Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CielitoLindo schreef:Syntetische bijenwas.. Glycerine wordt gemaakt van dierlijk (of plantaardig) vet.. Parrafine gieten ze ook in je paard als hij koliek heeft
Citaat:Glycerine oftewel glycerol 85% is de eenvoudigste drievoudige alcohol en wordt in de oleochemie gemaakt door hydrolyse van plantaardig of dierlijk vet of olie. Deze biologische vetten zijn drievoudige esters van glycerol met drie vetzuurketens. Glycerol is onder andere een bijproduct van de zeepfabricage en van biodiesel productie.
Tallie_Ho schreef:Mayflower_ schreef:Whoehoe! Zit je in de verkeerde week meiske?
-
Welke foundation helpt goed voor een vette huid en daarbij je ook niet dat masker effect krijgt? Ik gebruik nu zo'n doosje van de hema maar mijn t-zone wordt dan oranje.
Terwijl het wel dezelfde kleur is als mijn huid.
Kijk nou maar uit, straks heb jij ook pissige peebeetjes!!
Tenzij je jezelf graag muts laat noemen![]()
Citaat:Tegenwoordig wordt paraffine nog veel gebruikt ter vervaardiging van kaarsen en waxinelichtjes. Ook wordt het gebruikt als omhulsel voor kaas. Dit om uitdroging te voorkomen.
Spruit_Elf schreef:smeer jij ff lekker cholestrol op je huid!
beter dan in je bloed
Hmm die beeswax en paraffinum klinken wel vochtafstotend. maargoed dat zal niet extreem zijn toch?
Mayflower_ schreef:Nanne schreef:Ik heb er eentje van RIMMEL speciaal voor de vettere huid. Werkt super.
Mag ik de hele naam weten?Dan haal ik die straks even.
Maanling schreef:je zou toch verwachten dat zij niet hoeft te grijpen naar dat soort low-budgetdingen. ik bedoel maar, was ze nou de allerrijkste damen van de wereld of de op een na rijkste dame van de wereld?
en dan bakvet op de ellebogen smeren.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja
Maanling schreef:je zou toch verwachten dat zij niet hoeft te grijpen naar dat soort low-budgetdingen. ik bedoel maar, was ze nou de allerrijkste damen van de wereld of de op een na rijkste dame van de wereld?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja
Spruit_Elf schreef:Maanling schreef:je zou toch verwachten dat zij niet hoeft te grijpen naar dat soort low-budgetdingen. ik bedoel maar, was ze nou de allerrijkste damen van de wereld of de op een na rijkste dame van de wereld?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja
Ze is een Frek geworden omdat ze de Rijkste van de wereld wilt worden
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja
CielitoLindo schreef:
Nou dames daar komt het dan, voor iedereen een pond bakvet onder de stoel!!!!
Publiek:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()