Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gerbenfroh schreef:Wat is nou verschil tussen Mirena en Nuvaring?

). Plaatsen doe je moeiteloos zelf (mits enige oefening
).
Ik weet niet wat ik me er bij voor moet stellen, hoe blijft dat zitten enzo. Ik wil van de pil af maar wil iets wat net zo betrouwbaar is enzo. Word je bij de Mirena niet ongesteld meer?
Nuvaring haal je der best gemakkelijk zelf uit, met je handen (zou niet weten met wat anders, een hengel mss
).
Nooit last mee gehad.
In het begin enkel bij sommige um standjes zeg maar
en na een tijd eigenlijk altijd wel een keer. En dat ging irriteren. En telkens uithalen vond ik te onromantisch haha. Ik ben dan maar een half jaartje hormoonloos gegaan
. Ik kan zelf de draadjes overigens niet voelen. Schijnt inderdaad nogal eens moeilijk te zijn. Ik maak me er niet druk om, ik weet dat ie er in zit
poes schreef:Ja de vraag is alleen of ze hem der binnen 3 jaar weer uit krijgen dan
Ik vond het trouwens heel erg meevallen, heb tot vanmorgen wel brufens genomen tegen de kramp (vanmorgen anderhalf uur op een volle trein was echt op de tanden bijten) en voel me prima. Had ik het geweten had ik het al 5 jaar eerder gedaan
poes schreef:Haha ze zeggen dat het uithalen niet zo pijnlijk is als zetten dus er is hoopIk vond het trouwens heel erg meevallen, heb tot vanmorgen wel brufens genomen tegen de kramp (vanmorgen anderhalf uur op een volle trein was echt op de tanden bijten) en voel me prima. Had ik het geweten had ik het al 5 jaar eerder gedaan
Zou niet anders meer willen.
(Het is echt een super aardige man, was gewoon een grapje). Hij vertelde mij ook dat je het niet exact kon bepalen.