SusanH schreef:Ik begin er steeds minder hoop op te krijgen dat we hier goed en snel uit gaan komen. Alle pijlen zijn gericht op het vaccin als de uitweg (en ik zie ook niet snel een andere uitweg). Maar als ik zie hoe er nu in het begin van het vaccineren al iedere keer van koers gewisseld wordt schept dat bij mij geen vertrouwen. Die verzwarende maatregelen voor 2 weken...dat gaat echt niet na 9 feb versoepeld worden. Hier zitten we nog lang, heel lang aan vast.
Ik ben ook bang dat we hier in 2021 nog niet vanaf zijn.
Femke ik lig hier helemaal in een deuk, want ik/ wij zetten je wel iedere keer aan het werk. Maar ik ben er wederom heel erg blij mee als dyslectisch persoon is al dat Engels en uitzoeken en lezen wel een dingetje hoor. Dus alvast super bedankt.
). Zoals de schoolsluiting (nee, we gooien nooit de scholen meer dicht), en het feit dat zorgmedewerkers uit de VG zorg ineens niet meer in de eerste groep zaten. Ik was zo boos over de schoolsluiting, maar dat ik als 1 van de eerste geprikt zou worden gaf een sprankje hoop. Dat dat ook alweer verandert is trek ik bovenop de maatregelen die maar blijven komen, heel erg slecht momenteel. Zeker met alle ellende die er op het werk gebeurd is de afgelopen tijd.