Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fairytail

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 13:39

Dat lijkt me een fijne BH van de livera.
Helaas pas dat niet voor mij :))

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 13:41

ik heb idd ook nog net mazzel dat ik daarvan de 70E pas :=

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 14:29

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 14:33

Ja heb ik gelezen toen idd! maar met alle bh's hangt het maar net van je vorm en alles af... sommige mensen zweren bij sapph en dat vind ik dan weer slappe rommel ;)

Maar jij hangt ook nog wel eens tussen D en E in toch? daar kan het ook aan liggen... geen idee.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 14:35

Tsja, ik weet het ook niet :n Heb ook een triumph van 70F :=

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 14:37

Ik had laats een Prima Donna twist aan in een maat kleiner dan normaal en die paste ook. Steun was ver te zoeken ><

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 14:58

@ Ilsemarie, ja dat zijn ze! Ik vind ze echt helemaal geweldig! En ook betaalbaar.

Ik had inderdaad ook 1 Sapph bh. Vond hem in het begin heel fijn zitten! Maar na een paar keer dagen is echt de stevigheid eruit. Voor mij geen Sapph meer.

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 15:32

Sinds ik geopereerd ben kan ik geen beugel-bh's meer dragen. Dat zit niet lekker. Dan irriteert op mijn littekens. herkenbaar?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:59

@ Nanda... Nee ik heb daar geen last van.. Misschien eens overleggen met je chirurg? (ik heb natuurlijk geen idee hoelang het geleden is bij jou? )

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 18:27

Nanda schreef:
Sinds ik geopereerd ben kan ik geen beugel-bh's meer dragen. Dat zit niet lekker. Dan irriteert op mijn littekens. herkenbaar?

Herkenbaar, maar je moet er ook weer echt aan wennen hoor. Sportbh's geven gewoon een 'veilig' idee.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 07:31

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 07:34

Hangt er inderdaad vanaf hoelang je geopereerd bent.

Ken mensen die tot na de zes weken termijn nog een maandje last hebben gehad. Maar normaal zou het daarna geen probleem mogen geven.

Maar inderdaad misschien is het meer psychologisch? Ik vond het net heerlijk om na die zes weken beugel te dragen, eindelijk normaal! Maar goed toen waren er geen mooie grote maten in de winkel :+

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 09:39

Ik heb er weer een :D

Ik heb hier tevens een aantal liggen in goede staat die weg mogen 70/75 GG en H maten.

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 07:34

Petulan schreef:
Nanda schreef:

Herkenbaar, maar je moet er ook weer echt aan wennen hoor. Sportbh's geven gewoon een 'veilig' idee.

Het is bij mij al 16 jaar geleden maar het zit bij mij echt niet lekker meer. :n

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 11:53

Ik moest weer even wennen aan die beugels, maar dat gaat weer prima :j
Na de operatie had ik nog 85D. Ik ben onlangs afgevallen en zit daardoor nu op 80 C. Ik vind het prima zo. Ik kan nu zelfs push-ups aan :D
Ik heb weinig last van de littekens. Het is nu een jaar geleden.

Kaatje; kan de chirurg je geen advies geven, welke maat je het best over kunt houden? Dat heeft mijn chirurg wel gedaan namelijk.

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 11:57

k ga even bijlezen want ik heb ook het probleem met het meoilijk vinden van een echte stevige BH. Ik heb nu de marie jo intense met beugels en dezebevallen wel goed ; maar bij warm weer vind ik die beugels toch weer wel minder aangenaam.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 12:19

ik heb cup 85 D ik was toen een keer op vakantie in spanje en toen zaten ze er ook naar te kijken en soms irriteer ik me er echt aan net als jij zegt alsof ze het nog nooit hebben gezien...

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 13:34

lovestimba; wil je de volgende keer hoofdletters, punten en komma's gebruiken?

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 15:49

Kimmes schreef:
Ik moest weer even wennen aan die beugels, maar dat gaat weer prima :j
Na de operatie had ik nog 85D. Ik ben onlangs afgevallen en zit daardoor nu op 80 C. Ik vind het prima zo. Ik kan nu zelfs push-ups aan :D
Ik heb weinig last van de littekens. Het is nu een jaar geleden.

Kaatje; kan de chirurg je geen advies geven, welke maat je het best over kunt houden? Dat heeft mijn chirurg wel gedaan namelijk.

