Pff als hij me dat aandoet heb ik al die maanden m'n beugel voor niks gedragen! tegen Kerst zou ik operatieklaar moeten zijn. Draag al van april mijn beugel. Heb die afspraak voor november in augustus vastgelegd.. dus is een heel lange wachttijd!
Dan komt het vast goed! Wel een lange wachttijd inderdaad. Heb je dat straks met de operatie weer , als je die in november afspreekt dat je in maart ofzo pas geopeerd wordt?
chanicha
Geplaatst: 05-11-12 20:43
enniee is het niet verstandig om het vast te melden? Misschien krijg je er nog iets voor! Het gaat nu opschieten he!
Ben bij de kaakchirurg geweest, kan gewoon doorgaan tenzij het nog dikker wordt.. heb antibiotica meegekregen amoxicilline. Voel me niet echt fit, dus ben niet meer naar school terug gegaan (ziekenhuis zit naast Mn school) en zit in de bus naar huis
Succes Enniee, je moet morgen toch? Hoop voor je dat de ab snel aanslaat. Lekker rustig aan doen vandaag, en hopelijk gaat het dan gewoon allemaal door!
Ik moet donderdag weer naar de ortho. Ze gaan fase 3 doen. Wat dat is? Geen idee haha! Maar eigenlijk is alles klaar, en moeten ze het alleen nog perfectioneren voor de operatie. Ik hoop ook eindelijk wat meer te horen. Ze zeggen steeds dat de operatie in januari / februari zal zijn, maar een datum zou ik ook wel graag weten. Gewoon ook om concreet ergens naar uit te kunnen kijken.
Zo er is alweer veel geschreven zeg!! Reageer morgen even wat uitgebreider maar ik wou enniee nog even heel veel succes wensen morgen!! Hopelijk gaat alles helemaal goed en horen we snel wat van je
Ja inderdaad en je mag niets meer eten of drinken he en dat is zo vervelend! Denk dat ze je rond 13.00 uur komen halen, ze moeten eerst nog wat voorbereidingen treffen! Ik zal voor je duimen dat ze snel komen!
Manieki
Geplaatst: 07-11-12 13:13
Heel veel succes Enniee! De tijd zal wel kruipen nu... Hoop dat het allemaal meevalt en we snel weer wat ( positiefs ) van je horen!
Ben weer terug op de kamer.. het bloedt flink na maar ben absoluut niet misselijk.. ben wel héél duizelig. Kwam terug van de wc met infuus etc. Toen moest de verpleegster echt opvangen, was bijna weg.. typ dit allemaal op de mobiel dus geen lang verhaal.. lig nu aan de antibiotica en vocht. Had eerst behoorlijk wat pijn , maar valt nu mee, en was volgens de verpleegkundigen erg onrustig. Heb nu een heel dik hoofd, maar heb nog niet in de spiegel gekeken...