Uiteindelijk wel inderdaad, maar helaas pas om 4 uur/half 5 en om half 7 alweer wakker... Mja heb tenminste nog wat geslapen hihi. Doe ook niet zoveel, dus wordt ook niet echt moe natuurlijk.
Laatste keer met de drain plaatsen hebben ze inderdaad ook onderhuids gehecht. Geneest het echt veel mooier van ook. 10 cm links naast m'n navel is gewoon bovenhuids gehecht en 10 cm rechts onderhuids. Rechts is veel smaller en mooier al dan links (terwijl links maand of 2 ouder is). Allebei de kanten naast m'n navel is ruim 10 cm litteken, nu hebben ze met de blinde darm (waarom zegt mijn telefoon toch telkens blonde
) precies in t midden sneetje gemaakt van 2cm. Waarom niet gewoon t al bestaande litteken?
Nouja goed, ik weet waarom... Door infectie gevaar op de drains die onder beide littekens zitten... Maar in de buik komen ze toch ook bij de drains. Scheelt weer een extra litteken, haha.
Rug was de eerste keer onderhuids en daarna telkens bovenhuids ivm lekkages. Alleen laatste keer heeft de chirurg al t litteken weefsel weg gesneden en onderhuids gehecht. Wereld van verschil! Niet dat ik er iets van zie zelf, maar t idee. Vind t wel prettig dat de chirurg er zo zijn best op gedaan heeft!
Deze wondjes zijn de huid nu niet gehecht. Wondje wat zo pijnlijk is (links onder) staat nu dan dus ook helemaal open. Waarschijnlijk is die (beginnend) aan t infecteren helaas. Komt ook veel wond vocht uit. Vriend plakt er straks hecht pleister op om dicht te trekken. Wel flink balen. Andere wondjes gaan nu wel best netjes en ook steeds iets minder pijnlijk.
M'n darmen lijken weer op gang te komen! Althans ze maken geluid (of zeg gerust herrie met de tijd haha). 
Hopen alleen dat de ontsteking niet door zet of (verder) naar binnen gaat...