Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Priscilla

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:12

Ik hou ook zeker van een beetje ronde vormingen, maar ik vind zichtbare spieren ook heel mooi.
Ik zou het liefst mooie vormingen krijgen door spieren :j Zo vind ik het erg mooi om een beetje buikspieren te zien. Dus dat word nog hard trainen. Eerst lekker fit shredden en dan wil ik krachtraining erbij gaan doen! :D

http://24.media.tumblr.com/307881656108 ... o1_500.jpg

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:14

Jolien87 schreef:
Ik hou er ook wel van om een beetje gezond vet te hebben. Ik zie liever een gezonde, Hollandse meid dan -om even het voorbeeld van NeverGiveUp te gebruiken- dan iemand met uitstekende heup botten.

Ik ben niet zo subtiel sorry :))

@ priscilla_

Ik vind een beetje knijpbaar wel nodig, daarom ben ik ook blij met mijn benen :))

Inderdaad zichtbaar getraind vind ik ook mooi, maar dat plaatje van jou vind ik al echt te af getraind. Maar dat is echt puur persoonlijk.

Afbeelding
De foto is lekker dramatisch maar dit vind ik echt mooi, volle heupen en benen maar wel mooi slank en strak.

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:31

Dat is puur smaak denk ik :j
Ik vind dat wel echt mooi. Maar jouw voorbeeld is zeker ook heel mooi!
Naar mijn mening beide gezond, dus ligt er gewoon aan wat je zelf mooi vind :D

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:32

Precies! :j

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:05

Er zijn ook genoeg meisjes met uitstekende heupbotten die voldoende en gezond eten maar niet makkelijk aankomen.

Als die meisjes gewoon gezond en voldoende eten en lekker in hun vel zitten dan is dat ook helemaal prima toch?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:07

Annash, dat komt vanzelf goed. In het begin hield ik al die plankoefeningen nieteens vol. En nu gaat dat prima.
Vandaag ook voor het eerst circuit 3 kracht van level 2 kunnen volhouden met gewichten. Merkte dat het hielp als je je richt op een ander pijntje dan je armen/schouders :+

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:15

Ja dat geloof ik wel, dat het vanzelf goedkomt... :D We gaan vrolijk door met zijn allen!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:16

Raponsje schreef:
Er zijn ook genoeg meisjes met uitstekende heupbotten die voldoende en gezond eten maar niet makkelijk aankomen.

Als die meisjes gewoon gezond en voldoende eten en lekker in hun vel zitten dan is dat ook helemaal prima toch?

Dat is natuurlijk waar, ik vind dat alleen niet mooi :)

Ik ga zometeen met mijn mams sixpacken :D

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:18

haha leuk! Succes :D

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:24

NeverGiveUp schreef:
Raponsje schreef:

Dat is natuurlijk waar, ik vind dat alleen niet mooi :)

Ik ga zometeen met mijn mams sixpacken :D

Sportieve mama heb jij! Mijn moeder zal dit echt niet volhouden :=

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:26

Zo, weer helemaal bijgelezen :D
Lekkere recepten voorbij zien komen! :9

En over die foto's, laat duidelijk zijn dat ik persoonlijk niet naar complimenten aan het vissen was, ik ben namelijk nog steeds niet van mening dat ik zo strak ben. En daarbij ben ik al op de helft van de shred, dus op dag 1 zag ik er ook niet zo uit :)

Die foto hierboven vind ik ook mooi!

Verder zag ik nog een cadeautje bij iemands naam, ben even kwijt wie het was maar gefeliciteerd! :))

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:34

Dag 19 alweer, gaat hard. Ik ga zo beginnen :j

Vandaag had een kind gekotst in m'n les...en nu maar hopen dat ik zelf geen buikgriep ga krijgen :=

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:49

phormicola schreef:
Dag 19 alweer, gaat hard. Ik ga zo beginnen :j

Vandaag had een kind gekotst in m'n les...en nu maar hopen dat ik zelf geen buikgriep ga krijgen :=

Toch niet over de pony heen mag ik hopen? :=

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:49

Naast de pony en over het zadel, ik heb mams even gevraagd of ze dat zelf op kon ruimen :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:50

Iehhhh :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:52

Een jaar geleden zou ik gillend de bak uit zijn gerend _O- Inmiddels valt m'n kotsfobie wel mee.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:58

Ik zie het nut er niet zo van in om hier te benoemen wat we wel en niet mooi vinden aan bepaalde lichamen. Gaat het toch helemaal niet om? Het gaat hier om fit zijn. Ik vind het continue vergelijken, denigrerend praten en negatief uitlaten vervelender dan slanke dames die hun doelen vertellen. Lekker dicht bij jezelf blijven en anderen in hun waarde laten *\o/*

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 20:09

Oh meeeeeeeen, ik zit level 3 te kijken en ik zie al drie oefeningen die m'n schouder gaan ruïneren := Hoe ga ik dat in vredesnaam doen met dat rotding?

