bono_ schreef:vibabu, niet om vervelend of aanvallend te gaan doen maar ik heb even een aantal berichten van je terug gelezen;
Gister hutspot gegeten bij m'n zus met een zelfgemaakt toetje van cake en custard en rode vruchten. niet heel goed, wel heel lekker.
Gister iets te buiten gegaan met roomzuurkool, stoofvlees en patat. Met als vooraf stukjes stokbrood met brieen nog een paar handjes chips. Best veel kcal gegeten maar stond gelukkig ook 2 stallen mesten en 2 paarden rijden tegenover.
O: Italiaanse bol ene helft met dikke laag honing en de andere met dikke inlaag nutella. Daarna nog een bakje met vezelrijke kwarktaart![]()
Natuurlijk moet je af en toe ook gewoon eens heerlijk kunnen eten dat is echt niet erg, maar bij jou is nu wel het resultaat dat je nu al een tijdje schommelt en de cijfertjes op de weegschaal niet echt naar beneden willen. Misschien dat je onbewust dan toch meer eet dan dat de bedoeling is? Of dat je wel op je kcal doel uitkomt maar toch teveel 'ongezond' gegeten hebt? Ik heb er zelf ook niet veel verstand van maar probeer met je mee te denken zodat je toch weer positief verder kunt komen
Eerlijk gezegd denk ik ook dat 2 paarden rijden en 2 stallen mesten niet op kunenn tegen chips, stokbrood met brie en roomzuurkool maar nu weet ik natuurlijk ook niet in welke porties je dat naar binnen werkt. Misschien wel iets om over na te denken?
Duidelijke post bono

Het zijn net de "kleine" dingen die het hem doen.
En paardrijden en stallen uitmesten is leuk maar niet effectief genoeg...