[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Supervixen

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 06:31

Heb bij al mijn 10 tattoo's folie gedaan de 1e nacht. Prima bevallen.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 08:24

Zonder is ook goed gegaan. Geen vlekken, nergens aan vast blijven plakken, geen pijn gehad, heerlijk geslapen :)

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 08:39

Het is maar een redelijk kleine tattoo, dan zou ik altijd zeggen smeer m lekker in 's avonds ( bepanhen) en verder vooral niet te veel aan doen.
Grote (kleur) platen dek ik wel af, meer omdat daar inderdaad veel wondvocht af komt.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 12:44

Klopt. Ik praat echt over grote vlakken. Open en bloot een complete rug niet afdekken voor slapen gaat Is voor mij ondenkbaar . Dan zit je hele bed vol om over je tattoo al helemaal niet te spreken. Alles plakt... folie ismijn grote vriend dan hoor. Samen met de juiste zalf

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 14:00

Ja bah, lekkende tattoos. Onze sofa heeft een inkt afdruk ter grootte van mijn man zijn vers gezette Baby Yoda tattoo op zijn kuit _O-

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:50

Hoe lang hoort het gevoelig te blijven? Doet niet echt pijn ofzo maar het blijft wel een beetje vervelend met mijn shirt als die er tegenaan zit. Als ik thuis ben trek ik gewoon een top aan zodat mijn rug helemaal vrij is en er niks tegenaan komt, maar op werk moet ik wel een polo aan en die zit best vervelend.. met wassen voelde ik al wel een mooi korstje erop komen :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 20:55

Je weet dat er zoiets als Google bestaat voor wat simpele research?

Normaliter duurt het ongeveer 2 weken voordat een tattoo geheeld is. Vergelijk het met een (fikse) schaafwond.

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:01

Afbeelding
Vandaag pijn geleden :')
Viel wel wat tegen, maar het was te doen en binnen 5 minuten gepiept. Deze tattoo stoort me al een tijdje. In een impulsieve bui laten zetten. Eerst alleen de lijn en later in laten kleuren. Ik vind hem niet eens lelijk, maar verkeerde plek en vooral niet passend bij m'n andere tattoos. Dus deze eraf en dan een portret van m'n merrie in de stijl waarvan ik van mijn ruin al een portret heb staan. Niet meer op m'n arm. Dus heel hard nadenken voor een plek die niet al te zichtbaar is, maar toch ook wel zichtbaar te maken is zonder gelijk in bikini te moeten lopen :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:18

Courses schreef:

Normaliter duurt het ongeveer 2 weken voordat een tattoo geheeld is. Vergelijk het met een (fikse) schaafwond.

Kon het niet vinden hoe lang het pijn bleef doen, dan kreeg ik uitleg over het tatoeëren zelf hoeveel pijn dat doet :+ Maar dan ga ik uit van 2 weken :)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 22:51

Het is gewoon een wond.
Is niet binnen een dag genezen :)
En juist wel smeren!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 22:57

Courses schreef:

Nah, dit had wel wat vriendelijker gemogen hoor >;) Dingen zoals dit zijn moeilijk te googlen, want het verschilt bij iedereen. Het is haar eerste tattoo en zoals je had kunnen lezen heeft ze niet alle info gehad.

Het verschilt dus per persoon Pepper! Vervelt je tattoo wel al?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 06:23

MyChoice schreef:
[ [url=m/40Deyh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag pijn geleden :')
Viel wel wat tegen, maar het was te doen en binnen 5 minuten gepiept. Deze tattoo stoort me al een tijdje. In een impulsieve bui laten zetten. Eerst alleen de lijn en later in laten kleuren. Ik vind hem niet eens lelijk, maar verkeerde plek en vooral niet passend bij m'n andere tattoos. Dus deze eraf en dan een portret van m'n merrie in de stijl waarvan ik van mijn ruin al een portret heb staan. Niet meer op m'n arm. Dus heel hard nadenken voor een plek die niet al te zichtbaar is, maar toch ook wel zichtbaar te maken is zonder gelijk in bikini te moeten lopen :D

IK SNAP HET NIET!!!! :')
Ik heb dit stuk tekst 3x gelezen maar..
Je hebt een tattoo laten zetten maar het stoort je al een tijdje, dus eigenlijk wil je hem niet?! :')

En je wil een portret van je merrie maar niet op je arm.. maar deze staat toch juist op je arm?!

