Ik wilde je net op het hart drukken dat je mocht je toch last blijven houden je opnieuw moest vragen om foto’s te laten maken
Ook ik heb een breuk in mijn pols gehad die best na 10 dagen zichtbaar was. Ook ik had zelf zoiets van “zal wel zwaar gekneusd zijn want niets op foto’s te zien dus…” gelukkig een oplettende omgeving die het niet vertrouwde
Ook voor jou geld goed dat je toch opnieuw weer aan de bel hebt getrokken
Heel veel sterkte met het herstel en hopelijk blijft het bij 1 operatie
sandorra schreef:Vandaag geopereerd en tak heeft toch meer schade aangericht als aanvankelijk gedacht werd. Ik heb ondanks dat er 2 keer röntgenfoto’s zijn gemaakt, toch een breuk in een van mijn handwortel beentjes. Het os triquetrum. Volgende week vrijdag heb ik dus een CT-scan om precies te zien hoe het gebroken is. Dit was tijdens de operatie niet mogelijk omdat ze niet aan de achterkant van het botje kunnen kijken. De arts gaf 90% kans dat het opnieuw geopereerd moet worden omdat ik er nu nog steeds zoveel last van heb, en grote kans dat het inmiddels verkeerd vastgegroeid is. 23 juni uitslag CT. Verder zit er een scheur in het TFCC ligament tussen spaakbeen en ellepijp, hij is niet volledig door maar heeft een grote tik gehad waardoor dat ie ook uitgerekt is. Dit gaan we eerst conservatief behandelen. In de hoop dat het sterker wordt. Is dit niet zo dan zal dit ook te zijner tijd gerepareerd moeten worden maar eerst is het belangrijkste dat de breuk in mijn pols goed hersteld.