Ja dat waren van die foto's dat je van elkaar niet weet dat hij gemaakt worden.
Hopelijk lukt om binnenkort met een groter groepje te wandelen.
lizard
Geplaatst: 24-12-21 15:02
Thuis regende het ook nogal. Dus ik dacht op de Veluwe is het vast droog. Stukje gewandeld bij parkeerplaats Stakenberg. En op de Elspeetse heide. Maar het is hier ook nat.
Die 4e Mooi pien en je had een zonnetje. Bootsiebob, lekker in het bos.
Ik heb vanmiddag nog een rondje hardgelopen, heerlijk was het! Heb mijn beweging voor vandaag wel gehad.
Hilary
Geplaatst: 24-12-21 20:11
Die Duitse dorpjesfoto’s en wandeling zien er ook leuk uit Bootsiebob, zo saai vind ik het er niet uitzien op de foto’s hoor Lizard had ongeveer dezelfde landschappen als ik en zo te zien ook net zo nat.
Ik was weer met het paard naar Ede, deze keer helemaal geen foto’s, op het eerste stuk wilde ik m’n handschoenen niet uitdoen, bang dat ze eraf zouden waaien Daarna moest ik m’n handen aan het stuur houden, want paard had grapjeshooi gegeten (“ieieiie, een lichtgekleurde graspol!” “whaaa een boomstronk!” en dan opzij huppelen of vol op de rem gaan). En de laatste 4 km regende het Het eerste en laatste stukje en ergens in het midden heb ik er nog even naast gelopen, meestal helpt dat tegen het schrikkerige, maar vandaag iets minder. Op een gegeven moment begon hij wel heel twijfelachtig te lopen. Hij draafde wel, maar voor mijn gevoel gingen z’n benen achteruit ipv vooruit. Halve minuut later kwam er een wild zwijn voorbij in het hoge gras. Toen ben ik er ook maar even afgesprongen, maar hij reageerde er verder eigenlijk helemaal niet op en meneer of mevrouw zwijn hobbelde ook gewoon verder.
Maar goed, hij heeft z’n km’s weer gemaakt deze week, met aardig tempo. In het bos bij ons kan dat toch niet echt, de paden zijn daar net te slecht voor (stenen, boomwortels) of gaan heuvel op of heuvel af, voor ons is dat helaas niet zo geschikt. Of ik moet illegale paden nemen (niet ruiterpaden), maar die bekeuring is zo duur