Help.

Oh wacht. Je hebt hem laten laseren?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 06:26

Mand schreef:
Courses schreef:

Nah, dit had wel wat vriendelijker gemogen hoor >;) Dingen zoals dit zijn moeilijk te googlen, want het verschilt bij iedereen. Het is haar eerste tattoo en zoals je had kunnen lezen heeft ze niet alle info gehad.

Het verschilt dus per persoon Pepper! Vervelt je tattoo wel al?

Thanks :) Zit nu een korstje op in elk geval :j Voel hem af en toe wel wat jeuken dus denk dat het vervellen eraan komt haha

Edit:
Captain, denk idd laten laseren. Ik moest het ook 3x lezen :')

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 06:53

Oh ik zag het meteen.
Maar ik heb dan ook zelf laten laseren. :)
Ja het is geen pretje. Gelukkig ook niet zo'n hele grote dus dan duurt het idd niet zo heel lang.
Maar jeetje, moet er niet aan denken als je bv een halve sleeve of backpiece wil verwijderen. Brrrr.

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 08:48

Oh nee dat zou echt hel zijn :')

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 09:21

Maar helemaal weg krijg je het toch ook met laseren niet? Dan moet er toch bijna wel weer wat anders overheen?

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 09:34

Het kan wel dat hij helemaal verdwijnt maar dat is afwachten. Kijken jullie getekend voor het leven?

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 10:15

Ik laat de 16e mijn eigen hartslag tattoo zetten op mijn onderarm aan de binnenkant.
Doet het zetten daar zeer? Heb er 2 op mn enkels aan de binnenkant en die waren echt erg pijnlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 10:28

Sweetgirl1 schreef:
Ik laat de 16e mijn eigen hartslag tattoo zetten op mijn onderarm aan de binnenkant.
Doet het zetten daar zeer? Heb er 2 op mn enkels aan de binnenkant en die waren echt erg pijnlijk

Mijn onderarm aan de binnenkant staat zo goed als vol, heb er niets van gevoeld. Laatste was een zit van 2 uur en werd toen wel wat gevoelig maar van het tattoeren zelf voelde ik vrij weinig

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 11:14

Sweetgirl1 schreef:

Ik vond het echt niet pijnlijk of vervelend en heb ruim 8 uur gezeten.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 21:27

Binnenkant onderarm vond ik ook niet pijnlijk. Dat vond ik super goed te doen :)

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:46

Ohhh ik was jullie kwijt! Heb 40 pagina's bij gelezen, wauw, wat een gave plaatjes zijn er langsgekomen. <3

Ik zit met zoiets in mijn hoofd. Vind het simpele en verticale ontwerp zo leuk. Maar wil dan ipv een kampvuur een hondenpootje. Nog even over nadenken. Ideeën zijn welkom natuurlijk.

Afbeelding

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 23:07

xJolien schreef:
Ohhh ik was jullie kwijt! Heb 40 pagina's bij gelezen, wauw, wat een gave plaatjes zijn er langsgekomen. <3

Ik zit met zoiets in mijn hoofd. Vind het simpele en verticale ontwerp zo leuk. Maar wil dan ipv een kampvuur een hondenpootje. Nog even over nadenken. Ideeën zijn welkom natuurlijk.

[ [url=m/tpfXkd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oohhh ik ben hier een beetje verliefd op!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 09:00

Nou we zijn in de jeukfase hoor, wat een hel _O-

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 09:14

Erop slaan helpt :j koud element (zakje met ijsklontje erin )er tegen houden ook .