Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Misser schreef:@Janneke: ik zou nu stoppen.
Bealy schreef:Geen idee, ik moet dus nog beginnen. Maar hij mag max. 3 uur uit ja.Het schijnt trouwens wel mee te vallen met dat voelen tijdens de sex.
Yvonniej schreef:Misser schreef:@Janneke: ik zou nu stoppen.
ik zal gewoon doorslikken, als je lichaam het kwijt moet gebeurd het toch wel.
ikenindi schreef:ikenindi schreef:oke, dan heb ik hier ook nog een vraag... ik heb de prikpil gehad wat ik iedereen sterk afraad. ik ben een maand na de eerste prik ongesteld geworden, en dat heeft 2 maanden aangehouden. en niet zo`n klein beetje ook. ik heb toen besloten geen nieuwe te nemen en terug te vallen weer op de pil. toch bleef ik zeer onregelmatig steeds weer ongesteld, en heftig ook. steeds 1 week zat er tussen ongeveer en dan was ik het weer.
toen naar de gynecoloog. die wilde inwendig onderzoek doen. wilde ik niet. uiteindelijk mocht het ook met echo. als daar niks raars op te zien was zou ik alleen een sterkere pil krijgen. dat was dus het geval. nu heb ik cylest, maar ik ben nog steeds heel vaak ongesteld tussendoor. ik moest terug komen als dat het geval was. dan krijg ik alsnog inwendig onderzoek. maar ik zie daar onwijs tegenop en wil het niet. wat moet ik nu doen?
en denken jullie dat ik nu wel gewoon beschermt ben?
kan iemand hier antwoord op geven?
Yvonniej schreef:Bealy schreef:Geen idee, ik moet dus nog beginnen. Maar hij mag max. 3 uur uit ja.Het schijnt trouwens wel mee te vallen met dat voelen tijdens de sex.
2 uur toch?
Yessy schreef:De Yasmin is toch wat vroeger de Diane35 was? Ik heb van de diane erg veel bijwerkingen gehad, werd lichtelijk depressief enzo, halve dagen huilen achteraf gezien om niets. Met microginon30 nergens last van
Njen schreef:Zit dat ding in de weg als je sex hebt? Of haal je hem er dan uit?
Nimmedor schreef:wie slikt hier ook de yasmin pil?
Ik ben van microgon 30 naar de yasmin pil gegaan, hebben jullie minder bijwerkingen gemerkt?
RockyLover schreef:Nimmedor schreef:wie slikt hier ook de yasmin pil?
Ik ben van microgon 30 naar de yasmin pil gegaan, hebben jullie minder bijwerkingen gemerkt?
Ik had ook eerst de microginon 30, kreeg ineens buikpijn terwijl ik dat voorheen niet had en nu heb de ook yasmin en gaat super
brendalevita schreef:Jah zal even googlen!!,merk je iets van hormonen weet absoluut niet hoe het werkt,en is het makkelijk in te brengen?groetjesss