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 20:11

Beetje discussieren mag wel toch.

Topic mag er niet om draaien nee, maar goed.

Mijn indische eten moet zakken voor ik kan beginnen :=

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 20:17

ik voel me beroerd vandaag, veel last van mijn nek en hoofdpijn.
Sla maar een dagje over denk ik, gisteren toch iets teveel van het goede

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 20:18

Goedenavond dames!

Gisteravond heb ik nog geshred en het ging best lekker; ik kon even alle boze-pre-examen-gevoels kwijt ~~}>
Deze ochtend examen gehad, dan naar de paarden toe en nadien meteen geshred (terwijl ik echt aan een middagslaapje toe was :o )
Tijdens het eerste circuit had ik het ontzettend moeilijk; ik kreeg het echt zo warm en dacht eventjes dat ik het misschien niet volhield, maar dan toch doorgezet en de work-out netjes afgemaakt. Dus dag zestien zit er ook al weer op *\o/*
Doordat ik mij zo brak voelde (en oh wee ik eet slecht de dag van een examen: tijdens mijn examen een 'gezonde' koek met granen; een belvita-dieet-koek; er na een croissant en na de paarden een bakje ananas want ik hunkerde echt naar iets van vitamientjes) en ik niet echt een boost kreeg na de work out besloot ik er de yoga-sessie van Jillian bij te doen.

Toen ze na heel ingewikkelde rek-en-strek-oefeningen aan een flink tempo zei: 'and we're ready to begin' schoot ik bijna in de lach: ik dacht dat dat de oefeningen al waren dus ik vreesde het ergste :')
... MAAR ik vond de work-out echt heel leuk. Er zit ontzettend veel variatie in en Jillian is ook heel lief tijdens deze work-out vind ik. Bovendien mag je je handen zo sierlijk doen tijdens de bewegingen en dan vond ik mezelf best een beetje cool :+
Ook heel leuk dat je de hele tijd moet focussen op ademhaling, want ik heb heel veel stress en kreeg van deze workout een ontzettend ontspannen en blij gevoel.

Overigens sluit ik mij aan bij het idee van enkele pagina's terug: ik doe wel mee met wat jullie kiezen. Ik zal zo gezond mogelijk eten maar kook lang niet elke dag zelf, dus een mega-strak-recepten-dieetplan kan ik niet volgen :o

@ CCCCC: jouw buik zou mijn voorbeeld-streefdoel-buik kunnen zijn :) Knap gewerkt!
@ puchje: mooi dat je de moed bijeen hebt gesprokkeld!
@ phor: dus level 2 wordt ooit echt doenbaar? Ik had die hoop al een beetje laten varen :+ Bijgevolg kreeg ik elke dag meer stress, want level 3 komt er bijna aan; maar ik hoorde dat meer mensen dag 16 ams een dipdag ervaren?

En voor wie problemen heeft met de walking pushups: na een paar dagen worden ze zelfs heel leuk :)

@ Raponsje: :(:) het komt wel goed. Mijn moeder was de eerste vier maand heel ziek, en daarna gaf ze nog steeds over bij alles wat ze at, maar fysiek voelde ze zich weer goed, dus het kan nog beter worden!

Sorry voor mijn lange bericht, maar ik heb jullie (updates) gemist :=

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 20:19

Ik moet eerst nog eten maken en dat opeten.
En dan nog wachten voor de shred.
M'n lunch was ruim 6 uur geleden en verder niks meer gehad. Dat ga ik niet trekken, als ik eerst zou willen shredden.

Twist1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 20:25

Ohh man net een heeerlijke indische curry gegeten! Absoluut mijn favoriete eten maar helaas niet geheel vetvrij :') Ik ben nu heerlijk slaperig en warm en vol en heb dus helemaaaaal geen zin om te shredden!! Bluh :(

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 20:32

Net even het filmpje gekeken ... Ik zou dit ook wel willen doen, MAAR ik mag een aantal van de oefeningen die ik zag niet doen, vnl uit de cardio sectie.

Iemand een alternatief voor jumping jacks en het buttkicken, daar kan mijn lijfje immers echt niet tegen. Voor de sit ups en de push ups kan ik alternatieven gebruiken die ik van de fysio leerde. Maar voor cardio oefeningen zie ik zonde rmateriaal geen alternatief jammergenoeg :(

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 20:50

oliebol, ik heb mijn eerste vreetkick gehad :(
Warme choco met slagroom, een chocolademuffin met cloeibare choco er in en een aantal lossen snoepjes.... -:(- Ik baal er van joh, maar goed het is niet anders..

Straks de gevreesde dag 13!!