Sheran schreef:Mag ik me ook melden of hoor ik hier niet? Ik wil namelijk graag aankomen! Dus dat is ook 'opletten', toch? En dieten?
Klopt! Pb me maar met wat je momenteel eet dan kan ik aanvullen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxLiindsaYxX schreef:Wow wat een verhalen..
Een boete omdat je je niet aan de cambridge regels houd? is toch stom je doet het toch voor jezelf?
Heb vanavond wel ECHT een dipje gehad..
Vriendin van mij at hier, spek met aardappelpuree en erwtjes en worteltjes.. Zij wilde heel graag dat ik mee zou eten want ik was niet gezellig als ik dat niet deed omdat ik mijn shake al op heb voor zij haar vork in haar vlees heb enzo..
Wou zo graag n stukje kip eten of een eitje.. maar heb het niet gedaan en ben echt trots op mezelf!
Heb met mezelf afgesproken als er 10 kilo af is, mag ik iets eten.. eitje, of kipfiletje wat weet ik nog niet maar in ieder geval iets.
Heeft iemand die cambridge doet een tip voor de kerst?
Mijn ouders willen gourmetten.. Ik heb zowiezo mijn eerste eetweek uitgesteld tot de kerst.. maar ja wat kan ik het beste doen?
Mee doen en gewoon een paar kleine stukjes kipfilet en sla eten?
Of een cambridge recept, en zo ja weet iemand dan een lekker cambridge recept?
Succes allemaal, hoeveel wilt iedereen kwijt, is iedereen al kwijt en hoe lang zijn jullie al bezig?
hannahaapje schreef:X_Michelle_X schreef:Ik wil minder gaan snoepen en meer gaan sporten (train ik meteen voor de dam tot dam in september waar ik aan mee ga doen)
Ja ik wil ook meer gaan sporten. Met me moeder ga ik zwemmen, alleen nog even uitzoeken wanneer in de week. Wat voor sport ga jij doen?
X_Michelle_X schreef:hannahaapje schreef:
Ja ik wil ook meer gaan sporten. Met me moeder ga ik zwemmen, alleen nog even uitzoeken wanneer in de week. Wat voor sport ga jij doen?
Hardlopen en buikspieren trainen. Dat ik weer een strakbuikje krijg
X_Michelle_X schreef:Hardlopen en buikspieren trainen. Dat ik weer een strakbuikje krijg
Amaris schreef:Mijn moeder was vorig jaar met kerst ook aan het Cambridgen.... dat was NIET gezellig...![]()
Ik geloof dat ze uiteindelijk wel heeft meegegeten, maar dan niet teveel. Ze had geen zin om met het kerstdiner ook aan shakes of repen of whatever te zitten.
De quinoa... ik weet het nog niet. Ik heb nu zo'n 80 gram gekookt, uiteindelijk hou je dan iets van 180 gram over door het wellen. Heb de helft in de yoghurt gedaan, maar heb de quinoa als maaltijd laten tellen en de yoghurt erbij voor het idee. Ipv veel yoghurt met een beetje quinoa.
Erg lekker vind ik het niet.... en ik weet ook nog steeds niet wat nu een gezonden hoeveelheid is. Moet je de quinoa op zich als maaltijd zien, of moet je het zien als aanvulling zoals de kellogs die normaal in de yoghurt gaan? Geeen idee...
Er was hier toch nog iemand die het spul in de yoghurt at?