Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLaraaj schreef:Ik ben nu 2 weken geopereerd en vind het echt wel moeilijk om aan de 6 eetmomenten te komen. Meestal neem ik er maar 4...
Christadk schreef:2 boterhammen krijg ik ook niet op omdat het bij mij als een baksteen valt maar 4 crackers krijg ik wel op in de middag. Ik denk dat het er ook wel aan ligt of je veel beweegt of niet. Mijn energiebehoefte ligt hoger omdat ik ook veel beweeg. Op een werkdag waar ik continu in beweging ben en ik ook nog 45 min paard rijd en 45 min sport eet ik zo'n 2000/2300 kcal, op andere dagen kom ik meestal uit rond de 1800 kcal. In het weekend let ik niet op wat ik eet. Tot nu toe kom ik nog niet aan. Ik ben 67 kilo afgevallen. Van 140 naar 73. Ik ben nu 1,5 jaar po.
Wat ruitje zegt herken ik echter wel, de angst om dan weer dik te worden. Voor je gevoel eet je dan te veel maar eigenlijk heb je nu gewoon een normaal eetpatroon..
daffodil schreef:Oh das wel jammer. Ik doe het goed op van die cracotte crackers. Die kunnen altijd!
Brood uit de oven gaat ook, haal ik vaak het binnenste er nog uit
Lau schreef:daffodil schreef:Grappig he dat het zo kan verschillen., Zo kon ik binnen een paar weken na de operatie al met gemak 2 eieren op......schijnt bijzonder te zijn
Ooh echt dat kon ik ook![]()
Naar afbakbroodjes en tomaat doe maar niet daar blijf ik echt ver bij uit de buurt.