[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xLaraaj

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 22:40

Hallo hallo.

Ik lees al een tijdje stiekem mee.
Nu ga ik zaterdag naar de brussels tattoo convention en ik zou dit ontwerp ongeveer willen laten zetten :
Afbeelding

Nu zou ik graag jullie expertise willen vragen , wie van de komende artists zouden jullie hiervoor kiezen? Ik zou zaterdag gaan :)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 02:06

Jodie_ schreef:
Hoi! Ik lees al een hele tijd stil mee maar wil nu toch even inbreken. Een aantal familieleden en ik willen op vrij korte termijn een heel klein zonnetje laten zetten voor onze oma. Nu reageert mijn 'eigen' artist op het moment nog niet en weet ik dat hij vrij vol zit, dus ik ben eigenlijk op zoek naar andere goede artiesten in omgeving Zutphen, Apeldoorn, Deventer of Arnhem. Gaat om een klein zonnetje in zwarte lijnen. Hoeft weinig fantasie aan te pas te komen, als het maar strak is en de artiest redelijk klein kan/wil zetten.

Iemand? :D

Misschien net iets de andere kant op, maar wij zijn erg tevreden met onze tattoo's van Williwood Ink in Nijkerk. Heeft niet een hele lange wachtlijst voor kleintjes, maar wat ik tot nu toe heb gezien is netjes. OOk zijn ze echt super vriendelijk en ik vind de shop schoon en netjes. Er werd goed met ons mee gedacht en veel tijd voor ons genomen. Mijn zoon, mn moeder en ik zijn er alle 3 geweest.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 07:33

Jodie_: l'extremist in Arnhem?

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 07:51

Ik ga naar beide kijken, dank!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 08:39

Had je niet beter al een artiest kunnen regelen? De echt goede artiesten zullen nu wel vol zitten.

xLaraaj schreef:
Hallo hallo.

Nu ga ik zaterdag naar de brussels tattoo convention en ik zou dit ontwerp ongeveer willen laten zetten :
[ [url=m/gw73l3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu zou ik graag jullie expertise willen vragen , wie van de komende artists zouden jullie hiervoor kiezen? Ik zou zaterdag gaan :)

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 08:49

xLaraaj schreef:
Hallo hallo.

Ik zou eens horen bij royal bastard :)

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 09:09

Melisje_92 schreef:
Weer een hele strakke tattoo, maar ik vraag mij af of bepaalde dingen niet dicht zullen lopen?

[ [url=m/I8oVjs.png]Afbeelding[/url] ]

Ik vind hem opzich wel leuk, maar toch iets in de indeling staat me tegen. Maar kan mn vinger er niet echt opleggen.

In eerste instantie zag ik ook geen ogen. Die heb ik inmiddels gevonden maar van mij hadden die iets opvallender gemogen.

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 09:59

Luca03 schreef:
xLaraaj schreef:
Hallo hallo.

Ik zou eens horen bij royal bastard :)

Ben er net achter gekomen dat die niet tatoeëren daar.. :')

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 10:04

Jodie, bij Kynst in Deventer werkt nu een nieuw meisje, Kiki Raven. Misschien heeft zij op korte termijn wel tijd? Tattoeerd nog niet heel lang, maar Thomas Kynst is zelf enorm pietjeprecies en wat ik zo van haar heb gezien is het allemaal heel strak.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 10:58

RoosG schreef:
Jodie, bij Kynst in Deventer werkt nu een nieuw meisje, Kiki Raven. Misschien heeft zij op korte termijn wel tijd? Tattoeerd nog niet heel lang, maar Thomas Kynst is zelf enorm pietjeprecies en wat ik zo van haar heb gezien is het allemaal heel strak.

Wat leuk, heb haar net een berichtje gestuurd (Jodie) om Kiki aan te raden :D Zij heeft ook mijn voet gedaan :

Afbeelding

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 12:07

Hallo allemaal!

Na heel lang meelezen gaat het bij mij nu toch wel erg kriebelen en zou ik ook graag wat willen laten zetten.

Wil dit al heel lang maar was er niet over uit wat precies, nu ben ik maanden geleden dit tegen gekomen en blijf daar toch mee in het hoofd zitten.

Afbeelding

Maar nu de vraag, waar. Wat zouden jullie een mooie plek vinden voor deze tattoo?

En nog een vraag, welke shop? Ik woon in het midden van het land, dus graag een shop die zich ook in 't midden bevindt.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 13:15

Dat is natuurlijk heel persoonlijk. Het moet jou aanspreken!
Het ligt er ook aan wat voor werk je doet, moet je hem kunnen verbergen, etc.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 13:24

De plek zul je voor jezelf moeten bepalen. Qua ontwerp denk ik dat je bij een hoop shops wel terecht kan.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 13:27

Misschien op je pols? De binnenkant?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 13:28

xLaraaj schreef:
Hallo hallo.

Moet je daar niet al ver van tevoren een plekje voor reserveren?

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 08:15

Pfff maandag ben ik aan de beurt en ik moet zeggen dat ik niet uitkijk naar de pijn. Vooral daar waar de naald de zenuwen raakt waardoor je op andere plekken de pijn voelt. Iemand nog tips hoe ik mij hier het beste op kan voorbereiden? Ik ga voor sleeve. Appelsap ga ik sowieso nemen omdat artist dat heeft aangegeven .

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:33

Volgens mij kun je er weinig aan doen Will 65! Hooguit een pijnstiller vooraf. Daarnaast is goed eten belangrijk, ook suiker. En mij hielp het tijdens het tatoeëren heel erg om echt goed aan andere dingen te denken als het zwaar werd, dus niet blijven kleppen met de artist maar in mijn geval mijn dresuurproefjes in mijn hoofd doorlopen :') :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:34

Vooral blijven ademen :j en concentreer je daar ook op.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:38

Ik dacht juist dat appelsap bloed verdunnend werkte?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:40

Ik denk dat dat effect minimaal is, als het al zo is. Voor de suikers zou ik het lekker drinken!
Ik had zelf voorafgaand paracetamol en diclofenac genomen, weet niet of het heeft geholpen maar ik vond de pijn heel goed te doen.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 10:04

Wat mij ook hielp was herinneringen afspelen in m'n hoofd en liedjes in m'n hoofd van begin tot einde zingen haha, soort trance effect :+ Maar dat is misschien raar. Alleszins héél veel succes!!!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 10:47

Willl65 schreef:
Pfff maandag ben ik aan de beurt en ik moet zeggen dat ik niet uitkijk naar de pijn. Vooral daar waar de naald de zenuwen raakt waardoor je op andere plekken de pijn voelt. Iemand nog tips hoe ik mij hier het beste op kan voorbereiden? Ik ga voor sleeve. Appelsap ga ik sowieso nemen omdat artist dat heeft aangegeven .

Mijn vriend is héél kleinzerig en die haalt altijd pijnstillers met morfine bij de dokter :+ Dat was voor zijn sleeve en ribben en hij vond het wel goed helpen.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 10:57

Ik moet zeggen dat ik bij stukken in mijn zij en ribben in slaap gevallen ben :=. Mijn tip? Zorg dat je moe ben en kunt slapen.
Grapje natuurlijk, maar zo erg is het allemaal niet. Even tanden op elkaar en wie mooi wil zijn...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 11:00

Ik ben ook wel beetje bang voor de pijn := maar heb wel een hoge pijngrens. Dus zal t wel zien volgende week :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 11:00

Ik wil ook weeeeer :')