[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WiskyBokjes

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 16:28

Mijn piercing doet het tot nu toe goed Haha! was bang dat ik niet tegen CS kon Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 16:29

Huilen van het lachen

ik zie de man al met zon mijnlamp op zn kop tussen de vrouw dr benen wroeten op zoek naar piercing en dusss de G-spot Pling
ROFL

wel makkelijk herkenningspunt zo natuurlijk Huilen van het lachen

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 16:29

hahahahahaah Nagelbijten / Gniffelen Ow ik voel een stukje staal! I have found the Gspot Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 16:46

whahah prachtig, t erge is dat ik ook meteen alles in plaatjes voor me zie haha.
En makkelijk herkenningspunt? Ik heb zelf met die clithood nog kerels die niet eens dat knopje kunnen vinden. Het is zeer erg gesteld met de mannen onder ons Tong uitsteken

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 17:16

xDramaQueen schreef:
pharagirlke schreef:
Ja oke, maar dat plezier kan je dan wel weer delen met je vriend he Snoompje. Lachen

Bij een clithood kan ik me het dan wel weer voorstellen dat mensen dat laten zetten. Maar een G-spot piercing? Haha! Las idd dat het een chirurgische ingreep was en dat zal ook wel meespelen Clown ben daar als de dood voor Clown

wat is het verschil met een gspot piercing en een clithood? beide kan je vriend toch zien?
sorry maar vind je opmerkingen erg raar en geen goede argumenten.

anyway ben ik wel benieuwd hoe die gezet word, aangezien de gemiddelde man niet eens de G-spot kan vinden ROFL

Eh je G spot zit ín je baarmoederhals en je clithood zit op je clitoris? Clown Mijn vriend kan niet in mijn baarmoederhals zien hoor Nagelbijten / Gniffelen En waarom zou ik in godsnaam argumenten nodig hebben om het nut er niet van in te zien/het niet mooi te vinden? Dat is gewoon iets wat ik vind, waarom vind iemand de kleur paars niet mooi? Clown Omdat ie dat niet mooi vind, zo simpel is dat Clown Bovendien voel ik helemaal niets van mijn G-spot dus nee, ook kwa genot zie ik er het nut écht niet van in Clown Wat lijken mensen het hier moeilijk te hebben met anders denkende... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 17:23

Nou voel je maar niet aangevallen hoor Lachen
Iedereen heeft hier een uitgesproken mening (blijkt).
Ik heb ook alleen maar het gevoel dat ik moet plassen als een vent me een plezier denkt te doen met G-spot stimulatie Tong uitsteken
Maar andere mensen daarintegen vinden het geweldig en lijken heus naar de sterren te stijgen haha.
Gelukkig is iedereen anders en heeft iedereen een andere graad van gevoeligheid en uiteraard een andere mening, anders wordt het allemaal zo saai.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 17:27

Snoompje schreef:
Nou voel je maar niet aangevallen hoor Lachen
Iedereen heeft hier een uitgesproken mening (blijkt).
Ik heb ook alleen maar het gevoel dat ik moet plassen als een vent me een plezier denkt te doen met G-spot stimulatie Tong uitsteken
Maar andere mensen daarintegen vinden het geweldig en lijken heus naar de sterren te stijgen haha.
Gelukkig is iedereen anders en heeft iedereen een andere graad van gevoeligheid en uiteraard een andere mening, anders wordt het allemaal zo saai.

Dat gevoel heb ik dus ook, dus ik kan me absoluut niet voorstellen dat iemand dat gevoel nog erger zou willen maken Clown Weet ik veel hoe andere mensen het ervaren. Ik ga uit van eigen ervaringen. Net als elk ander. Lachen Maar dan hoeft mijn mening niet meteen als raar gezien worden Knipoog Want voor mij is hun mening even raar en dat zeg ik toch ook niet? Ik accepteer gewoon dat zij het nut er wel van in zien Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:13

Nou lekker het probleem van die andere mensen als ze je afkraken toch? Moet je boven kunnen staan. Daarbij moet je ook tegen een weerwoord kunnen en niet alles meteen persoonlijk opvatten. Ook deze mensen geven een mening, net als jij. De een is hier alleen wat subtieler in dan de ander.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:53

pharagirlke schreef:
Eh je G spot zit ín je baarmoederhals en je clithood zit op je clitoris? Clown Mijn vriend kan niet in mijn baarmoederhals zien hoor Nagelbijten / Gniffelen En waarom zou ik in godsnaam argumenten nodig hebben om het nut er niet van in te zien/het niet mooi te vinden? Dat is gewoon iets wat ik vind, waarom vind iemand de kleur paars niet mooi? Clown Omdat ie dat niet mooi vind, zo simpel is dat Clown Bovendien voel ik helemaal niets van mijn G-spot dus nee, ook kwa genot zie ik er het nut écht niet van in Clown Wat lijken mensen het hier moeilijk te hebben met anders denkende... Nagelbijten / Gniffelen
misschien doet je manneke wat verkeerd Knipoog je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, maar gaat erom dat je een piercing niet voor de show moet nemen, oeh kijk mij nou ik heb een piercing! ja euh zoals heel NL. imo zet je hem voor jezelf, als je hem zet voor te showen, hmm nee dat vind ik heel erg 12jarige achtig Haha!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 19:07

Eh.. de G-spot zit niet in je baarmoederhals.Die zit zo'n 2 á 5 cm je vagina in...

