Red_Savage schreef:Hoe groot is het litteken van een Microdermal? Mocht je hem er ooit uit willen halen.
Ik denk een klein streepje, valt natuurlijk ook te zien wat voor een beul ze deruit haalt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Hoe groot is het litteken van een Microdermal? Mocht je hem er ooit uit willen halen.
stephanie09 schreef:ik vraag het maar nog eens![]()
stephanie09 schreef:ik heb een vraagje over de balletjes van een tongpiercings.
kan je die ook kopen met een letter erin?
of kan je in een metalen balletje een letter graveren of is het daar weer te klein voor?
Jakary schreef:Red_Savage schreef:Hoe groot is het litteken van een Microdermal? Mocht je hem er ooit uit willen halen.
Ik denk een klein streepje, valt natuurlijk ook te zien wat voor een beul ze deruit haalt
Myryana schreef:stephanie09 schreef:ik heb een vraagje over de balletjes van een tongpiercings.
kan je die ook kopen met een letter erin?
of kan je in een metalen balletje een letter graveren of is het daar weer te klein voor?
Nee dat kan niet zo ver ik weet.. iig het graveren dat gaat niet..
Een balletje.. tja dan moet je eens rondkijken op websites..
kijk eens
http://www.twenga.nl/aanbieding/063861202.html
Nadia_Mocca schreef:Ik wil die eskimo. Want je tanden kunnen er toch niet van beschadigen
Nadia_Mocca schreef:Ik heb geen baan en ik vind dat ze daarover niet moeten discrimineren. Ik loop btw nu stage in een winkel. En hoef mijnn piercing ook niet uit te doen..
Over die eskimo; als ik er een nee, doe ik er gewoon een staafje in, ringetje lijkt me helemaaaaal lastig zo in het midden van je lip.
Tja, met zoenen enzo is ie wel lastig. Ik denk dat ik binnekort maar een foto ga shoppen om te kijken of het staat
DeniiSee schreef:Nadia_Mocca schreef:Ik heb geen baan en ik vind dat ze daarover niet moeten discrimineren. Ik loop btw nu stage in een winkel. En hoef mijnn piercing ook niet uit te doen..
Over die eskimo; als ik er een nee, doe ik er gewoon een staafje in, ringetje lijkt me helemaaaaal lastig zo in het midden van je lip.
Tja, met zoenen enzo is ie wel lastig. Ik denk dat ik binnekort maar een foto ga shoppen om te kijken of het staat
Haha, laat ons ook het resultaat van de gephotoshopte foto zien
DeniiSee schreef:Nadia_Mocca schreef:Ik heb geen baan en ik vind dat ze daarover niet moeten discrimineren. Ik loop btw nu stage in een winkel. En hoef mijnn piercing ook niet uit te doen..
Haha, laat ons ook het resultaat van de gephotoshopte foto zien