denk dat een ringetje bij mij leuker staat dan een knopje.
maar zal eerst voor een knopje gaan.
ringetje kan er altijd nog in.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Labret? Ik vind die altijd sexy bij jongens!
MissToseland schreef:ik vind een wenkbrauwpiercing bij jongens ook vaak wel stoer
Anthea schreef:Dat vind ik dan juist weer zo 'gabber/hardcore' achtig overkomen.
Jakary schreef:Ik heb gisterenavond nog m'n md verzorgd en eens de pleistertjes eraf waren, was het al veel minder irritant.
Vandaag is de pijn ook veel minder, dus het ziet er goed uit.
Heb gisterenavond dan ook eindelijk zelf gezien hoe het eruit ziet en ik ben er echt heel blij mee
M'n tongweb zit nog steeds heel erg scheef, maar ik vrees dat dat niet meer gaat veranderen.
elbeauty schreef:Jakary schreef:Ik heb gisterenavond nog m'n md verzorgd en eens de pleistertjes eraf waren, was het al veel minder irritant.
Vandaag is de pijn ook veel minder, dus het ziet er goed uit.
Heb gisterenavond dan ook eindelijk zelf gezien hoe het eruit ziet en ik ben er echt heel blij mee
M'n tongweb zit nog steeds heel erg scheef, maar ik vrees dat dat niet meer gaat veranderen.
Wat raar dat het bij jou zoveel pijn deed. Bij mij deed het zetten totaal geen pijn en daarna ook helemaal geen last van gehad. Ik wil nu heel snel mijn 2e microdermal.
Ik vind die van jou trouwens ook heel leuk en op een leuke plek.
Hoop dat de pijn snel minder word.
blauw00gje schreef:Oke, ik ben gewoon een schijtluis
blauw00gje schreef:Eusj!![]()
Ketaki schreef:blauw00gje schreef:Eusj!![]()
lief he, dat je geheim is verklapt![]()
![]()
vond het zo heerlijk om te laten zien aan de rest![]()
elbeauty schreef:Wat raar dat het bij jou zoveel pijn deed. Bij mij deed het zetten totaal geen pijn en daarna ook helemaal geen last van gehad. Ik wil nu heel snel mijn 2e microdermal.
Ik vind die van jou trouwens ook heel leuk en op een leuke plek.
Hoop dat de pijn snel minder word.
blauw00gje schreef:En daarom denk ik bij die tongpiercing van ja t kan bij andere wel geen pijn doen, maar misschien bij mij wel!
Oke, ik ben gewoon een schijtluis