Maar goed ook, want ik ben nog steeds herstellende van die pieeeep griep. Niet kunnen trainen deze week. Gewoon de trap op lopen was genoeg uitdaging voor seze week

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:Hoe is het nu?
Ik heb net weer getraind, nu wel pittig haha! We waren met 16, dus perfect. Die 25 man is toch wel 3 teams. 1,2 en de A. Vandaag trainen. ‘We beginnen even met 4 rondjes doorloopballen‘
Haha!
Flying_Angel schreef:Nee, ik heb ook de griep te pakken! Hun laatste wedstrijd is op papier gespeeld, tegenstander had niet genoeg spelers
Jij nog gespeeld?
Flying_Angel schreef:Het 2e speelt breedtekorfbal en het 1e speelt in de zaal 3e klasse en op het veld 4e klasse.
Jij nog wedstrijd morgen?
Flying_Angel schreef:Wauw! Zo laat. Dan zit je er de hele dag ook op te wachten.
Het tweede is ongeslagen kampioen. We spelen tegen de nummer 2. Alleen het scheelt 7 punten dus het is een wedstrijd voor de eer. En het eerste staat op één na de laatste, dus ook dat gaat nergens meer om.
Flying_Angel schreef:Ik weet niet of ze richting wedstrijdkorfbal willen. Ik ken het team ook nog niet echtbenieuwd hoe het is om te spelen met mensen met wie je nog geen bal hebt uitgewisseld!
Flying_Angel schreef:IK BEN KAPOT! Ze hadden geen dameswisseltegenstander begon snel, stonden zo 2-0 achter. Vervolgens leg ik mijn eerste bal er zo in. Vervolgens beetje stuivertje wisselen, bij rust hadden zij een gaatje van 11-8. Vervolgens stond het binnen 4 minuten 11-12. Maar kwamen zij weer terug. In de tweede helft sprong ik op iemands voet, volledig door m’n enkel. Nog 10 minuutjes aangemodderd, maar wilde er toch uit. Dus laatste 6 minuten heer als dame erin. Eindstand 19-18. Leuke pot, spanning. Tegenstander had wel een ander team opgetrommeld dan de andere keer blijkbaar en ik moest tegen een van de betere routiniers. Maar goed, uiteindelijk 2 goals gemaakt, leuke pot.
Succes alvast!