Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimberley_ schreef:Op 27 mei en 22 juni pfizer gehad.. Op 12 juni opgenomen in het ziekenhuis, benauwd en hoesten, nacht in ziekenhuis geweest voor zuurstof en vernevelen (bleek onderste luchtweginfectie) en sinds 19 juni ongelofelijk moe en het gevoel dat heel mijn lichaam in brand staat. Internist (waar ik ben geweest voor iets anders) wist ook niet goed wat het kan zijn. Meer mensen die dit probleem hebben of is dit niet vaccinatie gerelateerd?
Swanzie schreef:Kimberley_ schreef:Op 27 mei en 22 juni pfizer gehad.. Op 12 juni opgenomen in het ziekenhuis, benauwd en hoesten, nacht in ziekenhuis geweest voor zuurstof en vernevelen (bleek onderste luchtweginfectie) en sinds 19 juni ongelofelijk moe en het gevoel dat heel mijn lichaam in brand staat. Internist (waar ik ben geweest voor iets anders) wist ook niet goed wat het kan zijn. Meer mensen die dit probleem hebben of is dit niet vaccinatie gerelateerd?
Wat naar zeg, kimberley..hopelijk voel je je snel beter![]()
Wat ik begreep is dat de klachten die je krijgt binnen 6 weken na de vaccinatie, wel herelateerd kunnen zijn aan het vaccin
ImkeTarek schreef:Even een offtopic vraagje (ik lees maar in weinig corona topics mee, dus geen idee waar ik dit het beste kan vragen..)
Mijn vriend en ik zijn afgelopen zaterdag vanuit Engeland in Nederland aangekomen (niet op vakantie, we verhuizen naar hier). Hadden 10 dagen quarantaine, maar mochten na 5 dagen testen en dan uit quarantaine wanneer de test negatief was..
Ik ben Nederlandse en heb via digid mijn (negatieve) uitslag al binnen.
Mijn vriend in Engels en zou binnen 48 uur gebeld worden.. Deze 48 uur zijn over een uurtje al over en nog niks gehoord..
Weten jullie of we hier (op zaterdag..) misschien achteraan kunnen bellen? Of misschien iets gehoord waarom dit zo lang duurt?
MyWishMax schreef:Het is weer wat drukker qua testen, dus soms halen ze die 48 uur niet. Helaas. Wat ik begreep is dat bellen geen zin heeft, ze vertellen de uitslag dan niet.
Balen hoor.
ImkeTarek schreef:Ah, oke! Bedankt! Ik zag alleen op werkdagen tussen 8 en 8..
Aangezien we beide gevaccineerd zijn en ik negatief getest was, hebben we voor vandaag plannen gemaakt. En na een week "binnen" zitten en vrienden en familie al een jaar niet gezien te hebben, keken we hier heeeel erg naar uit!
MyWishMax schreef:Mereltje, dat wil niet zeggen dat je niet positief kan zijn. Ik heb me van de week moeten laten testen vanwege contact met positief persoon. Die 2 keer gevaccineerd was en geen klachten had, maar wel anderen besmet had. Die regels zijn er niet voor niks...
Imketarek, gewoon proberen om te bellen, ja! Alleen dat jouw uitslag er is zegt niet zoveel. Gebeurt vaker dat er mensen samen getest worden en de ene snel de uitslag heeft en de ander veel later pas. Geen idee hoe dat kan, maar komt vaker voor.
tokedri schreef:Ik mag morgen vaccineren
Ik heb lyme en een aantal maal gehoord dat de lyme erger werd en mensen heel ziek werden.( corona is erg en ik ben er doodsbang voor dus ik snap dat vaccineren slim is) Ik woon alleen, heb veel dieren en ben doodsbang dat t verkeerd uitpakt. Ik heb het al 3 x verzet uit angst. Hoe dom ws ook.
Klinkt vast belachelijk maar ik hoop dat ik morgen ga
Swanzie schreef:tokedri schreef:Ik mag morgen vaccineren
Ik heb lyme en een aantal maal gehoord dat de lyme erger werd en mensen heel ziek werden.( corona is erg en ik ben er doodsbang voor dus ik snap dat vaccineren slim is) Ik woon alleen, heb veel dieren en ben doodsbang dat t verkeerd uitpakt. Ik heb het al 3 x verzet uit angst. Hoe dom ws ook.
Klinkt vast belachelijk maar ik hoop dat ik morgen ga
Ik begrijp je angst... je wilt geen langdurige klachten krijgen doordat de lyme verergerd.. dan is er geen verschil meer tussen long covid hebben of langdurige klachten hebben door een opleving van de lyme door de vaccinatie.
Wat zegt je behandelend arts over de risico’s voor jou van vaccineren? Misschien samen de voordelen en nadelen op een rijtje zetten?
Of wellicht ken je andere mensen met lyme (via een forum) due al gevaccineerd zijn en wat daarin h7n ervaringen zijn?