Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myryana schreef:Daar is dit niet het juiste topic voor.. dit is voor Piercings niet om je schoenen te laten zien
Duhelo schreef:wss al veel aan de bak geweest, maar een tongpiercing?
wat moet je doen voor je hem laat zetten, eventuele naverzorging?
bestaan er ook onzichtbare piercings voor in je tong?
milo schreef:onder lijkt me erg onhandig met je rijbroek.
marleenn schreef:Duhelo schreef:wss al veel aan de bak geweest, maar een tongpiercing?
toen ik mijn pongpiercing had gezet moest ik 2 of 3 keer per dag spoelen met listirine.
Ik weet niet of er onzichtbare tongpiercings zijn. Het lijkt me aan de ene kant niet, want je neemt een tongpiercing ook zodat ze hem kunnen zien toch?
BellyBel schreef:Ik hoorde van iemand dat het nog de ,,veiligste'' en minst pijnlijke piercing is
De navel piercing is eigenlijk nog het onveiligst en meestal het meest pijnlijksteOmdat je bij je navel een groter risico hebt op ontstekingen etc.
svenlOver15 schreef:Die surface piercing is echt mooi!Zou zelf ook wel willen, maar lijkt me erg pijnlijk..
Duhelo schreef:Duhelo schreef:wss al veel aan de bak geweest, maar een tongpiercing?
toen ik mijn pongpiercing had gezet moest ik 2 of 3 keer per dag spoelen met listirine.
Ik weet niet of er onzichtbare tongpiercings zijn. Het lijkt me aan de ene kant niet, want je neemt een tongpiercing ook zodat ze hem kunnen zien toch?