Maar idd echt gekortwiekt is een vereiste

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Getup schreef:Voor mensen met een spiraaltje: zijn jullie gewoon elke maand ongesteld?
MandyR schreef:Diamante, dat je een half uur of een uur later bent met je pil innemen maakt niets uit.
Dat je vanochtend diarree had wel. De kans is groot dat je lichaam niet voldoende tijd heeft gehad om alle werkzame stoffen op te nemen. Je zou voor de zekerheid even een MAP kunnen nemen en de komende paar dagen extra maatregelen treffen als je sex hebt.
patos schreef:Ik kom me hier ook even melden met een vraagje... Heb al even terug zitten lezen, maar 91 pagina's zijn toch wel een hele grote klus
Ik gebruik sinds mijn 14e Femodeen (pil), alleen heb ik de laatste tijd kleine bloedinkjes halverwege de maand. Volgens mijn HA is het verstandig om een tijdje met de pil te stoppen en na een maand of 3 weer te beginnen. Nu heb ik een vaste vriend en condooms vind ik ook weer niet zo heel erg betrouwbaar...
Nu wil ik na die stopperiode eigenlijk ook de Nuvaring eens proberen. Nu hoorde ik dat je die tegelijk kan dragen met een tampon, klopt dat? Wat zijn jullie ervaringen met deze methode?