Paintless schreef:ah ja.. dat is ook gaaf. collega van mijn vriend gaat daar elk jaar naar toe. ikzelf wil heel graag nog eens naar een F1, maar is best wel duur.
Ja idd...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Dat kan ik niet dus het lucht gaat/kan niet weg. Mijn buik is soms zo opgezet dat ik moeite heb met adem halen omdat die buik niet meer uit kan zetten dan. Verder is 2 weken geleden mijn hele rug nog na gekeken omdat ik die week daarvoor gekraakt ben (nek en rug). Dan zou er wel heel snel weer iets niet goed zitten. Maar zal het in de gaten houden, als het blijft maak ik wel weer een afspraak bij de fisio.
 niet kopen is idd het makkelijks. Punt is dat ik heel moeilijk kan slapen als ik geen spray gebruik omdat ik niet automatisch door mijn mond ga ademen als ik geen lucht meer door mijn neus krijg omdat hij verstopt is. Dus dan word ik heel vaak benauwd snakkend naar lucht wakker. Dat is het vervelende ervan. Morgen ga ik een neusspray kopen met een ander bestandmiddel, msichien dat ik er dan rustig van af kan komen. 
 Morgen even naar de stad mijn schoentjes ophalen die ik besteld had 

Dus zelfde als bij paarden.
 ongeveer een maandje terug is het bij mij vast gesteld... veel dingen vielen bij mij op z'n plek.. aaaah, vandaar die buikpijn steeds, aaaah vandaar dat ik me zo gestrest voel, aaaaah.... ga zo maar door eigenlijk.. ik hou het topic even goed in de gaten!                                                         

, hopelijk knap je snel weer op mbv de fysio.

hoop ik.. ben beetje verslaaft aan shoppen 

Heb echt pauze nodig 
 Maar de grenswaarden verschillen nogal eens, zelfs tussen labo's onderling. Maakt op zich niet zo heel veel uit, als je bij wijze van van 100 tot 900 mag gaan vind ik persoonlijk 200 aan de lage kant 
 Of het zo laag is dat het mijn klachten veroorzaakt, ik zou het niet weten .. Daarom ga ik naar een dokter 

Dus niet alleen de assistentes gaan er zo makkelijk mee om. 

), kwam er van de week zelfs achter dat ik weer de kleermakerszit kan 
 Dat is me echt al een paar jaar niet gelukt.