Nou waar ik mee gepraat heb, had het gewoon uit zo'n schema. Met 70 omvang zeggen ze standaard cup C.. En ik zit dus heel erg te twijfelen of ik dat niet te "klein" vind.. Klinkt misschien stom maar ikben G gewend en hij zei dat het altijd handwerk blijft en het soms een cup kleiner word of een cupmaat groter.. Dan heb ik liever dat het een cupmaat groter word als kleiner.. Voor mijn gevoel hou ik anders niks over :o

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 11:12

@kaatje: ik denk dat 70C/D echt een supermooie maat is! 70D is eigenlijk perfect vind ik, vond ik bij mezelf ook het mooiste! Blijft natuurlijk wel handwerk idd... kleine 70C zou ik ook niet willen, maar kleine 70D wel. Dan kan je ook nog een stuk makkelijker leuke bh's kopen enzo!

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 11:32

kaatje89 schreef:
Nou waar ik mee gepraat heb, had het gewoon uit zo'n schema. Met 70 omvang zeggen ze standaard cup C.. En ik zit dus heel erg te twijfelen of ik dat niet te "klein" vind.. Klinkt misschien stom maar ikben G gewend en hij zei dat het altijd handwerk blijft en het soms een cup kleiner word of een cupmaat groter.. Dan heb ik liever dat het een cupmaat groter word als kleiner.. Voor mijn gevoel hou ik anders niks over :o

Een C is echt een mooie maat hoor. Ik kom van cup HH/ I. 16 jaar geleden moest ik mijn bh-s laten maken want ik kon ze nergens kopen. Ik ben van nature niet zo smal maar die cup C paste prima bij mij. natuurlijk is het even wennen, maar het went erg snel kan ik je vertellen :D

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:03

@nanda: wat voor omvang heb jij dan?
Want 75C is een supermooie maat en dat is in dit geval dan 70D.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:47

Ilsemarie schreef:
@kaatje: ik denk dat 70C/D echt een supermooie maat is! 70D is eigenlijk perfect vind ik, vond ik bij mezelf ook het mooiste! Blijft natuurlijk wel handwerk idd... kleine 70C zou ik ook niet willen, maar kleine 70D wel. Dan kan je ook nog een stuk makkelijker leuke bh's kopen enzo!

Dat vind ik dus ook.. Klinkt misschien heel stom.. Maar heb dus ook BH's in de winkels naast elkaar gehad van 70C en 70D.. Niet beledigend bedoeld, maar dan had ik bij de 70C zoiets "is dat alles wat er overblijft?"..

Ben alleen heel erg bang dat de chirurg toch doet wat hij het beste bij mijn lichaam vind passen en er een C cup van maakt.. Onder het mom van "van te voren verteld dat het handwerk is en we niet konden garanderen" .. Maar dat ie het wel "expres" doet dan.. Daar ben ik zooo bang voor :o

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:02

Ik ben tevreden met mijn Ctje hoor :j

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:05

@kaatje: Denk niet dat hij het express doet, als jij aangeeft dat je een 70D wil dan denk ik dat dat ook wel zal gebeuren! Maar groter dan 70D zou ik niet zo gauw gaan geldt natuurlijk niet voor iedereen maar ik heb met 70E/F ook gauw pijn, en dat wil je natuurlijk niet!
Maar kan me goed voorstellen dat als je 70G gewend bent dat 70C dan ineens echt heel weinig is, geef ik je groot gelijk in. Je bent toch groot gewend, denk dat je ook wel bij "groot" moet blijven maar dan wel pijnvrij groot.

@Kimmes: over wat voor ctje praten we dan? welke omvang? Dat maakt enorm verschil!

Grr... ik was toevallig even bij livera want oud klasgenootje heeft ook smalle omvang en grote cupmaat en had nog wel een goede tip. Triumpf supersoft ofzo, iig roosje in het midden. goed 70E was te klein, stond er op "up to big cups" en dan gaat hij niet groter dan E... ZUCHT! Toch maar 75E meegenomen en dan laat ik hem wel innemen als hij te wijd wordt. maar grr flauw!!
Of zoals van prima donna hadden ze ook nog wel een mooie, oogde ook stevig en zat goed maar dan de rug sluiting op 1 sluiting... :oo ik heb eigenlijk alleen 2 en veel 3, maar zeker geen 1, dan verlies je toch aardig wat stevigheid. Dat gok ik er maar niet op.