Hardlopen, wie nog meer? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Supervixen

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 14:52

Shealth stond standaard op mijn telefoon (galaxy s7), volgens mij kun je er geen barcodes mee scannen.

21 kilo, respect Faringo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 14:54

Ik zou MyFitnessPal downloaden, dat is idd de app met barcodes. Wel altijd ff checken of het klopt.

Ik eet zo'n 1200 kcal per dag, maar ik ben nog kleiner dan Faringo. :')

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 14:57

En ik vond mezelf al zo klein :))

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 15:04

Anthea schreef:
Ik zou MyFitnessPal downloaden, dat is idd de app met barcodes. Wel altijd ff checken of het klopt.

Ik eet zo'n 1200 kcal per dag, maar ik ben nog kleiner dan Faringo. :')

Heb zulke dagen er ook wel tussen zitten hoor dat ik aan de 1200 zit.

Ja heb ook wel een beetje respect voor mezelf, maar was op den duur zo ongelukkig over hoe ik er uit zag (87 kilo). Maar eerlijk is eerlijk, ik had nooit gedacht dat ik zoveel kwijt ging raken. Was af en toe best pittig maar extreem lastig...nee dat zeker niet. Nu lekker weer wat meer sporten erbij om de boel wat strakker te krijgen.

Met myfitnesspall kun je wel barcodes scannen. Erg handig.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 17:58

Wat goed Faringo, je bent dus 25% van je startgewicht afgevallen :wow:. Respect!

Ik eet best heel veel op het moment, vooral de dag(en) na een lange duurloop trek ik de kasten leeg. Nou ben ik ook nog eens lang en dun, moet oppassen dat ik niet te licht word. Door krachttraining wel wat aangekomen gelukkig, maar alsnog val ik sneller af dan dat ik aankom. Kortom: I see food and I eat it.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:49

Ik houd niet bij wat ik eet. Probeer zo gezond mogelijk te eten uiteraard, maar soms schiet dat er ook wel eens bij in.

Vandaag ein-de-lijk weer eens in het bos hard kunnen lopen! Het was te koud om naar het grote bos te fietsen (gevoels temp -21 brrrr) dus het wat dichter bij huis opgezocht. Het bosje was niet zo heel spectaculair, maar ik heb in ieder geval weer wat off road km's in de benen!
Afbeelding
Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:26

Ziet er mooi uit!

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 20:54

Prachtig Piekosjj! Lekker dat je weer off road bent geweest. Woon je voor vast in Zweden?

Volgens mij had ik het al een keer gezegd, maar erg knap Faringo!

Sommige mensen eten echt weinig. Ik eet ergens tussen de 2500-3000 kcal per dag en blijf daarmee stabiel. Ik ben mijn eerste studiejaar ook 19 kilo afgevallen, maar ondertussen al 11 jaar op hetzelfde gewicht. Wel een fulltime kantoorbaan, maar verder redelijk actief. Ik heb ook geen auto, dus moet alles lopend of met de fiets doen ;)

Vanmorgen braaf hardgelopen. Er stond gelukkig nog niet zoveel wind, dus prima te doen!

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 23:56

Ik hoop hier inderdaad te blijven wonen ja :)

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 09:51

Faringo echt heel knap!

Piekosjj wat mooi! Respect dat je met gevoelstemperatuur -21 gaat lopen!

Ik snoep heel graag, ga graag uit eten en vind het lekker om een biertje of wijntje te drinken haha. Ik moet zeker de weken voor de marathon echt wel even op mijn voeding gaan letten (probeer ik nu ook maar dat is lastig ;) )

Ik denk dat ik mijn motivatie een beetje terug begin te vinden. Mede met dank aan jullie steunbetuigingen ;) Het weer is wel een dingetje maar dinsdag en woensdag 2 vlotte korte loopjes gedaan, dan vind ik het goed te doen. Dinsdag 4km met gemiddeld 4.47 per km en gisteren 6km met gemiddeld 4.58 per km. Morgen nog een loopje doen en als het weer een beetje te doen is wil ik zondag de 20 van Alphen lopen.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 10:22

Mooie foto's piekosjj, heerlijke omgeving om te lopen. Wel koud, brrrr.

Fijn Daan dat je weer wat motivatie krijgt. Het moet wel leuk blijven allemaal.

Ik wilde vanmorgen nog een rondje lopen maar ik vind het echt te koud. Misschien dat ik na m'n tandartsbezoek m'n lesje maar op de loopband ga doen.

Roos04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 19:33

Ik heb met deze kou hardgelopen. Muts op, handschoenen aan, extra trui. En toen was het te warm!

