Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:pharagirlke schreef:Ja oke, maar dat plezier kan je dan wel weer delen met je vriend he Snoompje.![]()
Bij een clithood kan ik me het dan wel weer voorstellen dat mensen dat laten zetten. Maar een G-spot piercing?Las idd dat het een chirurgische ingreep was en dat zal ook wel meespelen
ben daar als de dood voor
wat is het verschil met een gspot piercing en een clithood? beide kan je vriend toch zien?
sorry maar vind je opmerkingen erg raar en geen goede argumenten.
anyway ben ik wel benieuwd hoe die gezet word, aangezien de gemiddelde man niet eens de G-spot kan vinden
Snoompje schreef:Nou voel je maar niet aangevallen hoor
Iedereen heeft hier een uitgesproken mening (blijkt).
Ik heb ook alleen maar het gevoel dat ik moet plassen als een vent me een plezier denkt te doen met G-spot stimulatie
Maar andere mensen daarintegen vinden het geweldig en lijken heus naar de sterren te stijgen haha.
Gelukkig is iedereen anders en heeft iedereen een andere graad van gevoeligheid en uiteraard een andere mening, anders wordt het allemaal zo saai.
pharagirlke schreef:misschien doet je manneke wat verkeerdEh je G spot zit ín je baarmoederhals en je clithood zit op je clitoris?Mijn vriend kan niet in mijn baarmoederhals zien hoor
En waarom zou ik in godsnaam argumenten nodig hebben om het nut er niet van in te zien/het niet mooi te vinden? Dat is gewoon iets wat ik vind, waarom vind iemand de kleur paars niet mooi?
Omdat ie dat niet mooi vind, zo simpel is dat
Bovendien voel ik helemaal niets van mijn G-spot dus nee, ook kwa genot zie ik er het nut écht niet van in
Wat lijken mensen het hier moeilijk te hebben met anders denkende...
BE_GENTLE schreef:Ik kom hier ook maar eens even kijkenheb een wenkbrauw piercing gehad helaas er al na 3 maanden uitgegroeid, daarna een tongpiercing laten zetten heb ik naar 1,5 jaar eruit gehaald omdat het me irriteerde daarna een labret laten zetten maar kreeg ik geen werk door dus eruit gehaald.. en heb sinds 2 weken een tepelpiercing en daar ben ik super blij mee aangezien ik dat al 3 jaar wilde..
xDramaQueen schreef:BE_GENTLE schreef:Ik kom hier ook maar eens even kijkenheb een wenkbrauw piercing gehad helaas er al na 3 maanden uitgegroeid, daarna een tongpiercing laten zetten heb ik naar 1,5 jaar eruit gehaald omdat het me irriteerde daarna een labret laten zetten maar kreeg ik geen werk door dus eruit gehaald.. en heb sinds 2 weken een tepelpiercing en daar ben ik super blij mee aangezien ik dat al 3 jaar wilde..
ik heb nooit problemen gehad met me labret, zelfs niet toen ik in het auditorium liep (evenementen plek van rabobank waar hoge mensen komen oa, bn-ers, maxima etc.)
Mii_Jessica schreef:xDramaQueen schreef:ik heb nooit problemen gehad met me labret, zelfs niet toen ik in het auditorium liep (evenementen plek van rabobank waar hoge mensen komen oa, bn-ers, maxima etc.)
Bij mij op mn werk (Mc Donalds) staat in iets wat ik heb moeten tekenen dat je geen piercings in je gezicht mag hebben. Ik denk dat dat bij veel bedrijven wel zo
xDramaQueen schreef:pharagirlke schreef:misschien doet je manneke wat verkeerdEh je G spot zit ín je baarmoederhals en je clithood zit op je clitoris?Mijn vriend kan niet in mijn baarmoederhals zien hoor
En waarom zou ik in godsnaam argumenten nodig hebben om het nut er niet van in te zien/het niet mooi te vinden? Dat is gewoon iets wat ik vind, waarom vind iemand de kleur paars niet mooi?
Omdat ie dat niet mooi vind, zo simpel is dat
Bovendien voel ik helemaal niets van mijn G-spot dus nee, ook kwa genot zie ik er het nut écht niet van in
Wat lijken mensen het hier moeilijk te hebben met anders denkende...
je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, maar gaat erom dat je een piercing niet voor de show moet nemen, oeh kijk mij nou ik heb een piercing! ja euh zoals heel NL. imo zet je hem voor jezelf, als je hem zet voor te showen, hmm nee dat vind ik heel erg 12jarige achtig
Mii_Jessica schreef:Toen ik mijn navelpiercing had laten zetten zeiden ook meerdere mensen tegen mij waarom laten zetten, in de winter is er niemand die het zier. Ik had toen wel echt zo iets van jaah hallo k zet hem voor mezelf en echt niet voor een ander ofzo.
Mii_Jessica schreef:Ik heb hem idd ook expres eind zomer laten zetten omdat ik in de zomer el heel veel zwem