Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Jessix schreef:Wat balen mvdende!
Misschien tussendoor een keer met iemand anders afspreken of is er helemaal niemand met wie je een keer een wandeling kan maken of zoiets. Lijkt me wel zo fijn als je in elk geval even iemand hebt om mee te kletsen.
Hopelijk geen besmetting binnen je familie en zien jullie elkaar wel met kerst.
Ik heb maandag even 30 minuten met iemand gewandeld (die was kennelijk óók eenzaam, want een complete spraakwaterval, ik kon alleen ja en amen zeggen)
Gisteren na de hondentraining even bakkie koffie gedaan, super gezellig even, maar na zeg 20 minuten ging iedereen weer naar huis.
En ik ben een gigantische spraakwaterval... niet iedereen weet dat te waarderen![]()
Ik ga denk voor mezelf wat lekkers bestellen bij een restaurant of zelf iets koken.
mvdende schreef:Ik heb maandag even 30 minuten met iemand gewandeld (die was kennelijk óók eenzaam, want een complete spraakwaterval, ik kon alleen ja en amen zeggen)
Gisteren na de hondentraining even bakkie koffie gedaan, super gezellig even, maar na zeg 20 minuten ging iedereen weer naar huis.
Huertecilla schreef:mvdende schreef:Ik heb maandag even 30 minuten met iemand gewandeld (die was kennelijk óók eenzaam, want een complete spraakwaterval, ik kon alleen ja en amen zeggen)
Ik geloof dat ik nu even de 3 weken eenzame draad kwijt ben.
Maar goed, imo is eenzaam net als geluk een keuze.
´Ja maar,...´
en dat is imo
´Nee, want...´
Hier nu fiks modder door gestage regen. Nog twee dagen meer in het vooruitzicht. Dag soort van droog en dan weer... regen.
Nú al zuigende modder. Verlies je een laars, stapt om evenwicht te bewaren in de zomp, voel je de ijzige prut tussen je tenenomhoog persen....
Ja, blote voeten want je moet verder dus weer teurg in de laars. Die is dus van binnen ook gelijk zompig. Is allemaal wat makkelijker zonder sokken.
Dat is JUK maar ook gewoon![]()
Alles is maar tijdelijk, alles gaat voorbij en je hebt geluk dat je het water op je gezicht kan voelen regenen
mvdende schreef:Nog zo iets, vanmiddag scheen het zonnetje lekker, maar ik wilde persé de bovenverdieping schoon hebben, waardoor toen ik klaar was, de zon al weg was. Normaal gesproken zou ik dan denken: ach jammer. Maar nu komt dat even dubbel binnen.....
Huertecilla schreef:mvdende schreef:Nog zo iets, vanmiddag scheen het zonnetje lekker, maar ik wilde persé de bovenverdieping schoon hebben, waardoor toen ik klaar was, de zon al weg was. Normaal gesproken zou ik dan denken: ach jammer. Maar nu komt dat even dubbel binnen.....
Was van de week een dag schítterend weer met de huidige regen in de vooruitzichten.
Perfect om met de kap omlaag een rondje in de cabrio te doen.
Maar ja, ... van de droge dag gebruik gemaakt om haardhout te kruien; de voorraad op de patio aan te vullen.
Gut wat rut?
Nou, nee; heerlijk warm bij de gezellig vlammende haard nu het nat en kkkkkoud is buiten.
Kan me nu al verheugen om straks na het verzorgen van de dieren, met mijn 3XL regenponcho als een flapperende vleermuis in de regenvlagen, in een vers setje droge kleren op te warmen. Voldaan, gloeiend, comfie.
Komt wel weer een droge dag voor de cabrio
Sheran schreef:Depressie is een ziekte, in die zin geen keuze - en eenzaamheid is ook iets dat echt heel erg diep kan gaan. Sommigen zijn er gevoeliger voor dan anderen. Maar het is echt iets heel erg heftigs.
MyWishMax schreef:Sheran schreef:Depressie is een ziekte, in die zin geen keuze - en eenzaamheid is ook iets dat echt heel erg diep kan gaan. Sommigen zijn er gevoeliger voor dan anderen. Maar het is echt iets heel erg heftigs.
Niet iedereen die eenzaam is is ook depressief? Ik snap niet wat depressie ermee te maken heeft. Het is een ziekte, juist 1 die vaak genoemd wordt op een moment dat het helemaal geen depressie is.
Ik had ook een ander idee bij 3 weken niemand zien. Maakt niet dat het gevoel daar anders van wordt voor degene die zich eenzaam voelt.
Wat rot sizzle. Dat lijkt me voor stalgenootje echt vreselijk
Daar ben ik heel bang voor met.mijn vader. Die moet ergens de komende maanden een operatie ondergaan en is risicogroep. Ik hoop dus heel erg dat het hem bespaard blijft. Wel een goede om op te schrijven om te vragen aan het ziekenhuis hoe ze daarmee omgaan. Risicogroep, bekend in het ziekenhuis met ernstige longproblemen onder andere en een zware operatie. Maar goed, hij mag dan zelfs geen verkoudheid oppikken.