Wat een leuke foto Charlotte!
Morgen ga ik naar hele goeie vrienden kwam daar toen ik thuis woonde erg veel ivm rotte thuis situatie.
Ik woon nu in GLD en hun in de Beemster. Noemde hun ook nog eens mijn adoptie ouders

Dus heel veel zin in!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gnome schreef:Ziet er heerlijk en gezellig uit!! Heb je nog babyhapjes moeten proeven?
Melanie_D schreef:Och, wat gezellig Mriek! Heel leuk!!
Lekker hè, dat zonnetje van vandaag? Wij hebben het eerste ijsje van het jaar alweer gegeten, haha!
Qua autostoeltje: wij hadden voor onze eerste een maxi cosi met isofix base die niet draaibaar was. Eigenlijk zetten we hem toch meestal al in het stoeltje voor we de deur uit gingen. Dan hup, stoeltje in de auto klikken en gaan. Heb zelf het draaien toen niet gemist. Hebben we nu wel voor onze peuter en nu echt heel fijn. We moeten voor de baby weer een nieuwe autostoel en kopen er denk ik wederom één die niet draaibaar is.
De spiegel waarmee je je baby kunt zien vonden wij overigens inderdaad héél fijn, kun je gauw genoeg zien of er iets aan de hand is.
mriek1990 schreef:Gnome schreef:Ziet er heerlijk en gezellig uit!! Heb je nog babyhapjes moeten proeven?
Haha nee dat hebben we niet gedaan.
Ik moest wel een luier omdoen bij een teddybeer met een blinddoek om. Was nog best lastig!
De meiden hebben namen geraden en een boodschap voor mij opgeschreven, maar die krijg ik nog.
Daarnaast heb ik een tijdscapsule gekregen met allemaal cadeautjes erin die iets te maken hebben met de tijd van mijn zwangerschap. Maar die mag ik pas open maken op de 18e verjaardag van Ted!![]()
Als cadeau voor nu heb ik de olifanten lijn van Jollein gekregen. (Verschoonkussenhoes, ledikantlaken, hydrofiele doeken en knuffel) ♡
Ballard_L schreef:Ah leuk Mriek! Zo’n verassingklinkt als een geslaagde middag!
Ja wat een heerlijk weer hè? Genieten die zon!
Wij zijn vrijdagavond het land doorgecrosst via marktplaatsdingen naar mijn ouders. Gisteren met mijn zusje naar haar paard geweest, daarna naar Scheveningen naar het strand en toen weer door naar mijn broertje in Den Haag. Vandaag nog naar de kerk, weer iets van marktplaats ophalen, mijn oma’s verjaardag vieren en dan het lange eind weer terug naar Friesland. Laten we zeggen dat we het weekend goed gebruikt hebbenwel moet ik echt tussendoor genoeg rust nemen en zitten. Die bekkenbodemspieren protesteren enorm de laatste week. Dus ik probeer een balans te vinden in genoeg bewegen en genoeg rust nemen
Gnome schreef:Ballard_L schreef:Ah leuk Mriek! Zo’n verassingklinkt als een geslaagde middag!
Ja wat een heerlijk weer hè? Genieten die zon!
Wij zijn vrijdagavond het land doorgecrosst via marktplaatsdingen naar mijn ouders. Gisteren met mijn zusje naar haar paard geweest, daarna naar Scheveningen naar het strand en toen weer door naar mijn broertje in Den Haag. Vandaag nog naar de kerk, weer iets van marktplaats ophalen, mijn oma’s verjaardag vieren en dan het lange eind weer terug naar Friesland. Laten we zeggen dat we het weekend goed gebruikt hebbenwel moet ik echt tussendoor genoeg rust nemen en zitten. Die bekkenbodemspieren protesteren enorm de laatste week. Dus ik probeer een balans te vinden in genoeg bewegen en genoeg rust nemen
Lekker bezig!! Dan is je weekend ook zo weer voorbij gevlogen. Zijn jullie dan zo goed als compleet of waren dit de grote spullen?
Freekieee schreef:Druk weekend gehad Ballard!
