Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Suliko schreef:Leonie, zo tof mongolië, heb je een sfeerfoto die je snel off topic kan posten?
uhm... Als je het leuk vind kan ik je mijn polarsteps account geven in pb.
)

maar leuk voor de "bucketlist" Goof schreef:Leuk dat je er weer bent. Wat een avontuur joh! Gaaf dat je er ook nog gelopen hebt. Je hebt een stuk meer energie dan ik hehe.
Je hebt gelijk hoor, het is alleen maar goed om naar buiten te gaan en te bewegen, maar het lukt me soms gewoon echt niet. Komt wel.
Tof ook dat je daar gelopen hebt!
Maar we doen rustig aan, gewoon lekker genieten en als ik ergens last van krijg dan stop ik. 

Ook kleinere kinderen, die doen dan vrij korte afstanden. Ik denk ook dat het komt, doordat ik met mijn broers en moeder altijd ben wezen kamperen in het buitenland, ook in de Pyreneeën (wel respect voor mijn moeder hoor, in haar eentje, met drie kinderen en een hond), dat ik makkelijker op mezelf zulke avonturen aanga. Dus juist ook met kinderen doen! 
Ze snappen gewoon nog niet wat ze missen!
Gelukkig heb je die 20 km kunnen genieten. Hopelijk wordt het snel wat rustiger voor je.
Ik vind het wel leuk ook jouw opbouw hier te volgen.

.
, en krijg ik 's avonds meestal een goed rapport dat ik een actieve dag gehad heb en dat het tijd is voor bed (meestal iets te vroeg, meldt zich al om 20u), maar ik heb het nu ook gevonden om trainingsschema's te uploaden. Samantha_ schreef:O knap zeg, die gaat dan mee lopen etc?
Ik heb pubers, die piepen al na 2 km.
over 10 jaar kan ze mee.iirrssjjee schreef:@leonie hoe laat start je met de DtD? Ik om 14.15u!
Ik loop morgen trouwens de LadiesRun in Leiden, 10km! Mn moeder en tante gaan wandelen. Morgen was de verjaardag van oma die afgelopen november is overleden, dus wel een beladen dagje.... Nog meer meiden die er morgen zijn?
, want de 412km rondom Limburg in 17 dagen waren al pittig genoeg
. Sommige stukken zouden hier ook niet misstaan voor de trailrunners onder ons trouwens!
Supervixen schreef:Wat een gave tocht Danseresje en flinke afstanden!
Zuid-Limburg is heerlijk trailrungebied

leonie87 schreef:iirrssjjee schreef:@leonie hoe laat start je met de DtD? Ik om 14.15u!
Ik loop morgen trouwens de LadiesRun in Leiden, 10km! Mn moeder en tante gaan wandelen. Morgen was de verjaardag van oma die afgelopen november is overleden, dus wel een beladen dagje.... Nog meer meiden die er morgen zijn?
Ik start om 10:45 met KIKA. wist niet dat er zoveel waves waren eigenlijk. Baal wel beetje van deze starttijd want het is best een eindje van huis maar goed, heb er wel zin in en mocht het heel warm worden, ben ik optijd klaar.
Hoe was Leiden? Ik vind dat een hele leuke stad