dat de tip van een chiropratices helemaal niet verkeerd is. Heb regelmatig last van een stijve/vaste nek na een flinke kopstoot van een paard een paar jaar terug, kan geen kwaad om er eens verder naar te laten kijken denk ik.
Sterkte ermee! Ik hoop dat het vandaag wel een stukje beter met je gaat. En je zou je nek inderdaad maar beter na kunnen laten kijken. Wie weet ligt daar de oorzaak van je migraine en kan het op die manier verbeterd worden. 
Er is helaas geen mogelijkheid om in dit bedrijf te blijven voor 4 dagen per week. Het is ook maar een heel klein bedrijf (15 man) dus een andere functie is ook geen optie.
Het punt is dat het hier altijd super druk is en ze kunnen niet iemand gebruiken die én geen weekenddiensten draait, én maar 4 dagen werkt, én het voortdurend rustig aan doet.
Sowieso is dat ook niet de manier waarop ik wil werken. Ik wil me voor 100% kunnen inzetten en anders liever helemaal niet. 
Maandag heb ik een sollicitatie bij een bedrijf dat me ook onwijs leuk lijkt, dus ik weet zeker dat het allemaal wel goed komt.
Ik heb overigens ook weer een heel hoofd vandaag! Was bijna vergeten hoe dat ook alweer voelt!