Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyDaily schreef:Thenovelist: ziet er goed uit! Ik heb toevallig gisteren ook mijn tongpiercing laten plaatsen.
Gisteren amper kunnen praten en weinig gegeten. Vandaag is mijn tong erg opgezwollen maar kan wel beter praten. Moet ook wel want morgen avond moet ik weer werken.
Hebben jullie tongpiercing na 2 a 3 weken ook zelf verwisseld?
LadyDaily schreef:Ik leef vandaag op soep en fruitappelmoes, maar zelfs dat gaat moeizaam.
Eten/aten jullie wel gewoon melkproducten?
Ladyloe: dit is de eerste keer dat je gaat wisselen?
Savannah: Hoe lang heb je je tongpiercing en is het staafje niet veelste lang?
LadyDaily schreef:Ik leef vandaag op soep en fruitappelmoes, maar zelfs dat gaat moeizaam.
Eten/aten jullie wel gewoon melkproducten?
Ladyloe: dit is de eerste keer dat je gaat wisselen?
Savannah: Hoe lang heb je je tongpiercing en is het staafje niet veelste lang?
LadyDaily schreef:Ik heb ook nog steeds zwelling maar balletje is goed zichtbaar, drukt ook niet.
Hoeveel mm zit er nu in? Ja als ik jou was zou ik even langs gaan.
Heb je ook wondvocht?
TheNovelist schreef:LadyDaily schreef:Ik heb ook nog steeds zwelling maar balletje is goed zichtbaar, drukt ook niet.
Heb je ook wondvocht?
Hoelang staafje er nu in zit zou ik niet durven te zeggen, maar het was iig wel een lange vanwege de zwelling. Ik voel mijn tong nu ook echt kloppen omdat het staafje aardig strak zit, dus ga even kijken of ik zsm (hopelijk morgen) langs kan gaan. Wondvocht heb ik niet.
TheNovelist schreef:LadyDaily schreef:Ik heb ook nog steeds zwelling maar balletje is goed zichtbaar, drukt ook niet.
Heb je ook wondvocht?
Hoelang staafje er nu in zit zou ik niet durven te zeggen, maar het was iig wel een lange vanwege de zwelling. Ik voel mijn tong nu ook echt kloppen omdat het staafje aardig strak zit, dus ga even kijken of ik zsm (hopelijk morgen) langs kan gaan. Wondvocht heb ik niet.