Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tokedri schreef:candalisa schreef:Mijn vader is vanmiddag met spoed opgehaald met de ambulance met Corona verschijnselen ... hij had het heel benauwd, koorts en zakte in elkaar... morgen om 12 uur krijgen we te horen of het zo is ..,
Wat erg! Was hij al even ziek?
Is je vader op leeftijd?
Sterkte
Liezel1 schreef:Ik moet zeggen dat het naleven van de regels momenteel steeds lastiger wordt.
Partner was deze week verkouden wakker geworden, met keelpijn, dus testen.
Kan 2 dagen later terecht op een locatie die een uur rijden is. Vrijdag ochtend getest en nog geen uitslag.
Kinderen zijn dit weekend jarig, alles afgezegd.....
Ondertussen wordt hij gek van het binnenzitten, want hij heeft alleen nog een beetje verstopte neus.
Hij zit bij de brandweer, maar dat is geen prio beroep, maar ondertussen missen ze nu wel iemand op de post voor uitrukken.
Echt vreselijk frustrerend dit.....
Liezel1 schreef:Ik moet zeggen dat het naleven van de regels momenteel steeds lastiger wordt.
Partner was deze week verkouden wakker geworden, met keelpijn, dus testen.
Kan 2 dagen later terecht op een locatie die een uur rijden is. Vrijdag ochtend getest en nog geen uitslag.
Kinderen zijn dit weekend jarig, alles afgezegd.....
Ondertussen wordt hij gek van het binnenzitten, want hij heeft alleen nog een beetje verstopte neus.
Hij zit bij de brandweer, maar dat is geen prio beroep, maar ondertussen missen ze nu wel iemand op de post voor uitrukken.
Echt vreselijk frustrerend dit.....
Polly schreef:Ik doe geen aannames maar ik reageer op wat je zelf schrijft"Kinderen zijn dit weekend jarig, alles afgezegd....."
En ja ik weet hoe frustrerend het is, dat vind ik zelf namelijk ook maar ik denk dat je erbij neerleggen in deze tijd de minste stress geeft. Is er geen mogelijkheid om de uitslag digitaal in te zien? Ik dacht dat inmiddels alle testuitslagen via coronatest.nl op te vragen zijn door de geteste persoon. Ik ben het overigens helemaal met je eens dat de uitslagen sneller door mogen komen want het duurt soms echt lang.
Dus ik ben echt niet 'tegen' je en ik snap de frustratie maar ik begrijp ook dat het heel druk is bij de GGD (en ik begrijp dan weer niet dat ze continu achter de feiten aan lopen, en niet alleen de GGD maar ook vanuit de overheid met de testcapaciteit)
__danielle__ schreef:Ja daarom vroeg ik ook hoe lang het bij anderen heeft geduurd die recent getest hebben. Ik heb donderdag ochtend getest en ook nog steeds geen uitslag. Dinsdag 37 weken zwanger en ik heb hierdoor al een controle gemist. Verzet naar morgen dus ik mag toch hopen 't dan wel te weten... Heb ook amper klachten meer behalve licht kuchje. En geloof me ik neem geen enkel risico hiermee en iets vieren was ik niet van plan maar zo net in m'n verlof had ik toch nog wel wat laatste dingen die ik nog moet regelen op de planning even los van dat ik niet wil weten wat een circus het wordt als ik wel nu weeën krijg in afwachting van test.
Polly schreef:Ik doe geen aannames maar ik reageer op wat je zelf schrijft"Kinderen zijn dit weekend jarig, alles afgezegd....."
En ja ik weet hoe frustrerend het is, dat vind ik zelf namelijk ook maar ik denk dat je erbij neerleggen in deze tijd de minste stress geeft. Is er geen mogelijkheid om de uitslag digitaal in te zien? Ik dacht dat inmiddels alle testuitslagen via coronatest.nl op te vragen zijn door de geteste persoon. Ik ben het overigens helemaal met je eens dat de uitslagen sneller door mogen komen want het duurt soms echt lang.
Dus ik ben echt niet 'tegen' je en ik snap de frustratie maar ik begrijp ook dat het heel druk is bij de GGD (en ik begrijp dan weer niet dat ze continu achter de feiten aan lopen, en niet alleen de GGD maar ook vanuit de overheid met de testcapaciteit)
Daihyo schreef:Polly: kun jij zelf niet versneld getest worden?
Polly schreef:Daihyo schreef:Polly: kun jij zelf niet versneld getest worden?
Jawel hoor, ik kan door mijn werkgever getest worden en als het moet is het dan binnen 3u bekend.
Collega heeft vanmorgen met het ziekenhuis gebeld en de COVID verdenking is eraf bij onze patiënt, hij heeft een sepsis en een tumor dus bij deze mag ik weer naar buiten.
Mijn vriend zei wel dat we even wat moeten bedenken hoe we dit in de toekomst gaan doen, ik ben nu gewoon naar huis gegaan maar dat is natuurlijk ook niet heel slim. Voor de volgende keer maar even over een alternatief bomen.