Robijntjah schreef:Lisette wordt vandaag geholpen!
Heeeeel veel succes meisje!
Is Lisette Petulan?
Iig heel veel succes/sterkte!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Robijntjah schreef:Lisette wordt vandaag geholpen!
Heeeeel veel succes meisje!

Ik ben ongeveer 5x flauwgevallen in zn totaal haha, door alle spuiten en de stress. Lang leve het infuus, anders had ik nog wel 10000 andere spuiten moeten hebben!!
en ben ook al van mn nekpijn af. Ik heb nog wel de drains er in zitten, en die rechter zit me te etteren
Vrijdag mogen ze er wsslk uit, dan moet ik even weer naar de kliniek. Dus ik bereid me weer voor op minstens nog 1x flauwvallen haha
En verder eehh.. dat wasset 
)
Waarschijnlijk val ik toch weer flauw (soms wel handig hoor
) en merk ik er niet veel van. En anders.. Tsja, ik zie wel
Vrijdag moet ik wsslk terug voor de drains, dus dat word leuk..
Ik ben maar 2,5 uur weg geweest.. En daarvoor had ik al allemaal kalmerende middelen gehad omdat ik telkens flauwviel.. Dusja
Ik heb zelf mn moeder gebeld dat ik wakker was, maar dat weet ik allemaal niet meer

Mn borsten voelen nu echt heel blauw aan, en ik voel de drains voor mn gevoel ook zitten te irriteren. Wsslk mogen ze er vrijdag uit, dus nog even een dagje doorbijten
Moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik niet ben flauwgevallen
Maar de Kliniek is een aanrader hé?

De paarden staan bij huis, drachtige merrie erbij, daarna natuurlijk naar de keuring enz. enz.
Ik ben op vrijdag geopereerd en ben zaterdag met mijn moeder meegeweest boodschappen doen.. later ben ik ziek geworden van de narcose en dat is tot maandochtend gebleven (ben op vrijdag geopereerd). Daarna ben ik met mijn moeder meegeweest boodschapjes doen enz en lekker op pad alleen je kan dan vrijwel niks. Normale dingetjes heb ik na 2 weken voorzichtig opgepakt. Maar dat ligt ook allemaal maar net aan je eigen gevoel erbij en de pijn die je evt hebt. Ik was pijnvrij na de operatie.flair schreef:Ok, maar na 3 maanden zijn je littekens nog lang niet uitgewerkt. Pas na ongeveer een jaar kan je zeggen of het beroerde littekens zijn of niet.