Korfballende bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DideH

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-25 10:17

Nee we hebben 2 weken vrij door de vakanties. Onze competitie loopt door meerdere regios heen. Bij jouw club wel?

Maar goed ook, want ik ben nog steeds herstellende van die pieeeep griep. Niet kunnen trainen deze week. Gewoon de trap op lopen was genoeg uitdaging voor seze week _-:(

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-25 11:36

Wat een ellende dit virus. Hopelijk snel weer opgeknapt!

Hier is ook niks!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 22:55

Hoe is het nu?

Ik heb net weer getraind, nu wel pittig haha! We waren met 16, dus perfect. Die 25 man is toch wel 3 teams. 1,2 en de A. Vandaag trainen. ‘We beginnen even met 4 rondjes doorloopballen :evaw:

Haha!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-25 07:49

Flying_Angel schreef:
Hoe is het nu?

Ik heb net weer getraind, nu wel pittig haha! We waren met 16, dus perfect. Die 25 man is toch wel 3 teams. 1,2 en de A. Vandaag trainen. ‘We beginnen even met 4 rondjes doorloopballen :evaw:

Haha!

Haha je wordt goed op de proef gesteld dus :)) word je leuk ontvangen?

De maandagtraining is eruit gegooid bij ons vanwege de vakantie en dat er veel mensen toe waren aan even niks. Donderdag voor het eerst weer korfballen na 2 weken niks. Ben heel benieuwd hoe het dan met de conditie staat...

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-25 00:59

En? Heb je je eerste wedstrijdje weer achter de kiezen? :D

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 11:00

Nee, ik heb ook de griep te pakken! Hun laatste wedstrijd is op papier gespeeld, tegenstander had niet genoeg spelers :+

Jij nog gespeeld?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-25 18:53

Flying_Angel schreef:
Nee, ik heb ook de griep te pakken! Hun laatste wedstrijd is op papier gespeeld, tegenstander had niet genoeg spelers :+

Jij nog gespeeld?

Ohneeee wat stom! Beterschap! Dus ook niet trainen?

Ja we moesten tegen de nr 1. Tean met allemaal oud overgangsklasse spelers. Had er zelf nog wel 6 in liggen, maar zij waren als collectief wel echt beter :j terechte nederlaag.

Gaat ook nergens meer om bij ons. Gaan 3e of 4e worden afhankelijk van a.s. zaterdag. Blik kan weer op het veld!

Vind het overdag wel lekker buiten, maar s avonds nog wel fris :brr: Wanneer starten jullie buiten weer? Wij komende week. Zaterdag de 22e meteen een oefenwedstrijd tegen volgens mij combiteam van DVO 3&4. Ik blijf eigenlijk liever nog even binnen, ook veel leuker :+

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 12:20

Wel lekker dat je zelf 6 erin had liggen! Ja, ik vind het ook echt nog koud buiten :=

Mijn debuut is toch wat eerder, zaterdag aanstaande hebben ze gevraagd of ik mee wil doen!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 18:00

Nog snel een rokje besteld, ze spelen net in de kleur die ik nog niet had :+

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-25 20:28

Hahaha zul je altijd hebben := Maar leuk man! Veel plezier!

Bij welk team mag je invallen? Wel weer fit?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 09:56

Ik ben ‘fit’. Niet helemaal, maar goed, op karakter dan maar! :)) ik val in bij het 2e!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-25 10:18

Flying_Angel schreef:
Ik ben ‘fit’. Niet helemaal, maar goed, op karakter dan maar! :)) ik val in bij het 2e!

Ah leuk! Veel plezier! Welke klasse spelen ze eigenlijk met de selectie?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 17:24

Het 2e speelt breedtekorfbal en het 1e speelt in de zaal 3e klasse en op het veld 4e klasse. :)

Jij nog wedstrijd morgen?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-25 18:43

Flying_Angel schreef:
Het 2e speelt breedtekorfbal en het 1e speelt in de zaal 3e klasse en op het veld 4e klasse. :)

Jij nog wedstrijd morgen?

Ah leuk toch! Gaat het bij hen nog ergens over? Of zijn ook alle kaarten al geschud?

Jup, om half 8 en om kwart voor 9 pas, dus moet mezelf morgen overdag even zien te vermaken :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 20:13

Wauw! Zo laat. Dan zit je er de hele dag ook op te wachten.

Het tweede is ongeslagen kampioen. We spelen tegen de nummer 2. Alleen het scheelt 7 punten dus het is een wedstrijd voor de eer. En het eerste staat op één na de laatste, dus ook dat gaat nergens meer om.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-25 21:44

Flying_Angel schreef:
Wauw! Zo laat. Dan zit je er de hele dag ook op te wachten.