Azmay! Kan zo maar zijn! Of dat het en en is natuurlijk. Maar erg vervelend is het wek![]()
Gister kwam ik bij onze vrienden aan, en toen hadden ze zo leuk alles versierd en taart gehaald. En heeeel erg verwend. Was wel echt kapot. Manlief kreeg mij vanmorgen nog niet echt uit mijn coma![]()
[ [url=m/PvfERW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Kb18fm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0VfFjF.jpg]Afbeelding[/url] ]
mriek1990 schreef:Wat een leuke dag zo zeg!Hebben we niet gedaan.
Ik moest wel een luier omdoen bij een teddybeer met een blinddoek om. Was nog best lastig!
De meiden hebben namen geraden en een boodschap voor mij opgeschreven, maar die krijg ik nog.
Daarnaast heb ik een tijdscapsule gekregen met allemaal cadeautjes erin die iets te maken hebben met de tijd van mijn zwangerschap. Maar die mag ik pas open maken op de 18e verjaardag van Ted!![]()
Als cadeau voor nu heb ik de olifanten lijn van Jollein gekregen. (Verschoonkussenhoes, ledikantlaken, hydrofiele doeken en knuffel) ♡
Freekieee schreef:Ohh wat een toffe verrassing!Gister kwam ik bij onze vrienden aan, en toen hadden ze zo leuk alles versierd en taart gehaald. En heeeel erg verwend. Was wel echt kapot. Manlief kreeg mij vanmorgen nog niet echt uit mijn coma
Charlotte446 schreef:Misschien heb ik het gemist hoor, maar waarvoor moet je naar de gynaecoloog?[/quote]Dinsdag naar de gynaecoloog, ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.
Cabelona schreef:Wij hebben voor ons babystoeltje ook gekozen voor Cybex (met een draaibare base). Wel ervoor gekozen om maar één base aan te schaffen dus diegene die de kleine ophaalt / brengt heeft de grote auto.We hebben er dus voor gekozen om van Cybex een grotere stoel aan te schaffen waar hij mee kan tot hij geen stoel meer nodig heeft. Hij past er nu al goed in, dus dat is fijn.
Cabelona schreef:Slik je Ascal of aspirine / acetylsalisylzuur? Bij mij zeggen ze in het ziekenhuis ook steeds dat ik Ascal slik, maar het is toch echt aspirine. Daar is ook onderzoek naar gedaan in het kader van groeivertraging en naar Ascal niet. Onlangs nog een heel artikel over zitten lezen van ' Vraag de vroedvrouw' en toen toch maar even in het kastje gekeken wat ik precies voorgeschreven heb gekregen.Morgen de eerste groei echo in de reeks van 4 a 5 groei echo's. Tot nu toe zat de baby net boven het gemiddelde lijntje, dus de ascal die ik slik lijkt wel zijn werk te doen.
Nicje87 schreef:Wat ontzettend leuk en lief Mriek en Freekiee![]()
Verder even niet bijgelezen want:
Gisteren veilig aangekomen in Zweden. Ik was wel moe na 12 uur autorijden, maar dat is normaal. Vannacht toen ik wakker werd om te plassen had ik heel erg buikpijn. Dit is niet weggegaan. Ik kan niet normaal lopen of zitten. Contact gehad met de verloskundige en ik zou het nog even afwachten tot vanavond. Vanmiddag ook overgegeven en de pijn is niet weg gegaan. Inmiddels zit ik op de ehbo in Zweden. Ze gaan eerst een echo maken van de baby om te kijken naar welke afdeling ik het beste kan. ( zwangerschap, darmen etc).
Nicje87 schreef:Dank jullie wel. Mijn bloeddruk is voor mijn doen verhoogd, want normaal heb ik een te lage bloeddruk. Nu is was hij 111/75.
Net de echo voor de baby gehad en alles is goed. Ik wacht nu op iemand met een rolstoel om mij weer terug naar de eerste hulp te brengen. Vanuit daar wordt ik naar een andere afdeling gebracht.
Nicje87 schreef:Dank jullie wel. Mijn bloeddruk is voor mijn doen verhoogd, want normaal heb ik een te lage bloeddruk. Nu is was hij 111/75.
Net de echo voor de baby gehad en alles is goed. Ik wacht nu op iemand met een rolstoel om mij weer terug naar de eerste hulp te brengen. Vanuit daar wordt ik naar een andere afdeling gebracht.