Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Anthea schreef:Ik zou MyFitnessPal downloaden, dat is idd de app met barcodes. Wel altijd ff checken of het klopt.
Ik eet zo'n 1200 kcal per dag, maar ik ben nog kleiner dan Faringo.
. Respect!
)
Het weer is wel een dingetje maar dinsdag en woensdag 2 vlotte korte loopjes gedaan, dan vind ik het goed te doen. Dinsdag 4km met gemiddeld 4.47 per km en gisteren 6km met gemiddeld 4.58 per km. Morgen nog een loopje doen en als het weer een beetje te doen is wil ik zondag de 20 van Alphen lopen.
, was gelukkig nog niet onderweg. En intussen had ik al teveel gegeten om nog te gaan hardlopen. Volgende keer beter.
bah wat koud. Snijdende wind ook 
Dus gisteren naar runnersworld geweest en nieuwe schoenen gekocht. Wat een verademing!! Vanavond weer lopen, wel opbouwend natuurlijk. Veel ervaren lopers hier zo te zien dus lees graag mee!!
Maar je mag dus ook wandelen tussendoor het gaat niet echt om de tijd maar meer om het plezier! Maar 5km in 4 maanden trainen moet wel makkelijk te doen zijn dacht ik. Mijn basisconditie is gelukkig ook wel wat beter aangezien ik vanaf december 2 keer per week sport en best wel wat fiets. Heb woensdag 11x 1 min lopen 2 min wandelen gedaan. Dit schema ga ik aanhouden: http://www.run2day.nl/hardloopschema-beginner
.