Het tweede is ongeslagen kampioen. We spelen tegen de nummer 2. Alleen het scheelt 7 punten dus het is een wedstrijd voor de eer. En het eerste staat op één na de laatste, dus ook dat gaat nergens meer om.

Zo dan zijn ze wel ruim kampioen geworden! Wissel ze geen wedstrijdkorfbal gaan spelen dan volgend jaar?

Haha ja ik ga morgen einde van de ochtend maar theeleuten bij mn ouders om de tijd te doden. Beetje serie kijken. Beetje uitslapen. En s middags dan koken, want moeten rond half 6 weg. Dus met avondeten ook helemaal ruk.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 11:17

Ik weet niet of ze richting wedstrijdkorfbal willen. Ik ken het team ook nog niet echt :+ benieuwd hoe het is om te spelen met mensen met wie je nog geen bal hebt uitgewisseld! :))

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-25 11:27

Flying_Angel schreef:
Ik weet niet of ze richting wedstrijdkorfbal willen. Ik ken het team ook nog niet echt :+ benieuwd hoe het is om te spelen met mensen met wie je nog geen bal hebt uitgewisseld! :))

Haha waren die mensen er ook niet op de trainingen? Dan zal er vast eens een bal over de zijlijn gaan omdat mensen elkaars bewegingen verkeerd inschatten _O-

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 13:14

Nee, klopt! Zijn aantal studenten bij die dan doordeweeks op kamers wonen en op vrijdag trainen, maar ik red de vrijdag niet om 19.00 uur dus ik train dinsdags.

Ben benieuwd hoeveel ballen er misgaan! :+

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-25 14:49

Flying_Angel schreef:
Nee, klopt! Zijn aantal studenten bij die dan doordeweeks op kamers wonen en op vrijdag trainen, maar ik red de vrijdag niet om 19.00 uur dus ik train dinsdags.

Ben benieuwd hoeveel ballen er misgaan! :+

Ahhh vandaar. Hoelaat mag je?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 18:19

IK BEN KAPOT! Ze hadden geen dameswissel :+ tegenstander begon snel, stonden zo 2-0 achter. Vervolgens leg ik mijn eerste bal er zo in. Vervolgens beetje stuivertje wisselen, bij rust hadden zij een gaatje van 11-8. Vervolgens stond het binnen 4 minuten 11-12. Maar kwamen zij weer terug. In de tweede helft sprong ik op iemands voet, volledig door m’n enkel. Nog 10 minuutjes aangemodderd, maar wilde er toch uit. Dus laatste 6 minuten heer als dame erin. Eindstand 19-18. Leuke pot, spanning. Tegenstander had wel een ander team opgetrommeld dan de andere keer blijkbaar en ik moest tegen een van de betere routiniers. Maar goed, uiteindelijk 2 goals gemaakt, leuke pot.

Succes alvast!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-25 18:20

Flying_Angel schreef:
IK BEN KAPOT! Ze hadden geen dameswissel :+ tegenstander begon snel, stonden zo 2-0 achter. Vervolgens leg ik mijn eerste bal er zo in. Vervolgens beetje stuivertje wisselen, bij rust hadden zij een gaatje van 11-8. Vervolgens stond het binnen 4 minuten 11-12. Maar kwamen zij weer terug. In de tweede helft sprong ik op iemands voet, volledig door m’n enkel. Nog 10 minuutjes aangemodderd, maar wilde er toch uit. Dus laatste 6 minuten heer als dame erin. Eindstand 19-18. Leuke pot, spanning. Tegenstander had wel een ander team opgetrommeld dan de andere keer blijkbaar en ik moest tegen een van de betere routiniers. Maar goed, uiteindelijk 2 goals gemaakt, leuke pot.

Succes alvast!

Goed bezig met die doelpuntjes dan!

Enne hoe is de enkel nu dan? :(:)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 18:32

Ja, dat voelt wel ff lekker! 1x van meter of 8 en 1x stond ik opeens op 3 meter totaal vrij met de bal in m’n handen :+ ik denk dat het meevalt. Zeurt een beetje met lopen!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-25 18:45

Flying_Angel schreef:
Ja, dat voelt wel ff lekker! 1x van meter of 8 en 1x stond ik opeens op 3 meter totaal vrij met de bal in m’n handen :+ ik denk dat het meevalt. Zeurt een beetje met lopen!

Lekker hoor! :)
Hopelijk morgen niet stijf dan

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 20:09

Zie nu trouwens een filmpje van het begin waarbij de dame mij vol onderuit schoffelt vrij bij een doorloop, haar dame uitstart, mist. Mijn dame de bal weer krijgt en hem erin legt terwijl ik daar nog op de grond lig. +:)+