espiga1984 schreef:Joolien, ik weet dat alles snel gaat, en ik vrees dat dat mijn manier is om de pijn te ontwijken.
S. vertelde mij gisteren ook nog dat ik de tijd moet nemen om eens stil te staan en alles op een rijtje te zetten. Er zijn inderdaad een hele hoop dingen die ik nog niet verwerkt heb, maar ik weet gewoon niet hoe er aan te beginnen...S. zei dat ik maar gewoon eens de fiets, of in mijn geval paard, moet nemen, rugzak erbij, hapje, drankje en eens een ritje maken. Maar ik ben ook zo bang alleen. Ik weet niet hoe het komt. Ik wil constant mensen om me heen, maar toch ook weer niet...
Ikkke, mijn familie daar kan ik wel terecht maar ik kan niet gewoon effe na het werk binnen springen. Wij zijn vorig jaar in november een weekendje met heel de familie weggeweest en dat was echt super!
Ik heb nooit geen spijt gehad van mijn keuzes, want met me de vraag te stellen 'hoe was het geweest als', weet ik dat ik de juiste beslissing heb genomen.
Ik probeer ook te genieten van de kleine dingen, maar momenteel boeit mij niks. Ik wil gewoon dat alles terug goed komt met S. Hij maakt me zo gelukkig..
Maar dat kun je goed met hulp doen, iemand die je helpt alles op een rijtje te zetten en vooral ook leert hoe je er in het vervolg mee om kunt gaan. De eerste stap kan zijn om naar de huisarts te gaan en uit te leggen waar je tegenaan loopt en vragen om een doorverwijzing.