Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Je weet dat er zoiets als Google bestaat voor wat simpele research?
Normaliter duurt het ongeveer 2 weken voordat een tattoo geheeld is. Vergelijk het met een (fikse) schaafwond.
Courses schreef:Je weet dat er zoiets als Google bestaat voor wat simpele research?
MyChoice schreef:[ [url=m/40Deyh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag pijn geleden
Viel wel wat tegen, maar het was te doen en binnen 5 minuten gepiept. Deze tattoo stoort me al een tijdje. In een impulsieve bui laten zetten. Eerst alleen de lijn en later in laten kleuren. Ik vind hem niet eens lelijk, maar verkeerde plek en vooral niet passend bij m'n andere tattoos. Dus deze eraf en dan een portret van m'n merrie in de stijl waarvan ik van mijn ruin al een portret heb staan. Niet meer op m'n arm. Dus heel hard nadenken voor een plek die niet al te zichtbaar is, maar toch ook wel zichtbaar te maken is zonder gelijk in bikini te moeten lopen
Mand schreef:Courses schreef:Je weet dat er zoiets als Google bestaat voor wat simpele research?
Nah, dit had wel wat vriendelijker gemogen hoorDingen zoals dit zijn moeilijk te googlen, want het verschilt bij iedereen. Het is haar eerste tattoo en zoals je had kunnen lezen heeft ze niet alle info gehad.
Het verschilt dus per persoon Pepper! Vervelt je tattoo wel al?
Sweetgirl1 schreef:Ik laat de 16e mijn eigen hartslag tattoo zetten op mijn onderarm aan de binnenkant.
Doet het zetten daar zeer? Heb er 2 op mn enkels aan de binnenkant en die waren echt erg pijnlijk
xJolien schreef:Ohhh ik was jullie kwijt! Heb 40 pagina's bij gelezen, wauw, wat een gave plaatjes zijn er langsgekomen.![]()
Ik zit met zoiets in mijn hoofd. Vind het simpele en verticale ontwerp zo leuk. Maar wil dan ipv een kampvuur een hondenpootje. Nog even over nadenken. Ideeën zijn welkom natuurlijk.
[ [url=m/tpfXkd.jpg]Afbeelding[/url] ]