Helaas pas dat niet voor mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsemarie schreef:is dat toevallig deze? http://www.livera.nl/collectie/Lingerie ... essBH22,95
Die heb ik idd gekocht als strapless en die zit hartstikke goed ja! ook door die gaasjes in de cups aan de zijkant... en strak joh, pff, echt fijn wel!
@rintah; ik stuur je even een pb! ik weet denk ik wel iets goedsik maak namelijk sieraden met paardenhaar
Petulan schreef:Nanda schreef:Sinds ik geopereerd ben kan ik geen beugel-bh's meer dragen. Dat zit niet lekker. Dan irriteert op mijn littekens. herkenbaar?
Herkenbaar, maar je moet er ook weer echt aan wennen hoor. Sportbh's geven gewoon een 'veilig' idee.
Kimmes schreef:Ik moest weer even wennen aan die beugels, maar dat gaat weer prima
Na de operatie had ik nog 85D. Ik ben onlangs afgevallen en zit daardoor nu op 80 C. Ik vind het prima zo. Ik kan nu zelfs push-ups aan
Ik heb weinig last van de littekens. Het is nu een jaar geleden.
Kaatje; kan de chirurg je geen advies geven, welke maat je het best over kunt houden? Dat heeft mijn chirurg wel gedaan namelijk.
kaatje89 schreef:Nou waar ik mee gepraat heb, had het gewoon uit zo'n schema. Met 70 omvang zeggen ze standaard cup C.. En ik zit dus heel erg te twijfelen of ik dat niet te "klein" vind.. Klinkt misschien stom maar ikben G gewend en hij zei dat het altijd handwerk blijft en het soms een cup kleiner word of een cupmaat groter.. Dan heb ik liever dat het een cupmaat groter word als kleiner.. Voor mijn gevoel hou ik anders niks over
Ilsemarie schreef:@kaatje: ik denk dat 70C/D echt een supermooie maat is! 70D is eigenlijk perfect vind ik, vond ik bij mezelf ook het mooiste! Blijft natuurlijk wel handwerk idd... kleine 70C zou ik ook niet willen, maar kleine 70D wel. Dan kan je ook nog een stuk makkelijker leuke bh's kopen enzo!