Nog meer fanatieke lopers die met deze omstandigheden gaan hardlopen?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 19:59

Helaas heeft de griep me nu echt te pakken. Heb vandaag nog op halve kracht gewerkt en rond een uur of vijf had ik flink koorts. Ziekgemeld voor morgen helaas.
Denk dat ik de wedstrijd van zondag ook op m'n buik kan schrijven.

Bikkels die vandaag zijn gegaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 21:03

Ik moet morgen eigenlijk echt gaan lopen, maar ik durf te wedden dat ik uiteindelijk toch niet ga. :’) We zullen het zien :+

Greetje63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 21:04

Beterschap supervixen. Met vandaag koorts moet je een wedstrijd op zondag echt uit je hoofd zetten

Ja ik ben vandaag gewoon gegaan. Hoewel ik die wind wel spuugzat ben. zes dage achtereen getraind dus ik heb voor morgen wel een rustdag verdient

Piekosjj heerlijk zo door de sneeuw maar die koude jij liever dan ik

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 21:44

Het weer had me niet tegengehouden vanavond, wel feit dat ik op het uur van de looptraining cursus had "hoe kinderen leren paardrijden?". Nu ja, dacht ik toch, een uurtje voor tijd besefte ik plots... dat het pas volgende week start. :), was gelukkig nog niet onderweg. En intussen had ik al teveel gegeten om nog te gaan hardlopen. Volgende keer beter.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 23:20

Beterschap supervixen!

Ik heb vanavond overgeslagen :o bah wat koud. Snijdende wind ook

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 09:42

Beterschap Supervixen!

Ik ben gisteren ook niet meer geweest. Te koud en in de middag te veel pijn in m'n mond door die stomme tandarts. Vandaag helaas ook geen tijd. Morgen en overmorgen wel twee mooie wandelingen in de Ardennen op de agenda staan dus in ieder geval nog wat beweging.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 12:25

Fijne app die Myfitnesspal! Ik heb hem gelijk gedownload!

Ik mag vanavond ook weer gaan lopen, maar nu zie ik dat ze vanaf 15 uur sneeuw afgeven, dus even kijken of het wel kan. Dit keer zal ik een sjaal omdoen, zodat mijn nek in ieder geval bedekt is.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 12:45

Mooi dat je 'm handig vindt! Heeft mij heel erg geholpen.

Mijn planning is al aangepast door de eventuele sneeuw. Zou vanavond nog naar Eindhoven rijden (vanaf Rotterdam), maar ga het er maar niet op gokken. Nu morgenochtend erg vroeg op pad. Dus als het weer het vanavond toelaat ga ik ook nog m'n les 5 lopen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 16:48

Ik zet ook een voorzichtig stipje hier. Jaren geleden hardgelopen maar daarna niet meer ivm blessure. Weer begonnen want doe in juni mee aan de muddy angel run. Woensdag met mijn oude schoenen gelopen, geen goed idee had een blaar _O- Dus gisteren naar runnersworld geweest en nieuwe schoenen gekocht. Wat een verademing!! Vanavond weer lopen, wel opbouwend natuurlijk. Veel ervaren lopers hier zo te zien dus lees graag mee!! :D

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 17:16

Leuk dat je weer bent begonnen!
Hoeveel km is die run in juni?

Ik lig nog steeds in bed te rillen van de koorts helaas. Heb me in jaren niet zo beroerd gevoeld.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 17:19

5km, maar wel met obstakels :j Maar je mag dus ook wandelen tussendoor het gaat niet echt om de tijd maar meer om het plezier! Maar 5km in 4 maanden trainen moet wel makkelijk te doen zijn dacht ik. Mijn basisconditie is gelukkig ook wel wat beter aangezien ik vanaf december 2 keer per week sport en best wel wat fiets. Heb woensdag 11x 1 min lopen 2 min wandelen gedaan. Dit schema ga ik aanhouden: http://www.run2day.nl/hardloopschema-beginner

Awhhhh dat is echt naar je zo voelen, beterschap :(:)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 18:20

Dat kun je ongetraind nog doen :P .
Maar het is natuurlijk leuker als je het makkelijk vol kunt houden.

Ik hou wel van een leuke obstacle run. Vorig jaar heb ik de spartan race super in Ijmuiden gedaan, 17km. Kan voor dit jaar geen andere idioot vinden die mee wil :')
Mudmasters en strong viking heb ik ook gedaan. Nadeel is dat het zo duur is.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 19:40

Ik hou momenteel nog geen 5 min lopen achter elkaar vol _O-

Ja die runs zijn echt idioot duur idd.... 17km wel echt respect hoor, dat ga ik niet redden _O-