Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En dat van die hartkloppingen heb ik meer gelezen dus dat trekt me nou niet echt over de streep. Qua energy jaren-jaren 'verslaafd' geweest, heb zelf altijd het gevoel dat ik daar immuun voor ben tegenwoordig.

Ik zal eens kijken wat het beste bevalt qua opties en pre-workout vervanging. Als er vorderingen zijn in de bevindingen zal ik ze delen!

Romeo2007 schreef:Hi allemaal,
Ik kom even binnenvallen![]()
Iemand misschien die met mij een 3, of 4x per week schema met mij zou willen delen? En dan boven en onder lichaam?
Ik vind veel op Google maar wellicht hebben jullie nog fijne tips.

mag je tevreden mee zijn!
Needje schreef:Ik weet niet of de sportscholen weer dicht gaan. Misschien weer met beperkte aantal mensen binnen dat je je moet inschrijven ofzo.
Begonnen met zware RDL's en toen nog wat basic deadlifts gedaan. Wou eens kijken of ik m'n oude PR (70kg) nog erdoor kon tillen, ging prima. 75kg met drie pogingen niet meer eruit gekregen, was wel een komisch filmpje (je ziet mij echt heel boos weglopen, hahaha). Daarna nog b-stance hiptrust erdoor gegooid en wat upperbody, goede sessie maar ben nu wel helemaal kapot en heb zo nog een eetafspraak.
Grappig trouwens dat je Megsquats schema’s volgt, heb haar echt net per toeval 1 a 2 weekjes geleden ontdekt op Youtube.
Ik ben erg benieuwd wat er vanavond verteld word inderdaad.
Gaat lekker, bye bye kleding.
zondag is wel zware deadlift training en die wil ik graaaaag doen.