Maargoed.Ieder z'n mening natuurlijk.Als jij graag piercings neemt om ze met anderen te delen is dat prima, zolang jij je er prettig bij voelt.Zolang je er zelf maar volledig achter staat

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 19:40

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 20:55

Ik kom hier ook maar eens even kijken Haha! heb een wenkbrauw piercing gehad helaas er al na 3 maanden uitgegroeid, daarna een tongpiercing laten zetten heb ik naar 1,5 jaar eruit gehaald omdat het me irriteerde daarna een labret laten zetten maar kreeg ik geen werk door dus eruit gehaald.. en heb sinds 2 weken een tepelpiercing en daar ben ik super blij mee aangezien ik dat al 3 jaar wilde..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:08

Deed dat niet ontzettend zeer, die tepelpiercing?
Ze zeggen dat dat de meest pijnlijke piercing is...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:20

ik word elke avond echt helemaal gek van de mijne sinds 3 dagen, en hij ging zo goed... en toch wil ik me andere tepel ook nog...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:23

BE_GENTLE schreef:
Ik kom hier ook maar eens even kijken Haha! heb een wenkbrauw piercing gehad helaas er al na 3 maanden uitgegroeid, daarna een tongpiercing laten zetten heb ik naar 1,5 jaar eruit gehaald omdat het me irriteerde daarna een labret laten zetten maar kreeg ik geen werk door dus eruit gehaald.. en heb sinds 2 weken een tepelpiercing en daar ben ik super blij mee aangezien ik dat al 3 jaar wilde..

Wow! ik heb nooit problemen gehad met me labret, zelfs niet toen ik in het auditorium liep (evenementen plek van rabobank waar hoge mensen komen oa, bn-ers, maxima etc.)

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:26

xDramaQueen schreef:
BE_GENTLE schreef:

Wow! ik heb nooit problemen gehad met me labret, zelfs niet toen ik in het auditorium liep (evenementen plek van rabobank waar hoge mensen komen oa, bn-ers, maxima etc.)

Bij mij op mn werk (Mc Donalds) staat in iets wat ik heb moeten tekenen dat je geen piercings in je gezicht mag hebben. Ik denk dat dat bij veel bedrijven wel zo

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:40

hier niet... zelfs niet op de rabobank als ik langs maxima zou lopen of henk jan smits..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:41

Mii_Jessica schreef:
xDramaQueen schreef:

Bij mij op mn werk (Mc Donalds) staat in iets wat ik heb moeten tekenen dat je geen piercings in je gezicht mag hebben. Ik denk dat dat bij veel bedrijven wel zo

ik denk btw dat het bij jou met eten te maken heeft, sommige mensen moeten een pleister erop plakken ivm hygiene Ja

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:48

zou idd ook nog kunne Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:59

xDramaQueen schreef:
pharagirlke schreef:
misschien doet je manneke wat verkeerd Knipoog je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, maar gaat erom dat je een piercing niet voor de show moet nemen, oeh kijk mij nou ik heb een piercing! ja euh zoals heel NL. imo zet je hem voor jezelf, als je hem zet voor te showen, hmm nee dat vind ik heel erg 12jarige achtig Haha!

Had je nou gelezen las je dat ik hem daarvoor niet neem maar dat ik het wel graag deel met mensen rondom me. De hele wereld boeit me niet Knipoog Maar ik deel mijn vreugde/trotsheid wel graag met vriend/broer/schoonzusje/moeder Knipoog Maar goed, jij jou mening, ik de mijne. Thank god dat ik wel naar mezelf luister en weet hoe het werkelijk zit Clown

enneuh, t manneke doet niks verkeerd Knipoog Ligt volledig aan mij dat het niet "werkt" Knipoog

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 22:06

Toen ik mijn navelpiercing had laten zetten zeiden ook meerdere mensen tegen mij waarom laten zetten, in de winter is er niemand die het zier. Ik had toen wel echt zo iets van jaah hallo k zet hem voor mezelf en echt niet voor een ander ofzo.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 22:08

Mii_Jessica schreef:
Toen ik mijn navelpiercing had laten zetten zeiden ook meerdere mensen tegen mij waarom laten zetten, in de winter is er niemand die het zier. Ik had toen wel echt zo iets van jaah hallo k zet hem voor mezelf en echt niet voor een ander ofzo.

Haha! Gezien ik zelden korte bloesjes draag oid zal je hem alleen zien tijdens die zeldzame keer dat ik ga zwemmen oid Clown (want echt aan het strand lopen of zonnen doe ik ook al niet) dus als ik een piercing wilde om te showen had ik wel eentje in mijn gezicht laten zetten. En heb hem voor het gemak idd ook in de winter laten zetten. Dat werd mij toen aangeraden. Dat is dus ook mijn standaard antwoord gezien "ik zet hem voor mezelf" altijd extra vragen op roept waar ik meestal geen zin in heb. Clown

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 22:13

Ik heb hem idd ook expres eind zomer laten zetten omdat ik in de zomer el heel veel zwem Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 22:14

Mii_Jessica schreef:
Ik heb hem idd ook expres eind zomer laten zetten omdat ik in de zomer el heel veel zwem Lachen

Ik niet, maar het leek me in de zomer sowieso niet handig om met die warmte (dan voel ik me nooit echt 200% op mijn gemak) dan ook nog eens met een pijnlijke piercing rond te lopen enz. Lachen Dus ik heb er voor gekozen hem nu te laten zetten nu het wat kouder is en ben heel blij met die keuze Ja

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 22:17

Nou mijn moeder dacht dat ik m had genomen om iedereen te laten zien.. Verward Oke bij gym hebben ze m gzien, maar echt 1 iemand wist het en die had m gezien... Moeder was verbaasd.. ik zo: ja ik heb dat ding voor mezelf niet om te showen.. Verward