Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Leonie, zo tof mongolië, heb je een sfeerfoto die je snel off topic kan posten?
Goof schreef:Leuk dat je er weer bent. Wat een avontuur joh! Gaaf dat je er ook nog gelopen hebt. Je hebt een stuk meer energie dan ik hehe.
Je hebt gelijk hoor, het is alleen maar goed om naar buiten te gaan en te bewegen, maar het lukt me soms gewoon echt niet. Komt wel.
Samantha_ schreef:O knap zeg, die gaat dan mee lopen etc?
Ik heb pubers, die piepen al na 2 km.
iirrssjjee schreef:@leonie hoe laat start je met de DtD? Ik om 14.15u!
Ik loop morgen trouwens de LadiesRun in Leiden, 10km! Mn moeder en tante gaan wandelen. Morgen was de verjaardag van oma die afgelopen november is overleden, dus wel een beladen dagje.... Nog meer meiden die er morgen zijn?
Supervixen schreef:Wat een gave tocht Danseresje en flinke afstanden!
Zuid-Limburg is heerlijk trailrungebied
leonie87 schreef:iirrssjjee schreef:@leonie hoe laat start je met de DtD? Ik om 14.15u!
Ik loop morgen trouwens de LadiesRun in Leiden, 10km! Mn moeder en tante gaan wandelen. Morgen was de verjaardag van oma die afgelopen november is overleden, dus wel een beladen dagje.... Nog meer meiden die er morgen zijn?
Ik start om 10:45 met KIKA. wist niet dat er zoveel waves waren eigenlijk. Baal wel beetje van deze starttijd want het is best een eindje van huis maar goed, heb er wel zin in en mocht het heel warm worden, ben ik optijd klaar.
Hoe was Leiden? Ik vind dat een hele leuke stad