Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik vind 1200/1400 echt te weinig. Ik probeer zelf rond de 1800/1900 aan te houden en afhankelijk van mijn inspanning/honger gevoel pak ik wat extra's omdat ik niet wil diëten maar mijn leefpatroon aan wil passen.
Ik denk dat zo rond de 2000 kcal zit, met hier en daar uitschieters. Mijn doel is om stabiel te blijven qua gewicht en strakker te worden.
Het gewicht moet het zwaar maken, maar wel haalbaar (zodat je niet dood ligt te gaan te midden van een oefening
)
Ik start vanavond met de 30 day shred
Deze ga ik 5x per week doen en de overige twee dagen doe ik circuit training in de sportschool (zelfde principe, maar dan een uur en in totaal een half uur cardio). Mijn sportinstructeur is vanaf vandaag 4 weken weg dus dat is mooi mijn kans om alles op alles te zetten en voor de volle 100% te vlammen om verbluffende resultaten te kunnen laten zien als ie terugkomt
Goede stok achter de deur
Goed gedaan!
Zweet me te pletter, maar dat komt meer door de warmte dan door de intensiteit. Was erg goed te doen. Dit hou ik wel 10 dagen vol!
Zou er alleen wel erg goed voor zorgen dat je voldoende en gezond eet.
Ik vind dat BR echt vooruit vliegt; ik heb het gevoel nog maar pas bezig te zijn, en ben intussen al 4 weken aan het trainen (+ 1 week niet getraind door omstandigheden). Ik ben helemaal verliefd op dit programma