Ik heb 4 paarden en geen kinderen en woon prachtig met een geweldige vent. Precies wat ik altijd droomde.
Ja daar heb ik echt afgunst om.
??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:?
Ik heb 4 paarden en geen kinderen en woon prachtig met een geweldige vent. Precies wat ik altijd droomde.
??![]()
Captain schreef:bruintje123 schreef:?
??![]()
Ach joh laat ze!
bruintje123 schreef:Maar goed ik begrijp moeders eigenlijk nooit, dat zal het wel zijn, wie wil er nou een jank kind voor de rest van zijn leven
Indestal schreef:Is goed hoor....ik hoop dat je een beetje snapt wat wij bedoelen..
Indestal schreef:Een ouder gezin? Og gewoon mazzel met een pa die een goed betaalde baan heeft....dat mag ook, niks mis mee..
Maar ik kijk naar de tendens dat Alles Moet! Ik zie het gesteun en gebeun van mijn vriendinnen om die kids tot over hun nekharen te verwennen en te verpesten met Alles!!! ze waarderen niks, speelgoed ligt over de hele vloer, ruimen niks op, zijn er niet netjes oo, schoenen uitgetrapt in de hoek, eten bord half leeg omdat ze eigenlijk geen honger hebben, maar hebzucht, brutaal, gaan zanikken als ze niet voor de 2 e keer op vakantie gaan....
Dat is de keerzijde, dat is wat men elkaar aandoet.